Hara terjaga dari tidurnya..Dia tidak dapat bergerak kerana bawah (?)nya sakit akibat hentakan demi hentakan yang diberikan oleh jin.dia melihat cadar katil itu.dia dapat melihat..Tompokan darah yang banyak.dia cuba mengagahkan dirinya.rasa sakiti lawan.dia tiada pakaian hendak dipakai kerana jin telah mengoyakkan pakaiannya semalam.dia mendail nombor seseorang.apabila hubungan tersebut bersambung.
Hara:hello..LUHAN.Boleh tolong tak.
Luhan: kenapa?
Hara:belikan baju. Then hantarkan kat hotel Shangri (reka)
Luhan:apasal aku?Baju kau mana?
Hara:kau belikan kereta..Nanty aku cerita..
Luhan:haduh...Masalah lah kau..
Jihyo pov
Dia bangun dan keluar dari bilik..Dia mendengar semua yang dikatakan oleh Luhan dan Hara.
Luhan keluar dari bilik dan melihat Jihyo di depan biliknya.
Luhan:eh.dah bangun dah?
Jihyo:hurm..*angguk*
Luhan:kenapa ni?Lapar yer?Nanty Saye buat okay?
Jihyo: awak..
Luhan:ye..
Jihyo:pergilah hantar baju Hara dulu..
Luhan terkejut mendengar ungkapan yang diucap oleh Jihyo.
Luhan:awak dengar?Awak tak kesah?
Jihyo:*senyum*
Luhan:Saye keluar .Hantar baju..Then awak jangan pergi mana mana tau. *Bow dekat Jihyo*
Jihyo tersenyum nipis.
BTS pov
Jimin:woi..Aku rindu Jihyo.
Jin:*pening*
Jhope:kau pergi mana semalam?Kenapa balik lambat?
Jin:diam lah..Aku pening ni..
Jungkook:apasal muka kau pucat ni..Aku rasa semalam kau pergi bar kan..
Jin terdiam..
Rapmon:then.why you late?
V:dah lah. Kenapa ni.jin dah balik dah..
Tak payah risau sangat .jin bangun dari duduknya..Dan masok ke dalam bilik nya.jin menjerit didalam bilik itu.jeritan jin kedengaran sehingga luar.
Jihyo!!!!!!!!!!Bogoshipda!!!!*nangis*-jin
Ahli BTS segera mengetuk pintu bilik jin.jungkook menghubungi Jihyo.kerana terlalu cemas.di dalam bilik jin kedengaran jeritan,ngilaan,bunyi kaca pecah dan sebagainya ahli BTS cuba untuk membuka pintu..Malangnya gagal.
Jungkook menghubungi Jihyo.sambungan teros sampai ke taliphone milik Jihyo.
~Dashi run run run~
Jihyo mengangkat panggilan itu..
Jihyo:yeobo.....
Belom sempat Jihyo menjawab Jungkook dengan keadaan cemas mencelah..
Jungkook:Jihyo!!Tolong!..Jin..Dia..Tolong.!.Cepat datang sini..Otoke!Ahg.. hajima..Jin..Aigo..!Jihyo datang cepat.
Jihyo kelihatan cemas mendengar semuanya.diaa meninggalkan nota dan menggunakan teksi untuk ke form BTS.
15minit.
Jihyo masok ke dalam form itu. Dia menghampiri bilik jin.disitu dia dapat melihat rakan rakannya.. Menunggu nya.
Jimin:tolong kami..Jangan seksa jin lagi..
Jihyo menghampiri pintu..Dan meletakkan tangannya di pintu.
Jihyo:oppa!Mianhae..Chagi tak nak buat oppa sedeh..Cuma. oppa lagi nampak bahagia bila dengan Hara..
Jin mendengar dari dalam..
Jin:jangan pernah sebut betina tu!!!!
Jihyo tersentak. Hampir sakit jantung semua ahli BTS mendengar tengkingan jin
Jihyo:Chagi..Dah Ade dekat sini.oppa nak tau tak..Chagi pakai baju yang oppa beli..
Chagi suka..Tolong lah keluar.
Jin menghampiri pintu..Dan membuka sedikit pintu.dia dapat melihat Jihyo memakai pakaian yang diberikan. Oleh nya sebelum Jihyo pergi sebelum ini.jin teros membuka luar dan memeluk Jihyo.jihyo hanya membalas.
Jin membisik sesuatu di telinga Jihyo
Bogoshipda Chagi ah..Pmianhae..
Saranghae-jinJihyo melepaskan pelukan..Dia terkejut melihat tangan jin berdarah..
Jihyo:Aigo!Oppa!Tangan oppa!
Tbc
Hush..gilaah jin ni..Tak sayang nyawa..Hahahah..
Vote and comment
YOU ARE READING
[C]pastry_love
De TodoJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...