chapter 36

104 15 0
                                    

Ketika Jihyo tidur,setitik air mata mengalir keluar ke pipi Jihyo.jin yang berada di dalam bilik mula resah.dia tidak sanggup melihat jihyo mengalirkan mutiara yang jernih Miskipon setitik.

Jin:chagi..*berbisik*chagi mimpi ape sampai nangis.chagi..Oppa ade dah jangan nangis ye*cium dahi jihyo*

Jin berlalu meninggalkan jihyo setelah Jihyo kembali okay.jin turun ke ruang tamu,dia melihat member bts berkumpul di situ.jin tersenyum dan menghampiri mereka.

Jin:korang,esok aku dengan jihyo nak balik rumah kitorang..Nak bagi tahu..Tentang kitorang.if korang esok nak keluar.. First aku nak korang clean this house.if tak bersih..Jangan harap nak keluar..archi?

Namjoon:mentang mentang nak jadi laki orang,tegas nya mengalahkan laki jaga bini mengandung pulak..hahahahahahhahahHa

Member bts:hahahahahahhahahHa

Jhope memandang jungkook dan memegang tangan jungkook untok memberitahu..Yang dia ade untok dia.jungkook hanya tersenyum tanda faham.

Jihyo pov

Jihyo terjaga dari tidurnya..Dia terkejut melihat butang bajunya terbuka..Dia memanggil jin dari bilik.

Jihyo:OPPPPPPPPPPPPPAAAAAAA!!!

JIN dan yang lain terkejut dengan teriakan Jihyo.semua menuju kearah bilik jin.jin membuka pintu tapi malang nya,dikunci oleh jihyo dari dalam.jin mula risau dan gelabah..Rakan rakan yang lain juga turut membantu jin.

Jin:chagi...*nangis+risau*hiks... Chagi kenapa...Hiks..Oppa risaukan chagi..Hiks hiks..

Suara Jihyo dari dalam kedengaran.

Jihyo:ape yang kau buat kat aku?Kenapa kau ambek vigrin aku..Kau fiker aku dah sedia ke?!!!how dare you!Hiks hiks*nangis*

Jihyo bersandar pada dinding.. Sambil mengusutkan rambutnya.

Jin:chagi...Oppa tak sentuh lah...Chagi!!!!!

Jungkook mula berasa marah+dendam+risau

Jungkook menggenggam Penumbuk nya dan menuju ke arah jin,tetapi Jhope menahan.jhope meminta agar jungkook bersabar.

Jungkook menghampiri Jhope..Dia mula berbisik.

Jungkook:aku tak sanggup..*berbisik"

Jhope:aku faham..Buat masa sekarang kau sabar dulu*Bisik*

Jungkook:cuba kau bayangkan skang kau kat tempat aku*bisik*

Jhope:aku suruh sabar..Sabar jelah*keras+bisik*

Akhirnya jungkook akur.. Dan dia baru teringat tentang dia memiliki kunci pendua milik mereka.

Jungkook pergi tanpa diketahui oleh sesiapa.dia mengambil kunci pendua dan menuju semula ke tempat merekA yang lain.

Jungkook:tepi...

Jin dan yang lain hairan...

Jungkook:aku kata tepi..Aku nak buka

Jin ketepi..

Jungkook buka pintu bilik jin dan jalan dalam keadaan gelap,didalam hanya dapat dengar tangisan Jihyo.jin dan yang lain mengekori jungkook dari belakang.

Jihyo pov

Jihyo berasa ade orang menghampiri dirinya lalu dia bersuara.

Jihyo:aku ade pegang kaca ni,kau semua nak mati awal dekat lagi.

Jihyo sebenarnya tidak memegang apa apa..Cuma dia tidak mahu dirinya dekat dengan mereka bertujuh.

Jungkook berkeras menghampiri Jihyo.apabila dia berada di hadapan Jihyo,dia mendekatkan tangan jin ke Jihyo Miskipon dia sakit hati dan perit,dia masih dapat mengawal perasaan bila berada di depan rakan rakan mereka dan di depan NAMCHINGU Jihyo.Tangan jin ditepis oleh jihyo dengan lembut..Jihyo berkata buat kali kedua.akan tetapi,suara nya yang kedua agak seram dan menakutkan.

Jihyo:STAY AWAY, DON'T TOUCH ME!DON BE ME ANGRY!AND PLEASE..LEAVE ME ALONE!!!!!!

Mereka semua berasa takut dan meninggalkan jihyo keseorangan,jin tidak mahu meninggalkan jihyo keseorangan,dia mahu menjelaskan,tetapi dah ditarik oleh namjoon dan diberi amaran keras supaya meninggalkan jihyo dan beri Jihyo tenang.baru boleh menerangkan semuanya.

Tbc

Mianhae..Author lama tak update..Lepas ni..If tak der problems author akan habiskan cerita ni..Thanks sapa yang masih list kan cerita ni....

[C]pastry_loveWhere stories live. Discover now