"Jsem rád, že jsi se ozvala" usmál se na mě Walden "jsem ráda, že ti dala Sophie moje číslo" usmála jsem se nazpět.
Celá večeře proběhl v klidu, s Waldenem byla zábava, byl to, co každá holka chce. Zaujal mě. Nevěděla jsem, jak to udělal, čím mě ohromil, ale získal si mou pozornost.
"A co třeba Ted Moseby? Toho musíš znát, nevyléčitelný romantik, hm? Co ten?" Hádáme ke komu by se tak přirovnal.
"Podle vzhledu vypadáš spíš na chování Barneyho, ale když jsem s tebou strávila den, mohl bys být něco mezi Tedem a Barneym" zasmála jsem se
"To jako fakt? Takže jedu po každé sukni strašně moc romanticky?" Zeptal se se smíchem
"Dobře, tak hledáme dál" řekla jsem. Kdo by ho tak charakterizoval? Jaká postava ze seriálu?
"Co třeba Chandler z Přátel?" zeptal se "a co s ním máš společného?" Zeptala jsem se ho "no.. neumí balit holky" řekl "myslíš si o sobě, že neumíš balit holky?" Zeptala jsem se ho a nakonec jsem se pousmála.
"Hádám, že nejsem tak dobrý, abych oslnil tebe" řekl mi "omyl, ty jsi lepší. Už jsi mě oslnil" řekla jsem, Walden se usmál, což mě donutilo se také usmát. Je tak nádherný a milý..
"Tak tady bydlím" řekla jsem a zastavila jsem se "pozvala bych tě i dál, ale můj spolubydlící nejspíš bude uvnitř a hned jak vstoupím, tak bude mít řeči" řekla jsem mu
"To nevadí, stejně už je pozdě" řekl mi "děkuju za krásný večer, dobrou noc" políbila jsem ho na líčko, pousmál se.
"Ozvu se ti" usmál se, počkal, dokud nevejdu dovnitř domu, po posledním mávnutí odešel.
"Tak jaké bylo rande?" Hned se ozvalo, Harry se rozvaloval na gauči. Povzdechla jsem si, ale usmála jsem se "můžu s klidem říct, že to byl ten nejlepší večer, co jsem kdy zažila" řekla jsem s úsměvem.
"No dovol? A co večery strávené se mnou? A co teprve ten poker, když jsme hráli?" Posadil se "tak dobře, aby ses neurazil, tak to bylo to nejlepší rande, na kterém jsem kdy byla"
"Hej! A co ten večer s Bambim?" Zeptal se zase "co s Bambim? To nebylo rande" zasmála jsem se "ale to je moje balící taktika, vždyť je to nevinné a romantické tady to" řekl mi "Takže jsi mě jako balil?" Zeptala jsem se ho "a o co si myslíš, že jsem se snažil?" Povytáhnul obočí.
"Strávit s kamarádkou pěkný večer" řekla jsem "neblbni, nejsem gay, tohle se nedělá jen tak" řekl a pokroutil se smíchem hlavou. "Tak to mám teda štěstí, že jsem se s tebou nepodívala na tu dvojku! Pff. Ještě bys na mě něco zkusil, že jo?" Jen ho škádlím, mám dobrou náladu.
"Náhodou.. někdy to funguje" řekl "ale to ta holka musí vědět, že o ni máš zájem a že jste něco jako na rande, lituju tu chudinku, která vůbec nevěděla o co jde" řekla jsem a nakonec jsem se usmála.
"Máš až moc dobrou náladu" řekl mi "já vím, taky běž na rande s někým, kdo se ti líbí a nech se jí oslnit" řekla jsem a rozvalila jsem se taky na gauč, tudíž jsem měla položené nohy na jeho stehnech.
"Broučku, já tě naprosto lovuju" řekla jsem se smíchem Harrymu, když si ruce přehodil přes moje nohy. "Aww, to je to nejkrásnější a nejvíc od srdce, tohle mi snad ještě nikdo neřekl" utřel si neviditelnou slzu.
Mám ho ráda, ale je to blázen.
"Půjdu spát. Je pozdě, dobrou" dala jsem mu taky pusu na líčko "ještě!" Zapištěl jak malé dítě. "Naprdni si!" Řekla jsme mu
"Takže na tu svatbu v sobotu půjdeš s ním? Vždyť jsem si tě zamluvil já" řekl
"Já své slovo dodržím, půjdeme tam spolu, s Waldenem nejsme v podstatě nic, nic se nesmí uspěchat" Zasmála jsem se a šla jsem do svého pokoje.
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.