39.Bölüm Denizkızımsın

5.7K 397 86
                                    

Evet arkadaşlar yeni bölüm ile burdayım. Okuyan tüm arkadaşlarımdan oy vermeyi unutmamalarını rica ediyorum. Ayrıca neden yorum yazmıyorsunuz. Düşüncelerinizi, aklınıza takılanları, varsa önerilerinizi, kısaca içinizden geçenleri yorumlarda görmek istiyorum. Böylece hem bana destek olmuş olacaksınız, hemde yazarınızı mutlu edeceksiniz. Neyse ben çok konuştum susayım da sizlerde bölüme geçebilin...
Hepinize keyifli okumalar...

Eve gelene kadar siniri geçmişti ama başta sinirden olsa da hala kahkahalarla gülüyordu. Emir'in şaşkın yüzünün mimarının kendisi olduğunu bilmek paha biçilemezdi.

Salonda kahvesini yudumlarken içeri Nehir girmişti. Sakinleşmişti aslında ama Nehir'i gördüğü an yine aklına gelmişti.

"Bugün pek eğlenmişsin."

Karşısına yıkılışını izledikten sonra Kahkahalarının arasından zar zor cevaplamıştı.

"Görmen lazımdı suratının halini, ama en çok sana ne söyleyeceğini merak ediyorum."

Nehir günler önce ilk öğrendiğinde yok desede biraz düşündükten sonra kabul etmişti. Hala acaba demesine rağmen Leyla'nın sözüne güvenmişti.

"Bende merak ediyorum da bu Melda sorun çıkarmaz eminsin değil mi?"

"Sen bana güven sorun çıkartamaz, çıkarttığında neler olacağını çok iyi anlamıştır."

İlk konuştukları anda yok desede Leyla'nın biraz tehditle yaptığı konuşması etkili olmuştu. Tüm kariyerine karşı Emir'e yaklaşmaya yeltenemezdi.

"Bana dersin birde ama esas senden korkulur, Emir'in ikimiz ile başı büyük dertte."

Leyla baş hareketi ile onaylamıştı. İkisi bir süre daha gülüp Nehir'in çantasından çıkarttıkları ile gündem anında değişmişti.

"Nehir ne bunlar?"

"Yapma ama gelin olacaksın yakında ne organizasyon var ortada nede başka birşey, hadi onu da geçtim en önemlisi gelinlik yok."

Leyla bilmiş bilmiş ellerini savuruşunu izledikten sonra dergilerden birini eline almıştı.

"Tamam beğeniriz birşeyler zaten henüz tarihe karar vermedik. Hem organizasyon hani senin işindi, gelinliği kendim hallederim hepinize sürpriz olsun."

Nehir bundan pek hoşlanmasada kabul etmekten başka şansı da yoktu, Leyla öyle istiyorsa kimse onu kararından döndüremezdi.

Öncelikleri mekan seçimiydi, konsept fotoğraflarından fikir edinmeye çalışıyorlardı. Leyla'nın bir hayali vardı aslında, çocukluğundan beri düşüncesi oydu. Babası da görür diye düşünmüştü o zamanlarda ama o nasip olmayacaktı.

Nehir'in gösterdiği örneklere bakmış olmak için bakıyordu, kararı belliydi. Daha fazla boş yere bakmak istemediğinden dergiyi kapatmıştı, Nehir nedenini anlamamış kırgın gözlerle bakıyordu.

"Bakma öyle, mekan bakmaya gerek olmadığı için kapattım."

"Ee hangisi senin tercihin.."

"Birazdan Bulut gelecekti gelsin öğrenirsin."

"İyi peki madem, bak bunlar nasıl?"

Madem mekan seçimi hallolmuştu süsleme ve diğer detaylar ile ilgili pekala seçim yapılabilirdi.

Leyla BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin