Evet sevgili okurlarım yeni bölüm ile karşınızdayım. Sizlerden ricam oy vermeyi lütfen unutmayalım ve tabiki de guzel yorumlarınızı. Yazarınıza moral ve destek olmak istersiniz diye düşünüyorum..
Keyifli okumalar....Leyla şirkete geldiğinde Aslı, Semih beyin görüşmek için kendisini beklediğini haber vermişti.
Çok geçmeden Semih bey tam karşısındaydı.
"Evet, Semih bey sizi dinliyorum."
Semih bey oturduğu koltukta bir iki kıpırdanmanın ardından birkaç gün önceki meseleyi anlatmaya başlamıştı.
"İki gün önce İzmir'den bir telefon aldım efendim, size haber vermemi istemiştiniz."
Hoşuna gitmeyecek şeyler duyacağını biliyordu, Eray mutlu anlarında araya girmek için yaratılmış gibiydi. Onu tanımamış olmayı böyle zamanlarda daha çok diler olmuştu.
"Ne olmuş..."
"Efendim, siparişlerde bazı sıkıntılar olmuş. Bana haber gelince konu ile ilgilendim, fazla sorun çıkmadan mesele halloldu."
Buna memnun olmuştu, ama bilerek yaptığına da adı kadar emindi. İntikam yemeği soğuk yenirdi aslında, anlaşılan Eray fazla soğutmamaya niyetliydi.
"Güzel, dediğim gibi Emir'e bu konudan bahsedilmeyecek. Bu işi sizinle halledeceğiz, gerektiği zaman gerekli açıklamayı ben yaparım."
Nedenlerini hala anlamamış olsada, bildiği bazı şeylerin olduğu kesin olan patronu sayılan kadının karşısında yapacak birşeyi yoktu. Emirlerine uyacaktı.
"Siz nasıl uygun görürseniz, ben yakından ilgileniyorum. En ufak bir sorun da direk haber vereceğim."
"Tamam Semih bey, işinizin başına dönebilirsiniz."
Odadan çıkan Semih ile bakışlarını dışarıya çevirdi, Emir ve Eray bir dersi çoktan haketmişlerdi. Eray için bekleyecekti, hamlesi beklenmedik anda ve vurucu olacaktı. Emir ise aklına gelen ile fazla beklemeyecekti.
Bir süredir ilgilenmediği biriken işler ile ilgilenirken odaya Emir girmişti. Onun gelişiyle incelediği dosyalardan başını kaldırmış bakışlarında ki gizli parıltılarla ona bakıyordu.
Emir kaç gündür göremediği Leyla'nın gülen yüzü ve duydukları ile onun kadar mutluydu.
"Yüzün gülüyor, herşey yolunda sanırım."
"Evet bir sorun yok, keyfim de yerinde. Sizde durumlar ne, konuşamadık kaç zamandır."
Nehir ile konuşmalarının üzerinden zaman geçmişti, sonrasında neler olduğunu bilmiyordu. Konuşmalarından bahsetmese de Emir'den bazı detayları öğrenebilirdi.
"Bizde de işler yolunda sayılır, arada ufak atışmalarımız olmuyor değil."
"Ne oldu?"
Emir sıkıntılı bir nefes koyverdi, Leyla'da olduğu gibi olmasada Nehir de sinirlenmişti.
"Barda bir kadınla karşılaştık, tabi Nehir biraz çıldırdı."
Leyla'nın havaya kalkan kaşları ile direk ellerini kaldırıp savunmaya geçmişti.
"Valla kabahatim yok, kadını tanımıyorum. Geldi sokuldu yanıma, Allahtan çabuk gitti de başka sorun çıkmadı."
"Ben sana bunların olacağını söylemiştim sanırım, neyse mesele hallolmuşsa bir sorun yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyla Büyüsü
General FictionGözyaşlarıyla yıkanan ellerine baktı öylece evine gitmesine izin vermişti. Nerden bilebilirdi ondan çok uzaklara gideceğini. Leyla'sını son kez ağlarken gördüğünü. Büyük bir yıkımın orta yerinde sevdiğini bulamamıştı.... Gitme Leyla'm sensizlikle...