Jihyo balik dengan jin sambil berpegangan tangan.mereka puas kerana dapat mengenakan yeoja tu.Jin:chagi*pandang jihyo*
Jihyo:wae oppa?*buat muka*
Jin:*senyum*chagi oppa sekarang makin kyopta lah..Dekat dengan oppa sini biar oppa cubit pipi gebu chagi tu.*senyum nakal*
Jihyo lari dari jin.mereka main kejar kejar.tiba tiba ade sebuah kereta Estima menyusur laju ke arah mereka.jihyo dan jin terbaring di bahagian tepi jalan dengan luka luka.jin marah orang yang bawa kereta tu Kerana dia tahu yang membawa kereta itu merupakan yeoja yang pernah menjadikan dirinya barang mainan.
Jin:shit betol argh!
Jin mengerang kesakitan kerana terdapat bahagian badan nya yang koyak akibat terbaringkan serpihan kaca.
Jin:chagi..Tolong oppa..Oppa sakit sangat ni. Badan belakang oppa koyak..Tolong bawak oppa pergi hospital. Cepat. Argh!!!!!!Tak guna punya betina..!!!!
Jihyo yang hanya luka luka ringan membantu jin bangun.sebenarnya jihyo yang patutnya kenatapi jin selamatkan jihyo dan jin yang terima akibatnya.
Jihyo:oppa..Bertahan dah nak dekat dah. OPPA..OPEN YOUR EYES PLEASE!DON CLOSS YOU EYES.A YOU UNDERSTAND..
Muka jin mula pucat,makin lama penglihatan jin mula kabur dan dia rebah.Perkara yang terakhir dia dapat lihat,dia di baringkan di katil yang boleh gerak tu(author tak tahu nama katil tu..Hehehe)dan melihat jihyo menangis dan dia teros pengsan.
Skip
Jihyo call member bts yang lain. Dalam masa 20 minit mereka semua berkumpul di depan bilik pembedahan.Jihyo menceritakan kepada mereka benda yang berlaku terhadap mereka berdua.jungkook sudah risau tentang jin.beberapa detik kemudian,doktor keluar dari bilik itu.
Doktor:tiada apa apa yang serius,saya dah jahit bahagian yang koyak..Bahagia yang koyak tu tak de lah dalam sangat. Tapi kalau dia banyak gerak,jahitannya boleh terbuka semula,so korang kena pastikan yang dia tidak banyak bergerak.
Jungkook:kitorang nak tengok
Doktor:tunggu dia di alih ke wad biasa baru anda semua boleh jenguk dia.okay lah..Kalau tak de pape lagi. Saya pergi.
Jungkook:nae
Skip.
Jin membuka matanya dan melihat dirinya dikelilingi oleh yeochin nya dan sahabat sahabat yang lain.
Dia tersenyum melihat jihyo berada di sebelahnya.
Jihyo:oppa oppa oppa dah sedar ke?Oppa chagi rindu oppa?Maafkan chagi ye?Kalau chagi tak lari tadi mesty tak der sampai camni..Maafkan chagi..
Jin:chagi chagi ..Hei Hei. Chagi tak salah. Tak salah kan oppa nak selamatkan future wife oppa?
Jihyo:tak salah. Tapi oppa bahayakan keselamatan oppa..Oppa tahu tak chagi sayang oppa.lepas ni jangan nak buat chagi takot lagi. Janji.
Jin:ye ye oppa janji.ouh ye?Bila oppa boleh keluar.?
Jungkook:kau kena habiskan ubat baru boleh keluar..Dan kau tak boleh bergerak tanpa kebenaran aku,Nanty jahitan kau terbuka ..Arra?!
Jin:amboi..Mengarah nampak..Ape ape pon..Maafkan aku buat korang risau. Aku mintak maaf. Ni korang dah makan ke?
Jimin:aku tahu kau lapar..Kalau tak kau tak kan main kelip kelip mata kan..
Jin:hihihi
Suga:nah ni,makanan untok kau..makan puas puas..
Jin makan dengan sepuas puasnya.jihyo gembira melihat jin bergitu dia sempat mencium pipi jin dan jin tersenyum melihat nya.sahabat sahabat yang lain hanya tersenyum melihat mereka berdua.
Maaf pendek jer..Author dah ngantuk. Author sambung esok chapter 19..20 and 21..By the way .Vote and comment. I'm sorry if typo. Okay..Bye..
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...