Jin keluar turun ke ruang tamu..Dia melihat jimin sedang duduk menonton tv.dia pergi ke dapur dan melihat namjoon bermain phone..Dia menghampiri namjoon.
Jin:woi..Rapmon..Sorry ye pasal Jihyo tadi. Dia Kate dia sentap..Tu jer..Kau tak yh rasa bersalah sangat tau.
Namjoon:hihihi..Sorry lah..Aku ingat dia tak kan terasa..And aku tak tahu pulak..Mood dia tak bagus hari ni..Mianhae..
Jin:tak per..*senyum*
Setelah berapa saat masing masing.. Mendiamkan diri..Jin memecah kesunyian itu.
Jin:Erm..Namjoon..Aku nak tanye..Kau intai kitorang time mandi tu ke?
Namjoon:hihihi..Time tu aku dengar korang bising dalam bilik..Then aku baru nk ganggu..Tapi aku tengok bilik macam tak der orang. Aku tengok korang dalam bilik air..Aku senyum..Then aku tinggal..Tu jer..Bukan intai pon..Mianhae lagi sekali*senyum menunjukkan lesung pipitnya*
Jin:ooo..Okokok..Ouh ye..Jungkook Ngan V mana?
Namjoon:jungkook aku rasa dalam bilik..Yang alian tu ape lagi..Game jelah..
Jin tersenyum mendengar perkataan game..Namjoon kehairanan dan bertanya..
Namjoon:woi..Kau okay tak?Tersengih sengih..
Jin:senanye kan..Aku dalam bilik dengan Jihyo tadi..Nak buat games..Tapi baru permulaan dia dah tidor..Huhuhu.
Namjoon:hahahaha..Kau ni boleh tahan Byun kan..Kalah aku..Hahahaha..
Jin:kita namja..Mana tak der nafsu..Right?
Namjoon:Erm..*angguk*ouh ye..Kau ni..Serius ke nak jadi husband orang..Aku macam tak percaya jelah..
Jin:sebelum orang lain rembat baik aku tarik dulu..
Namjoon:hahaha..Tulah..K aku doakan kau Ngan Jihyo dapat ANAK yang baik,kyopta..And cantik with hensem..Okay..
Jin:hahahaha..Okokok..
Jungkook pov
Jungkook menangis kerana terkejut..Dia mengenang semula peristiwa yang berlaku di depan matanya..
Jungkook:if kau tahu..Aku dah lama menanti saat ni..Tapi kenapa kau bersama kawan aku..Aku tak sanggup melihat kehancuran kawan aku atas perbuatan aku..Aku nampak kau bahagia dia jin..Aku tak nak kau sedeh..Jadi aku merelakan sahaja..Aku harap kau sedar..Aku lah namja yang selalu menunggu kau.
Setitik demi setitik..Air mata lelaki milik jungkook jatuh..Tiba tiba..Ade jari yang menyeka air mata jungkook..Jungkook mendongak kan kepala nya dan melihat Jhope..Jhope hanya tersenyum dan berkata.
Jhope:aku dah agak..Mesty kau sayang jihyo.kau sanggup derita demi jin?kau...Kenapa kau boleh sayangkan Jihyo?
Jungkook:aku..Aku nampak keikhlasan dalam diri dia.
Jhope:dalam diri aku pon ada keikhlasan..Kau tak tertarik ke dengan aku..*menggoda*
Jungkook:hahahaha..Kau ni..Ade jer nak buat aku ketawa..If aku sedeh mesty kau je pengubAt nyer..
Jhope&jungkook:hahahahahhah..
YOU ARE READING
[C]pastry_love
De TodoJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...