"Konečně tě vidím!" Skočila jsem na Waldena, těším se na něj už od rána, co jsem byla v práci, myslela jsem na něj, mám dneska velice dobrou náladu a nenechám si ji jen tak zničit! Ještě k tomu přijede můj bráška! Neviděla jsem ho skoro čtyři roky a on přijede!! Ale až za tři dny..
"Co tak z vesela?" Zasmál se mé nadšenosti "těšila jsem se na tebe celý den, tak co podnikneme? Kam půjdeme?" Konečně jsem z něj seskočila na zem.
"Udeláme si skvělý den, co ty na to? Můžeme jít do kina, na oběd nebo na večeři, jak chceš, budeme dělat cokoliv budeš chtít!" Usmál se, držel si mě u sebe
"Ten oběd a kino zní fantasticky" usmála jsem se na něj "dobře, chceš jít do restaurace nebo-"
"Nando's! Dlouho jsem tam nebyla, prosím!" Nahodila jsem psí oči, proč jsem dneska sakra tak veselá? Sama to nechápu.
"Dobře, tak jdeme" políbil mě a jeli jsme do Nando's, Walden tady měl auto, takže řídil.
"Jaký jsi měl den?" Zeptala jsem se ho jako první, když jsem veselá, tak jsem moc ukecaná, já za to nemůžu.
"Nic, nuda v práci jako vždycky, ale radši mi pověz, kde jsi vzala tak dobrou náladu" usmíval se
"Vždyť já to nevím, prostě jsem ráda, že tě vidím a je přece pátek! Nepůjdeme dneska do baru? Jen na chvilku, kdo ví, kdy bude zase nějaká příležitost, mohl bys zavolat tvým kamarádům, já svým kamarádkám a tak všechno dohromady, nikdo se nudit nebude a.. teď mi došlo, hak blbý nápad to byl, když máme na sebe konečně čas" zauvažovala jsem.
"Můžeme dělat co chceš. Můžeme jít kam chceš, vyber si" usmál se a dál řídil. "Ne. Podle mě je nejlepší dneska zůstat doma.. sami, s jídlem, pitím, filmy.." říkala jsem, Walden zaparkoval na parkoviště a mohli jsme jít do Nando's.
Hned jak jsme vkročili dovnitř, zahlédla jsem Nialla, no jo, já zapomněla, že je tady pečený, vařený. On si nás taky všiml, tak hned začal mávat rukama a pro mé překvapení přestal jíst. Drželi jsme se s Waldenem za ruce a šli jsme teda za ním.
"Čaute, co vy tu? Sedněte si" řekl hned, když jsme přišli. "Jsi tady sám?" Zeptala jsem se ho "ne, Emma si odskočila, takže teď se snažím sníst co nejvíc, abych před ní nevypadal jako žrout, i když to vlastně ví" uchechtl se
"Emma?" Zeptala jsem se, o žádné Emmě jsem totiž nevěděla! "Harry ti to ještě nevyslepičil? Mám holku! Teda snad je to moje holka.." řekl a zamyslel se "ne, to mi Harry neřekl.." ne? No fakt neřekl..
"A jo, vy se bavíte i o důležitějších věcech než o mně" protočil očí, ale začal se smát, mohla jsem periferně vidět, jak se Walden zamračil, ale nechala jsem to být.
"Vlastně.. ani nevím, jestli byl včera za Lolou. No někam zmizel" pokrčila jsem rameny "to byl u mě, prý jsi stejně byla jen u sebe."
A objevila se mezi námi brunetka. "Ahoj, ty budeš Emma, že?" Ujala jsem se slova jako první.
"Ano, hádám, že ty budeš Lily" usmála se na mě "jsi dobrá" pousmála jsem se, jak vůbec ví, že já jsem já?
"Tohle je můj přítel, Walden" řekla jsem a nechala je představit se. "Počkat. Teď jsem se zamotala, myslela jsem, že ty jsi s Harrym. Tak kdo je s Harrym?" Zeptala se a podívala se na Nialla tázavě a posadila se vedle něj.
"Sedněte si!" Byla ukecaná, hodí se k Niallovi, to je jistota. Na sto procent! Tak jsme si k nim přisedli.
"S Harrym není nikdo" vysvětlil jí "Vždyť má Lolu" opravila jsem ho "on ti to neřekl? Nejsou spolu. Už to bude.. týden? Asi jo. Tak nějak" řekl mi
"Že se nepochlubil" zamrmlala jsem "ale neříkej mu, že to víš, prosím" "neboj. Neřeknu" usmála jsem se na něj.
"tak a co vy dva? Jak dlouho jste spolu?" Zeptala jsem se jich "pět týdnů to bude. Dlouho jsme se neviděli, jak ses musela starat o Harolda a ještě k tomu jsem jezdil po celém Londýně za prací a pak hned za Emmou. Nestíhal jsem, jinak bych se stavil"
"To nevadí. Jsme si vystačili i bez tebe. Chodila Gemma, Sophie, Liam a Louis je zase někde pryč. Asi u rodičů, nebo kde.." "Jo. Asi něco o tom říkal" řekl mi Niall a tak jsme pokračovali v povídání.
Vlastně jsme tam strávili pár hodin. Do konverzace se zapojili všichni, dokonce i Walden.
"Tak.. my už půjdeme, chtěli jsme jít ještě do kina" řekla jsem jim "je to náhoda? My chtěli jít taky" zasmála se Emma, rozumím si s ní. Je to fajn holka, jsem ráda, že jsem ji dneska poznala.
"Tak můžeme jít rovnou spolu" řekl Niall. Tak jsme se sešli zase u kina, vybrali jsme nějakou komedii. Vlastně jsem nevybírala, to vybíral Niall s Waldenem. Emma taky jen přihlížela.
________________________________
"Takže mi chceš říct, že tady ti byla kravina?" Zeptal se mě Niall "jo, byla. Díval ses vůbec na obrazovku nebo ses věnoval jen Emminému klínu?" Povytáhla jsem obočí a zašklebila jsem se, já je tam viděla, sice ne zase tak dobře.. ale i tak.
"Já ji jen hladil po stehně!" Začal se bránit "Jasně, jasně" začala jsem ukazovat mluvící ruku, jakože kecá.
"Tak nevím, kdo se tam na sebe skoro vrhl" řekla zase Emma "to myslíš jako nás?" Zeptala jsem se a ukázala jsem na nás dva s Waldenem, začala se usmívat a kývat k tomu.
"My jsme se jen dlouho neviděli! A nestrávili čas, my můžeme" vyplázla jsem na ni jazyk, takže udělala to samé.
"Holka. Ty se mi líbíš" začala jsem se smát společně s Emmou. Zatímco kluci si povídali o něčem jiném a po nás jen pokukovali, jestli jsme stále na místě, jako bychom byly nějaké děti, co potřebují dozor.
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.