Uzun ve bazı sorularınızın cevaplandığı bir bölüm yazdım sizlere. Bakalım sizde beğenecek misiniz? Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Keyifli okumalar...Nehir tükenmiş bir halde kendini koltuğa bıraktığında Tuna'dan orta çaplı bir serzeniş yükselirken Nehir aldırmıyor gibi gözleri kapalı durmaya devam etti.
"Nehir hadi ama oyun bitmedi ki.."
Nehir tek gözünü araladı sadece, oyuna devam edecek hali yoktu. Tuna'yı aynı Leyla gibi elleri belinde tek kaşını kaldırmış gözlerini ona dikmiş görünce güldü.
"Leyla'ya benzedin böyle, ama ben artık oynamıyorum. Yoruldum Tuna azıcık dinleneyim, sonra söz oynayacağım."
Tuna haline acıdı, bunu da kucağına küçük kedi yavrusu gibi kıvrılarak gösterdi. Geçen aylarda birbirlerine çok alışmışlardı, yine de en çok Leyla'yı birde Emir'i severdi.
"Tamam bende yorulmuşum, hem Leyla'ya benzedin dedin. Nasıl ona benzerim ki?"
Nehir saçlarını karıştırdı, yüzünde yarı ciddi bir ifade vardı. Onun aksine Tuna'nın maviş gözleri meraktan parıl parıldı.
"Leyla kızarsa eli beline gider, senin yaptığın gibi kaşının teki de havaya kalkar. Bazen Emir'de öyle yapıyor ama onun ki aynı etkiyi bırakmıyor."
"Yaa, ama Leyla hiç kızmıyor ki ben görmedim."
"Sen görmedin ama Emir çok gördü, akşam ona sorarsın. Anlatsın sana Leyla kızdığında neler olduğunu."
Tuna buna cevap vermedi, Nehir'in kucağına iyiden iyiye kıvrıldı. Nehir keyfi yerinde yatarken Tuna'nın saçlarından öptü, Tuna öpücükle gülümsedi ama Nehir'in gözleri kapalıydı o güzel gülümsemeyi göremedi.
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
Emir ıslık çalarak salona girdiğinde sustu kaldı, Nehir'in üzerine uzanmış bir adet Tuna görüyordu. Sadece onu da değil, düşmesin diye ikisi de birbirine sarılmıştı.
Sessiz adımlarla yürüyüp koltuğun arkasından onları seyre daldı, bir çocuk çok istese de vermedi mi vermiyordu. Tuna onlara hayat vermişti, Emir kayıp çocukluğunu bulmakla kalmamış aynı zaman da Tuna'ya harika bir gelecek vermişti.
Geçen aylarda tüm prosedür tamamlanıp Tuna onun nüfusuna geçmişti, artık o bir Tuna Tunalıydı. Emir'in hayatında aldığı üçüncü büyük karardı. Leyla, Nehir ve Tuna hayatının en büyük üç kararıydı.
"İyiki hayatımdasınız.."
Emir dalmış izlerken Tuna uyanıp konuşmasını duyunca gülümsedi, yavaşça yattığı yerden kalkarken Emir ancak o an fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyla Büyüsü
Ficción GeneralGözyaşlarıyla yıkanan ellerine baktı öylece evine gitmesine izin vermişti. Nerden bilebilirdi ondan çok uzaklara gideceğini. Leyla'sını son kez ağlarken gördüğünü. Büyük bir yıkımın orta yerinde sevdiğini bulamamıştı.... Gitme Leyla'm sensizlikle...