Yine ben geldim. Oylarınızı ve yorumları bekliyorum. Neden yorum yazmıyorsunuz. Üzülüyorum valla. Oysa o yorumları okurken ne kadar keyif aldığımı anlatmaya kelimeler yetmez.
Hadi bakalım yorumlar coşsun.
Keyifli okumalar..
Diğerleriyle vedalaşıp çıktığında keyifliydi, yine de aklını kurcalayan bir iki detay vardı. Acele etmeyecekti, nasıl olsa onları da öğrenirdi.
Eve geldiğinde Bulut onu evde bekliyordu, göz göze geldiklerinde Bulut'un gözlerinde gördüklerine anlam veremedi. Ona doğru yürürken adımları yavaştı, birazdan duyacaklarına da hazırlıklıydı.
"Şirket satın almışsın!"
Bulut öfke içinde konuşurken tam karşısında durdu, sinirlenmekte haklı olduğunu biliyordu.
"Evet."
Bulut gözlerini kapatıp tekrar açtığında sinirliydi, güzel karısı ilk kez onun haberi olmadan böylesi bir işe kalkışmıştı.
"Ne zaman anlatacaktın bana, kutlama yemeğinde mi?"
"Hayır, evet kızmakta haklısın belki ama nedenini dinlemeden karar veriyorsun."
"Nedeni mi? Sen neyden bahsediyorsun Leyla, karım şirket satın alıyor kocasıyım ama haberim yok. Leyla koskoca şirket alıyorsun, mağazadan kıyafet değil."
Bulut başkasından duyduğu için bu denli tepkiliydi, karısının elbet söyleyeceğini biliyordu ama ondan önce başkasından öğrendiğinde sinirlenmeden edemedi. Karısı ne zaman arkasından iş çevirir olmuştu.
"Söylemedim çünkü olaylar farklıydı! Emir, Sami'nin şirketine ortak olacaktı. Nedenini bilmiyorum, çünkü şirketi batmak üzereydi. Geçen gün Sami ofise geldi ve benim onunla çalışmamı teklif etti. Kabul etmedim, etmeyince çirkinleşti."
"Ne söyledi!!"
"Gücünün beni satın almaya yeteceğini."
"Şerefsiz!"
Bulut hışımla yanından geçecekken yerinden kıpırdamadan uzanıp kolunu tuttu, bakışları gözlerine ulaştığında öfkesinde herkes boğulabilirdi.
"Leyla bırak kolumu!"
"Hayır! Bu yüzden sana söylemedim, bu yüzden o şirketi satın aldım. Sami'ye dersini verdim, ayrıca şirket sanılanın aksine batmıyor."
"Nasıl batmıyor, tüm piyasa battığını söylüyor."
Hala Leyla kolunu bırakmamıştı, evet sinirliydi ama sakinleşmeyi denedi. Karısının kalbini kurmak istemiyordu.
"Evraklarla oynamışlar."
Leyla kolunu tutmayı bırakınca arkasını döndü, camın önünde ayakta beklerken biraz daha sakindi. Bir süre tepkisizce durmaya devam etse de Leyla arkasından sarılınca tamamen sakinleştiğini hissetti. Bulut sessiz kalırken kalbini kırmamak için konuşmadığını bilerek konuşmaya devam etti.
"Müdürleri bir olup dolandırmışlar, şirketin hesabından kendi hesaplarına yüklü miktarlar aktarmışlar. Servetleri neredeyse Sami'nin serveti kadar, tabi o bunu fark etmemiş."
"Sen nasıl anladın, ihaleye girmeden önce biliyor muydun?"
"İhaleye isimleri değiştirip girdiğimde haberim yoktu, avukatım araştırırken öğrendi. Bende şirket satışı gerçekleştiğinde gerekeni yaptım."
"Bana neden daha önce anlatmadın?"
"Çünkü gidip onu öldürmek isteyecektin, bense onu can evinden vurdum. Şimdi ise hiç parası yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyla Büyüsü
Ficción GeneralGözyaşlarıyla yıkanan ellerine baktı öylece evine gitmesine izin vermişti. Nerden bilebilirdi ondan çok uzaklara gideceğini. Leyla'sını son kez ağlarken gördüğünü. Büyük bir yıkımın orta yerinde sevdiğini bulamamıştı.... Gitme Leyla'm sensizlikle...