Jihyo dan jin berbincang didalam bilik mereka.Jin:chagi,kan oppa dah janji dengan Chagi nak spendtime kan?*senyum nakal*
Jihyo:ha!Oppa jangan macam macam.chagi gigit oppa .
Jin:ha?Chagi ingat oppa Byun ke?Maksod oppa shopping bukan oppa nak tu!
Jihyo:ouh..Ha kenapa?
Jin:kita tangguh boleh?
Jihyo:kenapa?
Jin:oppa nak kita berbincang.
Jihyo: berbincang?kawen?Chagi tak sedia lagi.
Jin:Hish..Chagi ni!Bukan tu!Oppa pon X sedia lagi.ni pasal chef tu?
Jihyo:kenapa dengan dia?
Jin:chagi ni...Waiter dia dah macam tu,chef nyer nanti macam mana pulak?Oppa takot jer dia sentuh chagi..
Jihyo:haish..Oppa ni?!Fikir ni pulak..
Jin:mesty lah,eh untong tau,oppa take care pasal chagi..Cuba oppa ni namchingu yang jahat..Tak take care pasal chagi,then orang sentuh chagi pon,oppa tak kesah..ape perasaan chagi.sekarang chagi untong,oppa masih caring tau.dah lah tak payah jumpa dia lagi lah.. Please*puppy eyes*
Jihyo:esok last,tapi chagi nak oppa teman boleh.?
Jin:oppa...Erm...Oppa..
Jihyo:tak per lah..Chagi pergi sorang-sorang.chagi tahu,oppa takot kan.kay chagi faham.dah jom tido..
Jin:night kiss chagi*senyum*
Jihyo:sini dekat dengan chagi.
Jin:okay
Jin naik ke atas katil dan duduk di sebelah jihyo.sambil memuncungkan bibirnya.
Jihyo memberi jin satu kucupan selama 30 saat,mereka meraih pinggang pasangan mereka tetapi bibir mereka masih bersama.jin meratap wajah jihyo dengan penuh perasaan.sampai dia tidak dapat kawal diri,dia mendalamkan lagi ciuman mereka.jihyo memberi ruang supaya lidah jin dapat masok ke mulotnya.mereka melepas kn bibir mereka selepas mereka puas.jihyo mencari nafas kerana termengah-mengah.jin dah tidur dahulu.jihyo meratap muka jin,dan bermain bibir jin..Tiba tiba tangan jin menangkap jari jihyo yang leka bermain bibirnya.
Jihyo terkejut kerana dia fikir jin sudah terlena.Jihyo:chagi ingat oppa dah tidur.
Jin:hihihi..Chagi*manja*nak kiss lagi..
Jihyo:chagi penat lah..Esok ye..Kita spendtime boleh,chagi balik dari cafe teros masok bilik.okay*berbisik*
Jin:okay,.Good night chagi*cium dahi jihyo*
Jihyo:GOOD night to
Mereka tidur dalam keadaan berpelukan.
Skip
Keadaan jungkook
Sleep sampai satu masa setitik demi setitik air mata jatuh ketika tidur.
Keadaan ahli bts yang lain
Gelak ketawa sehingga lewat malam.
Skip
7.30a.m
Jin:chagi..Bangun siap siap.
Jihyo:5 minute please!
Jin:no!Wake up please. Kalau Chagi tak nak bangun,oppa kiss chagi..
Jihyo teros bangun dari baringan nya.
Jin tersenyum melihat gelagat yeochingu nya.Jin:chagi!Morning kiss..
Jihyo:nae!
Jin dekat dengan jihyo,dia memberi satu kucupan di bibir jihyo.jihyo yang belom sedia teros terlentang diatas katil.jin mendalamkan lagi ciuman nya,jihyo hanya memberi ruang untok jin memasukkan lidahnya.pabila ciuman mereka terlepas jihyo menarik bibir jin ke bibirnya semula.jin tersenyum dan membalas ciuman jihyo.apabila puas,jihyo melepaskan ciuman dan ambil tuala untuk membersihkan diri nya.jin sempat menarik tangan jihyo.
Jin:nak join
Jihyo:oppa nak Join lepas kawin ye?Kalau sekarang,chagi tak boleh,chagi boleh bagi free kiss tapi no free body, i'm sorry ..
Jin:Urm..Okay..Oppa turun dulu ye.?!
Jihyo:nae!
Skip,
Jihyo jalan sorang-sorang menuju ke cafe itu.dia teros ke dapur.dia mencari kelibat chef Xi di dalam dapur.tibatiba ada seseorang merentap tangannya sehingga ke dinding.jihyo terkejut kerana itu ialah chef xi.Jihyo:chef..Ape ni?!Lepaslah..Sakit..
Jihyo mengadu kesakitan.akan tetapi chefxi tidak menghiraukan.dia melihat jihyo dari bawah ke atas.Di memandang muka Jihyo sambil menjilat bibir.dia memberi jihyo satu ciuman.dia mencium jihyo dengan rakus.jihyo sedaya upaya ingin melepaskan diri.dia mula menangis
Chef Xi:oh..Jangan nangis tak sakit POn,sikit jer jom..
Chef Xi membuka satu persatu butang baju jihyo.jihyo tidak mampu melawan.tiba tiba ade seorang namja menumbuk perut Chef xi.chef Xi jatuh tersungkur.Jihyo melihat namja tu,dia terkejut..Itu merupakan namchingu dia.jihyo membutangkan semula butag baju nya.jin membawa jihyo keluar dari cafe itu.jihyo memelok jin dengan erat.
Jin:kan oppa dah cakap,chefxi tu lagi bahaya dari Waiter dia.sebaik oppa ade,kalau oppa tak dew?
Jihyo:chagi mintak maaf sebab tak dengar cakap oppa.terima kasih oppa tolong jihyo,kalau tak mesty chagi dan jadi santapan dia dah.
Jin:oppa jeles tau,yelah..Yeochingu oppa pon tak bagi oppa sentuh ni orang lain nak sentuh yeochingu oppa memang makan buku Lima lah,dah kata nak spendtime dengan chagi*senyum nakal*
Jihyo:chagi cakap kat rumah bukan kat public.dah sini,janji jangan tinggalkan chagi!
Jin:bukan ke chagi yang tinggal kan oppa?
Jihyo:hihihi..Sorry
Mereka berdua berjalan sambil berpegangan tangan.
Malam ni mybe author update lagi,tunggu Kay.jangan lupa vote,sorry kalau typo.
YOU ARE READING
[C]pastry_love
DiversosJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...