chapter 34

154 16 0
                                    

Bts dan jihyo makan di meja.

Jin:eh.chagi. Lama chagi tak balik rumah..Omma Ngan appa chagi tak marah Ker..

Jihyo: oppa..Omma tak kesah if chagi keluar asal dengan oppa..If kalau dengan org lain..Omma marah.

Jin:yela..Oppa kan disayangi ramai..

Jihyo:hmm..Yelah..

Jungkook:woi woi. Kitorang masih kat sini lah.

Mesty reader pelik..Nape jungkook tak jeles,sebenarnya JUNGKOOK TAK KESAH SANGAT..DIA NAK JIHYO BAHAGIA BERSAMA YANG TERCINTA..ITU SAHAJA YANG DIA HARAPKAN.

Jin:Nanty kita balik yer..Bagi tahu diorang pasal kita.*senyum*

Jihyo tersembur kan makanan yang berada di mulutnya.terkena tepat ke muka jin.jin terkejut..

Jin:chagi ni..*ambek tisu*chagi terkejut kenapa*bersihkan muka*

Jihyo:hihihi..Mianhae oppa..Sini chagi bersih kan.

Jimin:mula dah drama.

Jin:bukan selalu dapat tengok drama kitorang.

Namjoon:dah cukop dah drama hari ni.. Pagi tadi..Ade yang mandi sama sama..Gelak gelak..*pandang jin dan jihyo*

Jin tersembur kan makanan di dalam mulutnya..Tepat terkena Jihyo..
Jihyo yang husyuk makan terkejut dan memaling ke arah namjoon.

Jihyo:kitorang tak lucah okay..pakai tuala..If dah muak tengok drama..Hari ni aku nak balik..*hentak meja**tinggalkan meja**pergi sinki*

Jin:chagi..?!!

Jihyo:kau nak ape?*kasar*

Jin:oppa nak ikot

Jin terkejut kerana jihyo memanggil KAU aku dengan nyer..Dia naik ke atas untok bertemu dengan jihyo.

Jin:chagi..What wrong..?Kenapa marah sangat ni.

Jihyo:aku sedeh..Sebab diorang.diorang macam tak nak chagi bahagia jer..

Jin:namjoon memang macam tu..Jgn lah ambek hati..Dia if buat lawak..deep sikit..Tak Mo lah macam ni..

Jihyo:Erm..Aku nak balik boleh..

Jin: kenapa chagi berAKU kau dengan oppa..Oppa merajok lah. *Duduk kat hujung katil*

Jihyo:hahahaha..Okokok chagi tak BERAKU kau dengan oppa lagi..If nak chagi ckp aku kau..Buat hal lah ye..*senyum sinis*

Jin:amboi..Dah evil kan skang ni..Meh sini oppa kiss..

Jihyo:Andwae...*lari keluar..**kunci pintu*

Jin:aummm... Hahahaha..Mana nak lari...

Jihyo:tak bo.....

Jihyo terdiam selepas melihat member bts sedang memerhati kan dirinya.dia membuka pintu menggunakan sebelah tangan.jin yang tidak tahu pasal tu teros menolak Jihyo ke dinding dan mencium leher Jihyo. Jihyo membiarkan sahaja.mybe masih terkejut melihat mereka brenam.jin meninggalkan love bite di leher Jihyo.. Jihyo tidak memberikan tindak balas..Jin hairan kerana jihyo memandang ke lorong keluar.dia terkejut melihat enam kawan nya sedang memerhati kan perbuatan mereka berdua.

Jungkook:....

Jungkook terkejut melihat kemesraan mereka berdua.

Jimin:ermm..Anggap jer kitorang tak nampak ape ape..

Namjoon:hope married cepat.nak tutop kesan merah tu..

Jihyo:ha?!

Jihyo bergegas ke bilik dan melihat bahagian yang dicium oleh jin.

Jihyo:Kim Seok jin!!

Jin:wae....?

Jihyo menghempas dan mengunci pintu..Bts yang lain..Tidak mahu mengambil risiko jadi mereka meninggalkan kawasan itu..

Jinhyo pov

Jihyo:oppa...look my neck.what a you doing..

Oppa:sape suruh goda oppa..Sini oppa tambah..

Jin menyerang Jihyo.kini posisi jin diatas Jihyo.jihyo terkejut dengan perbuatan jin.tangan Jihyo di kunci oleh jin.jin menghampiri muka Jihyo.jihyo memalingkan muka nyake arah lain.

Satu persatu butang baju Jihyo ditanggalkan.jihyo membulatkan mata.dia ingin meminta tolong tapi..mulotnya telah melekat dengan bibir jin.jihyo tidak membalas ciuman jin.jadi jin mendalamkan lagi ciumannya.sehingga bermain dengan lidah Jihyo. Jihyo yang kini lemah..Ingin mencuri nafas...Jin semakin agresif..Bibir mereka tidak berpisah selama 5 minit.selepas 5 minit..Masing masing kepenatan..Selepas di lips Jihyo. Jin memandang leher Jihyo.dia tersenyum melihat kesah merah yang dibuat oleh nya.

Jin:chagi ni..Kenapa hari ni goda oppa..?Oppa tak nak buat tapi chagi goda..Oppa tak tahan dah ni.tak sabar..

Jin menghampiri leher Jihyo..Leher Jihyo di gigit dan dijilat..Jihyo hanya membiarkan sahaja.

Sebenarnya Jihyo tidur..Jin jer yang tak tahu..Jin ingat Jihyo malu dan menutup mata.

Jin melepas kan Jihyo.dia membiarkan jihyo dihanyut mimpi indah.

Jin:chagi ni. Baru nak buat games..Dah tidur. Penat lah tu..Hahahaha*cium pipi Jihyo*

Jin keluar dengan senyuman yg paling manis..Puas bersama Jihyo.

Tbc

[C]pastry_loveWhere stories live. Discover now