26.Bölüm Yeni Anlaşma

7.6K 428 147
                                    

Evet sevgili okurlarım bakalım yeni bölümü nasıl bulacaksınız. Hep söylediğim gibi lütfen oy vermeyi unutmayalım... Sizin güzel yorumlarınızı okumak bana büyük keyif veriyor beni bu keyiften mahrum bırakmazsınız diye düşünüyorum.
Hem kimlerin burada olduğunu görmem hemde yararınıza destek amaçlı oy ve yorum yapmayı lütfen unutmayalım.

"Neden bunu yapıyorsun" arkadaşının kararının doğruluğundan emin değildi ve vazgeçirmeye uğraşıyordu. Ama günlerdir pek başarılı olabilmiş de değildi.

Vazgeçirmeye çalışan arkadaşına salonu arşınlayan adımlarını durdurup bir bakış attı, kararından vazgeçmeye hiç niyeti yoktu "sence neden yapıyorum" ona göre nedeni gayet açıktı ama arkadaşı bir türlü anlamak istemiyordu.

"Vazgeç sonunda kaybeden sen olacaksın" onun gördüklerini neden göremediğini anlayamıyordu. Yaptığı plan kendilerine pahalıya mal olacaktı bunu hissediyordu ve bütün çabası da bu yüzdendi.

"Hayır bu kez ben kazanacağım" buna yürekten inanıyordu, daha önce kaybetmiş olabilirdi belki ama bu kez kazanacaktı.

Tüm planlarını kusursuz halletmiş büyük günün gelmesini bekliyordu. Beklediği o büyük gün çok yakındı ve o gün geldiğinde beklemediği ile karşı karşıya kalacaktı. Planlarında yüz yüze gelmek olmasa da karşısında bulduğu o olacaktı. Aynı zamanda kaderin onun lehine çalıştığı ilk ve son an olacaktı, planlarını yaparken o kısmı hiç aklına dahi getirmemişti.

                                                                ❄❄❄❄❄❄❄

Leyla sabah uyandığında henüz gözlerini açmamıştı ama kendisini saran kolların farkındaydı, sonrasında gözlerini açtığında Bulut'un yüzüyle karşı karşıya kaldı. Etrafına baktığında dün girdiği odada olduklarını da anladı ama neden burada uyuduğunu hatırlamıyordu. Üzerindeki kıyafetleri farkettiğinde, birlikte duşa girdiklerini anımsadı ve ateşinin ne kadar yükselmiş olduğunun bilincindeydi. Bulut giydirmişti, belki utanması gerekirdi ama aksine hiç utanmıyordu.

Bulut'un uyurkenki masum yüzüne dokunma isteği vardı içinde, öylesine güzeldi ki elleri kendiliğinden  yolunu bulmuştular.  Dokunmak tüm ruhunda hissetmekti, Leyla tamamlanmıştı, eksiğin ne olduğunu bulmuş ve Bulut sayesinde tamamlanmıştı. Yüzüne yayılan gülümsemesi ile dudaklarına küçük bir öpücük bırakmak isterken birden kendini uyuyor sandığı adamın altında buldu.

Bulut yüzüne değen eller ile uyanmıştı ama ne yapacağını merak ettiğinden gözlerini açmamıştı, onu öpen narin dudaklar kendisiyle birlikte tüm vücudunun uyanmasını da sağlamış, daha Leyla ne olduğunu anlamadan yatakla kendi bedeni arasına hapsetmişti.

Öpmeye onu kendine katmaya devam ederken altında kıvranan beden ve dudaklarından kaçıp kulaklarına dolan inleme ile daha da uyarılan bedeni yaptığının kendine zarar olduğunu gösteriyordu. Leyla halinden memnundu kendini bedenine hapseden kollar ve öptüğü dudaklar kendisine aitti, ikinci kez hissettiği bu değişim korkutmanın aksine inanılmaz bir haz veriyordu.

Kopmak istemediği dudaklardan ilk ayrılan Bulut'tu, nefeslerinin arasından kendisine mahmur gözler ile bakan kadına bakıyordu "Günaydın sevgilim" ilk kez bir sabaha birlikte uyanmışlardı ve bu duygu inanılmazdı. Kendisine koyulaşmış gözler ile bakan adamın neler hissettiğini anlıyordu çünkü kendiside aynı durumdaydı "günaydın" fazlasını dile getirememişti. Anın getirileriyle savaş halindeydi.

Leyla BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin