"Omluvte mě.. mám práci" řekla Lily a chtěla se od nás vzdálit.
"Práci.. myslíš tím toho kreténa co se na tebe dívá už dobrých deset minut?" Zeptal jsem se
"Aw, broučku. Nežárli tolik" pohladila mě po vlasech a odešla.
"Nežárlím!" Řekl jsem ještě, když byla celkem blízko, jen mávla rukou a šla dál.
"Nesere tě, že si flirtuje jak chce?" Zeptal se mě Louis, sice o nás ví už od začátku, ale pořád se mě ptá na to samé.
"Jsme jen šukací kamarádi, žádné city" zatínal jsem pěsti. Jasně, že mě to sere!
"Ale sere tě to" usoudil. "Jasně, že mě to sere, ale dala mi jasně najevo, že si můžeme dělat co chceme" vysvětloval jsem mu, říkám mu to pořád dokola, ale on se prostě musí ptát dál.
"No tak na co čekáš? Proč někoho neulovíš?"
"Dneska nejsem lovec" pokrčil jsem rameny a napil jsem se piva. Ne, že by tady nebyly pěkné holky, to ano, ale nechci si s žádnou nic začínat. Mně stačí Lily. Jako vždycky..
"Proč ne?" On nedá pokoj..
"Jsem unavený" osvětlil jsem mu, proboha, prostě se už neptej..
"To tě tak zmohla?" Ta ženská je ďábel.
"Ani nevíš jak. Čtyři kola člověka docela unaví, nemyslíš?""Čtyři?"
"Jop"
"Jí to asi ještě nestačilo" kývnul směrem, kde byla Lily. Jasně, je přilepená na stěně a ten zmrd ji ošahává a líbá na krku.
Pro příště mi připomeňte, že jí mám udělat cucflek. Ne, ne - cucfleky. Ale to už přehání! Zajel rukou pod sukni! To ne! Už jsem vstával, ale Louis mě zastavil. Dala mu facku a šla pryč. Jo, tohle je ono. Alespoň ho nemusím profackovat já.
Šel jsem za ní, přitiskl jsem ji na nejbližší zeď.
"Teď" zašeptal jsem jí do ucha, pak jsem se podíval do jejích očí. Skleněné. Chce brečet?
"Co se stalo?" Pohladil jsem ji po tváři, jen zavrtěla hlavou a políbila mě, couvali jsme na záchody.
Nikde nikdo, tak jde se na to. I když jsem byl opravdu unavený, musel jsem. Chtěl jsem být v její blízkosti, tohle byla možnost. Chtěl bych si s ní povídat, ale na to by řekla, že se chováme jako pár. Chci být pár, ale ona ne, tak alespoň tohle.
"Opravdu se nic neděje, Lily?" Zeptal jsem se pro jistotu, ale u ní jsem si nebyl jistý ničím.
"Chovám se jako kurva" řekla a zvedla svoje uslzené oči, které vyhledali můj pohled.
"To až podle toho.. s kolika jsi spala když už jsi.. volná" řekl jsem
"S tebou a pak ještě s jedním klukem, ale to jen.. dvakrát" zamrmlala
"Nejsi žádná kurva. Jsi moje Lily" řekl jsem a objal jsem ji. "Jsi moje krásná, mladá, chytrá, přátelská, dokonalá Lily" šeptal jsem jí do ucha.
"Děkuju, Harry" objala mě. "Za co?" Zeptal jsem se "za všechno" řekla a sama mě políbila.
"Myslím, že radši půjdeme domů, jo?" Zeptal jsem se, na což souhlasně kývla.
Blížíme se ke konečné stanici! 😄
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.