Taeyeon membuka matanya.
Dia melihat Baekhyun sedang lena disebelahnya.dia ingin bangun tetapi rasa sakit di bawah(?)masih lagi segar..Taeyeon:op..oppa...wake up
Baekhyun membuka mata
Dia teros memeluk Taeyeon.Baekhyun:mian...mianhae..
Taeyeon:gwencana..
Baekhyun:oppa janji..oppa akan bertanggungjawab..er...er...Ani...kita kawen...kita hidup bersama.nae..
Taeyeon:nae oppa..
Baekhyun terus memeluk Taeyeon.
Taeyeon:berapa round semalam?
Baekhyun:hihihihi..10
Taeyeon:seronok?
Baekhyun:seronok..
Taeyeon:habis katil..macam mana ni..badan chagi ni..macam mana. Banyak love bite..
Baekhyun:biar jelah...
Taeyeon blush
Baekhyun:mian..mian..ni..ade*tunjuk krim*
Duduk..oppa sapukan..
Taeyeon:nanty lepas mandi lah..
Baekhyun:erm..arraseo..oppa nak kemas jap..chagi masuk lah..
Baekhyun menoleh ke arah lain..Taeyeon mengambil peluang untuk menuju ke bilik air..tetapi..
auch..sakit nyer..macam mana aku nak jalan ni*hati Taeyeon*
Dia berjalan dengan perlahan..tiba tiba..dia rasa badannya tidak berada di lantai.
BAEKHYUN
Baekhyun:kalau tak boleh jalan...cakap lah..
Taeyeon:chagi tak nak susahkan oppa..
Baekhyun:tapi..oppa yang buat kan..
Taeyeon:Emm..arraseo.
Luhan pov
Dia mengesat ngesat matanya.tangannya merayap ke sebelah.
Luhan:aik?mana Jihyo ni?pagi pagi merayap...
Luhan turun tangga..
Luhan:chagi!!
Jihyo pov
Aku tengah buat chocolate..pagi tadi..tiba tiba mengidam makan coklat..tu yang aku bangun awal..
Tiba tiba
CHAGI!!
Aku tersenyum.
Jihyo:haish..Luhan ni..pagi pagi..mesty cari aku..cuba nanty kalau aku merajuk..mesty dia cari aku macam hilang anak... hahahahaha
AMBOI..KETAWA YE?OPPA PANGGIL TAK DENGAR YE?
end pov
Jihyo:alah..bukan selalu...chagi dengar lah oppa panggil..
Luhan:then tak boleh sahut eh?
Jihyo:hmm...dah lah pergi ah mandi..nanty nak pergi office kan*mendatar*
Luhan:jangan lupa siapkan baju arraseo?!
Jihyo terkejut..belom pernah pernah Luhan menaikkan suara ketika dia pragnent.tetapi hari ni..dia agak dingin.
Dia memasukkan coklat ke dalam acuan dengan segera..then terus masuk ke dalam peti sejuk.kemudian naik ke biliknya.menyiapkan pakaian untuk Luhan..moodnya teros berubah.
Jihyo:Hyo..sabar hyo.keep clam..mybe dia stress..or mybe tak puas dengan aku then teros pergi kerja. Mybe tak puas..so relax okay..
Klik
Jihyo menoleh ke belakang.. melihat Luhan hanya memakai bathroom sahaja..
Jihyo:oppa..pakailah baju..nanty turun breakfast..
Luhan hanya mendiamkan diri..sewaktu Jihyo melangkah keluar.tangannya ditarik oleh luhan.dan Luhan mengunci pintu biliknya.
Jihyo:Ape ni..oppa nak pergi kerja dah kan..baju.pon tak pakai lagi..nanty lambat.sapa nak handle company.
Luhan:oppa kan bos.jom lah..lama oppa tak manja dengan chagi*menggoda*
Jihyo mula menolak Luhan lembut.
Jihyo:Ani..oppa kena pergi jugak..
Luhan:oppa dah bagi tau dekat dongjun yang oppa datang lambat.
Jihyo:tak nak lah..
Tanpa berlengah..Luhan menolak Jihyo jatuh atas katil.lalu teros Meng ontop Jihyo.diaencabut bathroom miliknya.jihyo kini meronta ronta ingin melepaskan diri..tetapi tangan Jihyo kini di pegang kemas oleh Luhan.
Luhan smirk.
Luhan:lets start the game
Luhan teros mencium lips jihyo.jihyo tidak membalas..Luhan smirk di dalam ciuman..dia menggigit bibir bawah Jihyo.
Jihyo:appo!
Luhan memasukkan lidahnya ke dalam.mulut Jihyo..
Jihyo:uhm..uhm...uhm..
Jihyo mula mendesah apabila Luhan membuka satu persatu..butang bajunya.
Tbc
Vote and comment
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...