"Tvoje poslední slova?"

1.8K 112 16
                                    

Lily's POV

Slyšela jsem rámus, což mě probudilo, pak se otevřeli dveře od mého pokoje

"Harry?" Byl to on, vlasy měl na všechny strany a jen, co se rozešel k mé posteli, cítila jsem zápach cigaret a alkoholu.

"Co tady děláš?" Zeptala jsem se, když si klekl na mou postel, jakoby se rozhlížel po pokoji, pak zakotvil pohledem nejspíš na mně. Nevím to přesně, byla tma.

"Vyspal jsem se s Lolou na záchodcích" řekl z ničeho nic a přiblížil se ke mně, opravdu smrděl.. a to jako dost.

"Nikdy jsem nespal s nikým, koho neznám, ale připomínala mi tebe, teda jako ne postavou, byla trochu baculatější než ty, ale prostě jsem si na malou chvilku myslel, že jsi to ty" řekl mi a lehl si vedle mě do postele.

"Proč mi to říkáš?" Zeptala jsem se ho "doufám, že trochu budeš nesvá a rozmyslíš si chození s Waldenem" zamrmlal a otočil se čelem ke mně.

"Běž se osprchovat, smrdíš, Harry" řekla jsem mu "ty mi taky smrdíš, když jsi načuchlá od Waldena" proboha o co mu pořád jde?

"Harry, prosím, cítím jen kouř a alkohol, běž se osprchovat" řekla jsem mu znovu. "A mužů pak spát tady s tebou?" Objal mě kolem pasu a svou hlavu přimáčkl k mému hrudníku.

"Jestli se půjdeš osprchovat, tak klidně" povzdechla jsem si, nesnáším, když je někdo opilý, když jsem opilá i já, tak mi to nevadí, protože si to užívám stejně jako teď Harry, ale starat se o něj? Abych táhla přes osmdesát kilo do koupelny? To fakt ne, díky. Už nikdy víc.

Když se dobelhal s mou pomocí až do koupelny, tak jsem chtěla odejít, ale zase začal mluvit. "Lily?" Otočila jsem se zase na něj.

"Nechceš mi pomoct?" Zeptal se a sundal si triko. Měl na břiše napsané telefonní číslo. "Počkej, zapíšu ti číslo té Loly" řekla jsem a chtěla jsem jít pro papír a tužku, ale zastavil mě.

"To nemusíš, ona zavolá, napsal jsem jí na kozy tvoje číslo" řekl mi, takže to byla ona to neznámé číslo..

"Proč jsi jí dal moje číslo?" Zeptala jsem se ho "svoje si nepamatuju nazpaměť" řekl a pokrčil rameny jakoby nic. "Harolde! Sakra, kde jsi nechal rozum?" Už jsem byla tak trochu naštvaná.

"Někde tam, kde jsem tě vylízal" zamrmlal, stáhnul si boxerky a stoupl si do sprchového koutu, co mu je? Jen jsem odešla zpátky do svého pokoje.

Za pár minut se zase otevřeli moje dveře od pokoje. Přišel Harry, kdo jiný taky..

"Běž spát k sobě" promluvila jsem a otočila jsem se zády ke dveřím, tudíž i zády k Harrymu.

"Řekla jsi, že když se osprchuju, tak tu můžu být s tebou" řekl a lehl vedle mě postel, nějak se ke mně ještě přitulil.

"Ale ty jsi ještě mokrý" odsunula jsem se od něj ještě o kousíček, byla jsem úplně na okraji postele.

"A podívám se, jestli jsi mokrá i ty" řekl a šmatal na mě rukou, ale ještě předtím jsem ucítila jeho rty na mém krku.

"Ne!" Vyskočila jsem z postele, když mi chtěl zajet rukou až do kalhotek. To předtím se nemělo nikdy stát. Doufám, že se to už nikdy nestane. Obzvlášť, když mám Waldena, kterého mám moc ráda..

"Najednou ti to vadí" promluvil jako první "Harry.. prosím, nech toho" na konci věty se mi zlomil hlas, nemám na tohle sílu. Prostě nemám.. nedávám to.

"Lily.. ale já tě mám rád" řekl, zvedl se a popošel za mnou. "Tak mě měj rád dál, ale pamatuj si, že to, co se stalo předtím se už opravdu nebude nikdy opakovat. Jen to ničí naše přátelství a teď máš Lolu, tak.. se o mě nezajímej" všechno jsem mluvila tiše, protože kdybych promluvila nahlas, tak bych se rozbrečela.

"Nemám Lolu. Chci tebe" řekl, jen jsem sklopila pohled, když se snažil nalézt můj pohled.

"Nechceš, Harry. Opravdu nechceš, jen si to sám sobě nalháváš, protože nechceš, abych byla s Waldenem"

"Co ty víš, co chci a co nechci? Moc dobře vím, co chci a já chci tebe" řekl a přiblížil se ke mně ještě víc.

"Ale já tebe nechci, Harry. Chci, abys byl můj kamarád" řekla jsem a spustila se mi první slza. Já nemůžu za to, že jsem najednou tak citlivá.

"Tvoje poslední slova?" Zeptal se mě, kývla jsem a doplnila jsem to tichým 'ano'.

"Bolí to, Lily. Moje srdce šlo ke dnu přesně jako Titanic. Nevíš, jak moc to bolí, dokud neztratíš to, po čem jsi tak toužila, na čem ti tak záleželo. Nikdy to nezjistíš, protože když ztratíš Waldena, nic neucítíš, protože ty po něm netoužíš" řekl mi

"Ale já tady budu vždycky pro tebe.." řekl a s těmito slovy odešel. Vystřízlivěl? Sprcha mu asi pomohla.

The luck || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat