chapter 38

101 13 0
                                    

Jihyo memandang jin dengan perasaan bersalah..Dia memandang rapmon,dia memandang jin semula selepas rapmon perasan yang jihyo sedang memerhati dirinya.

Rapmon orang yang memecahkan kesunyian di dalam ward yang didiami oleh jin.

Rapmon:Jihyo..

Jihyo:wae?

Rapmon:Emm..Jin ade cerita dengan aku..Sebelum dia kena tahan ward and sebelum kau bangun dari tidur kau tu..Jin nampak kau macam panas lah..Kau pon mengigau..Kau cakap PANAS!PANAS!(tiru suara Jihyo)
Then dia bukak lah butang baju kau tu sikit..Dia tak sentuh kau pon..Then dia turun..Gi dapur..Then cerita hal tu kat aku..Pastu kau bangun..Kau jerit..Jin lari sampai nak tersandung kat tangga.. Semata mata risaukan kau..Then kau marah dia..dia..Aku tengok..Sayang sangat dekat kau..Dah ye maafkan dia lah..Dia tak der Maksod nak bukak baju kau ..Dia pon tak der niat nak ceroboh privecy kau..Tu jer..

Jihyo menangis teresak-esak setelah mendengar penjelasan rapmon.rapmon memeluk jihyo..

Rapmon:dah jangan nangis..

Jihyo:kau rasa jin Nanty maafkan aku tak..Hiks hiks..Aku takot..Aku takot nanti dia pergi dekat hara..

Rapmon: *berkerut dahi*kenapa pulak jin nak Hara tu...?

Jihyo:cuti semesta nak habes dah..Aku takot lepasni jin tinggAkan aku then pergi dekat hara..Aku tau Hara masih menaruh hati dekat jin.aaku takoooot...Huaaaaa..Hiks..Hiks..

Rapmon:bwo..Aniya!Dah dah..Tak der nyer..Aku pukol jin if dia tinggal kan kau..Dah..Stop crying please*usap air mata jihyo*keep the smile*senyum sampai menampakkan lesung pipitnya*

Jihyo:hurm..Okay..

Jungkook berasa segan melihat keakraban Jihyo dan rapmon dan membuka mulot.

Jungkook:untonglh rapmon..Dapat buat Jihyo tersenyum..Dapat dengar ape yang nak Jihyo adukan..*memandang rapmon dan jihyo*aku nak jugak camtu..Tapi Jihyo tak nak pon rapat dengan aku..

Rapmon:hahahahahahhahahHa..Kau buat lawak ke kookei..Hahahaha..

Rapmon mendekati jungkook dan menserabutkan rambut jungkook

Rapmon:naughty boy..Hahahaha

Jihyo tersenyum melihat mereka.

Jungkook:hurm..Nak jugak rasa dipujuk and Jihyo ngadu something kat aku..Tapi selalu yang dapat jin dengan rapmon je*fake smile*

Jihyo mendekati jungkook dan mengulang perbuatan yang di lakukan oleh rapmon terhadap jungkook.

Jihyo:eee Naughty nyer..*senyum*dengar sini kookei..Kau ni comel lah..Kalah aku punya namchingu*cubit pipi jungkook*

Jungkook tersenyum memandang Jihyo..Dia tidak sedikit pon berasa sakit tentang perkara yang dilakukan oleh jihyo terhadap pipinya..Kerana Jihyo mencubit dengan manja..Tetapi selepas jihyo melepaskan cubitannya di pipi jungkook..Terdapat kesan merah yang timbul dan membuat jihyo terkejut..

Jihyo:ommo..!Mianhae jungkook..Aku tak sengaja cubit pipi kau sampai merah..

Sebenarnya JUNGKOOK blushing sebab tu lah tapi disalah anggap oleh jihyo.jihyo menggosok pipi jungkook dengan lembut.jungkook bertambah blushing.

Jihyo:ahhh*manja*tambah merah..Jungkook..Sakit Ker..Mianhae..

Jungkook menghayati kebahagiaan itu walaupun sekejap sehingga tidak mendengar soalan dari Jihyo.dia tersenyum memandang Jihyo.

Jihyo:jungkook-ah..Waeyo?Sakit ke?Jangan lah diam..Huk Huk*buat nak nangis*

Jungkook:Alololo ..Aku okay..Dah jangan nangis Nanty aku cubit pipi kau kalau kau nangis..Lebih kuat dari yang kau buat..Arra?!

Jihyo: nae..

Jhope dan rapmon menjadi pemerhati dan hanya tersenyum memandang mereka.

Tuk tuk!

Bunyi ketukan pintu membuatkan mereka berhenti melakukan kerja mereka dan memaling ke arah pintu bilik ward.

Tbc

Readers author nak bagi tahu yang author buat cerita baru KPOPERS VS OTAKU..Tolong support ye..Walaupun baru 1 chapter..Hihihi..

Mianhae if typo..DON FOGATE VOTE OKAY

[C]pastry_loveWhere stories live. Discover now