Ahli BTS berbincang mengenai Jihyo.
Jimin:nampaknya..Setiap kali jungkook mendekati Jihyo..Aku rasa Jihyo dapat ngat jungkook kerana buat masa ni..Tapi kenapa?Sebab dia ingat org yg dia sayang?But jin?Kenapa dia tak ingat?
Jin Teros berubah muka mendengar kenyataan yg dikatakan oleh jimin.
Rapmon:kau jangan sedih..Kita tak tau..Sekarang ni kan..Kita ingat kan dia dengan cara..Seorang demi seorang..Ingatkan dia.
Jin:tak terlalu memaksa ke?Tunggu dia keluar hospital boleh?
Jhope:tunggu?Kau nak kita tunggu?Tunggu sampai sekolah dah buka?Tunggu omma dengan appa dia tau?
Jin terkedu..
Jungkook:Betol cakap jhope..If dia dapat ingat aku..So biar aku first ingatkan dia pasal diri aku..
Jin masih terdiam..
V menepuk bahu milik jin.
V:kita,if nak buat sesuatu..Kena berkorban..So sekarang..Please..Ketepikan perasaan. Sayang kau dekat Jihyo..Sekejap jer.Kau nak dia ingat kau kan..
Jin:I will try.
6.00p.m
Jihyo terjaga dari tidurnya.dia melihat seorang namja.
???: hye..Princess..
Jihyo:awak sape?
???:awak tak ingat saya ke?
Jihyo:mian..
???:jin dia dah cerita dekat saya semuanya..Dan dia minta saya ingatkan awak.
Jihyo:ouh..Awak sape..
???:saye...LUHAN.XI LUHAN.OR XIOU LU..
Jihyo:Luhan?
Luhan:awal awal saya bagi tau..Maybe saye akan menyakiti awak..
Jihyo:but..Why?
Luhan:awak...
Pintu bilik terbuka.jin dan BTS masok.
Jihyo kehairanan.
Jin menghampiri Jihyo. Dan melutut.
Jihyo terkejut.
Jin:Chagi..Chagi tak ingat oppa kan?*tunduk*
Jihyo:ke..Kenapa oppa melutut ni?Oppa cakap ape ni..
Jin bangun dan mendekati Jihyo sekali lagi.jin mendekatkan mukanya ke muka Jihyo.jihyo menjadi cuak..
Jihyo:ape..Oppa bu....Erm....Erm...
Jin mencium Jihyo sebelum sempat Jihyo menghabiskan ayatnya..
Jihyo kini mengerutkan dahinya.dia teringat suatu peristiwa.
Di satu sungai.jin dan dirinya menari bersama dan diiringi oleh lagu oleh ahli BTS.
Jin melepaskan ciuman kini dia memelok jihyo...
Jihyo mendengar jin membisikkan sesuatu.
Jin:if Chagi ingat oppa..Jangan sembunyikan ye..Oppa tak tahan tengok chagi.
Jihyo menitiskan air matanya.
Jin mengusap lembut pipi milik Jihyo.Jihyo:oppa(perlahan)
Jin pergi ke satu sudut.dalam masa itu Jihyo melihat jin.dan terlintas satu image..
KIM SEOK JIN..
Namchingu..Suara jin mula terngiang di kepala Jihyo..
BALIK DARI SINI KITA KAWEN OKAY..
TAK NAK LAH HONEYMOON DEKAT SINI..NANTY ADE YANG KACAU..ADE YANG JELES..
HAHAHAHA..
Jihyo kini mula ingat siapa jin yang sebenarnya..Jihyo tersenyum memandang semua orang..Dan memandang jin di satu sudut..
Jihyo:oppa!
Jin memandang Jihyo..Dia tersenyum.
Jin:Chagi...Chagi ingat oppa..
Jihyo tersenyum..Dia ingin turun dari katilnya..Tapi di tahan oleh Luhan.
Jin menghampiri Jihyo..Dan memelok Jihyo.
Jin:oppa rindu Chagi...
Jihyo:Chagi pon..Chagi rindu oppa..Mianhae oppa..
Jin:it's okay..
Dalam masa dua hari...Jihyo mampu ingat jin.siapa lagi yg akan diingati oleh Jihyo.
Mampukah mereka yang lain..Mengingatkan Jihyo tentang mereka SEBELUM omma appa Jihyo tahu..
Just wait For the next chapter...
Votee and comment guys
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...