23.Bölüm Tatlı Kıskançlık

8.5K 481 95
                                    

Evet sevgili okurlarım bakalım yeni bölümü nasıl bulacaksınız. Hep söylediğim gibi lütfen oy vermeyi unutmayalım... Sizin güzel yorumlarınızı okumak bana büyük keyif veriyor beni bu keyiften mahrum bırakmazsınız diye düşünüyorum.
Hem kimlerin burada olduğunu görmem hemde yararınıza destek amaçlı oy ve yorum yapmayı lütfen unutmayalım.

Yaşadıkları tutku dolu anların ardından çiftliğe dönüşte, içlerini kaplayan tamamlanmışlık hissi ikisininde yüzlerine yansımıştı.

Diğerlerinin yanına döndüklerinde kendi aleminde olduklarından geldiklerini biraz geç farketmişlerdi.

Ahmet'e birşeyler anlattığı sırada sonradan farketmişti geldiklerini, başta önemsememiş sonrasında üzerini farkedince hayretler içinde kalmıştı.

"Leyla üzerinin hali ne böyle" otların arasında falan mı yuvarlanmıştı ne yapmıştı.

"At birşey gördü sanırım birden kontrolü kaybettim ve düşmem kaçınılmaz oldu" iyiki de düşmüştü.

"Bir şeyin varmı gel otur şöyle" oturmasına yardımcı olmuş gözleriyle hasar kontrolüne başlamıştı "Bulut dönelim hadi bir hastaneye gidelim"

"Nehir sakin ol" ardından bakışlarını sevdiği kadına çevirip devam etti "ben kontrol ettim sağlığı gayet yerinde" gülümseyen bakışlarıyla etrafına bakındığında dostu ortalarda görünmüyordu " Emir nereye kayboldu" gitmiş olamazdı, tanıdığı dostu pes edip kaçan bir adam olmamıştı.

Emir'in yumruğunu yemesine sebep olan gülümsemesi ile genç adam vermişti yanıtı "senin dostun kendi aleminde, benden de pek hoşlanmadı sanırım" hepsi gülmüştü bu yanıtla ama Nehir direk savunmaya geçmişti "Ahmet yapma ama seninle ilgisi yok kaç kez daha söyleyeceğim, Emir biraz saçmaladı o kadar" hala olanları beyni algılamakta güçlük çekiyordu. Evet iddiayı kazanmıştı belki ama sevinemiyordu bile.

"Gözün nasıl oldu kusurumuza bakma biraz da biz sebep olduk bu duruma" Bulut açıklama ihtiyacı hissetmişti. Kendisini de suçluyordu bu olayda "Evet güzel bir tanışma olmadı sayemizde" Leyla da aynı fikirdeydi söyleseydi belki işler bu noktaya gelmeyecekti. Ama Emir ona kim olduğunu sormamıştı ki...

"Ah sizin ne suçunuz var bende kabul ettim sonuçta, hem fena mı oldu dili çözüldü birden" yüzündeki morluğu bir kaç gün taşıyacak olması Nehir'in mutluluğundan önemli değildi. Biliyordu ki kendisi kadar manyak kuzeni bunun hesabını fazlasıyla sorardı.

Konuşmayı dinleyen Nehir bir noktayı anlayamamıştı, sonra aklında dolaşan acabalarla şaşkınca kalmıştı "bir dakika ya siz neyden bahsediyorsunuz" ortada bilmediği şeyler olduğu kesindi "siz üçünüz ne işler karıştırıyorsunuz" gülüşmeye başlayan üçlü ile beyninde dolaşan tek birşey vardı "bu anı planladık demeyin sakın bana, hadi deli kuzenimden beklerdim de siz ikiniz nasıl alet oldunuz bu işe"

Nehir'in şaşkın haline karşın kahkahalarının arasından zor da olsa konuşmayı başarmıştı "aslında şöyle oldu, Emir sizin sosyal medyadaki resminizi görüp bana geldi sevgilin varmı diye bende sanırım yok dedim, sana sormasını söyleyince çekip gitti ve tabiki bende kuzenin olduğunu söylemedim" Leyla itiraf etmişti ardından Bulut da birşeyler ekledi "sonrasında bunları öğrenince bende düşündüm ki belki bu birşeyler değiştirirdi, Ahmet tamamen sürpriz oldu ama oda kabul edince durum bu, üzgünüm"

Hepsinin üzerinde gezinen bakışları onlara doğru gelen Emir'in üzerinde durmuştu, bakışlarını kesmeden aklindakileri üçlü ittifaklarına aktardı "plandan bahsetmeyeceksiniz ve bundan sonrasında üçünüz de bana yardım edeceksiniz ve inanın çok eğleneceğiz" madem kazanmıştı biraz yardımla planını şekillendirip sonuca ulaştırabilirdi.

Leyla BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin