12.Bölüm Yosun Kokusu🔞

13.4K 599 221
                                    

Yazarınıza destek ve motivasyon için lütfen oy verip, yorum atmayı unutmayın.
Keyifli okumalar....


Geçen iki günde tüm raporları incelemiş, Leyla'nın bahsettiği elemanlar ile de ilgilenmişti genç adam. Detaylı incelediğinde işlerini aksattırdıklarını kendisi de fark etmiş ve bazısının çıkışlarının yapılmasını istemişti. Leyla'nın kendisinin bile fark edemediklerini nasıl olup da fark ettiğini anlayamıyordu bir türlü, anlayamasa da doğru tespitler yaptığı gün gibi ortadaydı.

Uzun zamandır ertelediği gece hayatına dönmüştü yine genç adam, başta kızlarla birlikte gelmeyi düşündüyse de sonradan bu fikrinden vazgeçmişti. Nehir'in de bir Melda vakası ile karşılaşmasını istememişti, nedenini bulamasa da durmadı üzerinde.

Bara girdiğinde çokta göz önünde olmayacağı bir masayı tercih etmiş, böylelikle daha az kadının ilgisini çekmeyi ummuştu. Son zamanlar da kadınlara bakış açısı değişiyordu, bazen Nehir ile kıyaslama yaptığı bile oluyordu. Etrafını alıcı gözler ile süzerken yine aklına gelmişti Nehir. Eğlendiği bir akşam karşılaşmış olmaları tesadüftü belki ama aralarındaki sürtüşmeleri de başlatan geceydi. O gece yaşanmasa daha farklı olabilirdi işler, o zaman da bu denli benimsemeyeceğini de iyi biliyordu. Leyla ile yaşamaya başladığından beri sık görüşür olmuşlardı. Hatırladıklarıyla gülümserken, aslında Nehir'in iyi geldiğini kabullenmişti. Özlediğini söylediğinde doğruları söylüyordu, son zamanlarda görmeyi diler olmuştu. Düşüncelerinin gidişatını sevmeyip, düşünmeyi bırakmış etrafına odaklanmaya çalışmıştı. Uzun zamandır tek gece bile olsa bir kadın olmayışına yordu hepsini.

Etrafı tekrar gözden geçirdiğinde ona bakarak içkisini yudumlayan kadını da fark etmişti. Zaten kadında fark edilmek için öyle davranıyordu. Kıvrılan dudakları kadına açık davet gibiydi, bu daveti kabul etmesi de uzun sürmemişti karşısında ki kadının. Neredeyse kucağına oturan kadına baktı, sıradan hatta çok basit geldi gözüne.. Oysa bir süre öncesine kadar büyük zevk duyardı bu hallerinden, bir şeylerin değiştiğinin o da bilincindeydi ama kabullenmek de istemiyordu. Kabullenmek istemediklerini düşünmeyi erteledi ve kucağındaki kadına verdi tüm ilgisini.

Kulağının tam arkasını öpen kadına başını eğerek daha fazla alan sağladı, elleri de dudakları gibi göğsünde hareket ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kulağının tam arkasını öpen kadına başını eğerek daha fazla alan sağladı, elleri de dudakları gibi göğsünde hareket ediyordu. Emir'de ellerini kadının bel oyuntusuna yerleştirmiş bir yandan da içkisini yudumlamaya devam ediyordu. Kadının kulağına fısıldadıkları cazip bir teklifti 'evime gidelim ne dersin?' hangi erkek hayır diyebilirdi ki bu davete, Emir gibi bir adam hiç diyemezdi.

Dudaklarına gelecek vaat eden bir öpücük bırakıp kadınla birlikte oturduğu yerden kalktı, belindeki elini çekmeden çıkışa yönlendirdi ikisini de.. Arabaya bindiklerinde kadının elleri her yerdeydi ama Emir durdurdu ellerini, öğrendiği adrese gelmeleri kısa sürmüştü. Asansöre bindiklerinde kadın çoktan esir almıştı dudaklarını çok geçmeden aynı şehvetle de karşılık bulmuştu. Eve girdiklerinde öpüşmelerinin de şehveti artmış kadının yönlendirmesiyle yatakla buluşmuştu bedenleri.. Dudaklarını ayırıp, kadının varla yok arası kıyafetine yöneldi, maharetli parmakları kolayca kurtulmuştu üzerindekinden, südyen giymeyen kadının diri göğüsleri seyirlikti.. Seyretmeyi bırakıp gömleğinden tutup üzerine doğru çeken kadının üzerine kapadı tüm vücudunu. Dudakları boynuna doğru çoktan yol almıştı, ellerinin biri kalçasında diğeri kadının diri göğüslerini avuçluyordu. Kadının ve kendisinin haz dolu inlemeleri aralarındaki tutkuyu alevlendirmişti. Kadın altında kıvranırken becerikli elleri Emir'in gömleğiyle buluşmuş, açtığı düğmeler ile kaslı göğsünü bulmuştu çoktan. Göğsüne dokunan parmaklar ile Emir kendini kaybetmek üzereydi. Bu kadın gerçekten işini biliyordu. Bu kadının derinliklerinde kaybolma isteği artıyordu, birleşme için tüm bedeni fena halde uyarılmıştı. Tam doğrulup tüm kıyafetlerinden kurtulacağı sırada kadının yüzü değişmiş Emir'in bütün hazzı da yerle bir olmuştu.

Leyla BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin