Jenže já nemohla usnout, kvůli všemu, co se událo..
Teď je jedenáct večer a šla jsem spát v osm..Pootevřely se dveře a slyšela jsem kroky. Za chvíli jsem cítila, jak mi někdo bere přikrývku, tak jsem se posadila. A viděla jsem kdo je tady ten narušitel.
"Omlouvám se, možná jsem reagoval přehnaně.." zachraptil Harry "já tě chápu, měl jsi na to právo" promluvila jsem
"Bál jsem se o tebe, nezvedala jsi mi telefon, ale pak jsem ho objevil u mě v autě, když jsem jel za tvými rodiči, jestli tam nejsi" zamrmlal
"Vím, že jsi nešťastný z toho, že to dítě nemusí být tvoje.. já bych byla nerada kdyby to dítě bylo Waldenovo, radši bych ho měla s osobou, kterou miluju a ne s osobou, kterou jsem kdysi snad milovala" řekla jsem mu, skryté vyznání lásky, jujky.
"S osobou kterou miluješ? Ty mě miluješ? Protože já jsem ten co-" zastavila jsem ho
"Jo. Miluju tě" řekla jsem mu "já miluju tebe" políbil mě "ať už je to dítě čí chce, budu tu pořád pro tebe" zašeptal mi do ucha.
"Vlastně jsem uvažovala o pot-" přerušil mě "ne. To nepřipadá v úvahu. Vyhoď to z hlavy. Tohle nikdy" řekl mi
"Půjdeme domů?" Zeptal se "jo" vydechla jsem a zvedal jsem se společně s Harrym.
____________________________________
O dva dny později
Dívala jsem se na tu obálku, bála jsem se ji otevřít. Naprosto nám změní životy. A co teprve, když to nebude Harryho? Já nevím, jsem z toho nervózní.. nechci to ani otevřít.
"Lily? Jsem doma!" Zvolal Harry do bytu, neotáčela jsem se za ním, jen jsem hypnotizovala tu obálku.
"Ještě jsi to neotevřela?" Zeptal se, když přišel ke mně.
"Bojím se" zašeptala jsem a následně se na něj podívala. Měl v očích náznak nejistoty.
"Lily, miluju tě a navždy milovat budu, ano? Kdyby bylo jeho, nic to mezi námi nezmění, budu se o něj starat jako o vlastní" řekl mi, celou dobu se mi díval do očí a následně mě políbil.
"Taky tě miluju" zašaptala jsem, ale musela jsem se od něj odtáhnout.
Vzala jsem obálku do ruky. Tak jo, nádech výdech. Nějakým způsobem jsem roztrhla obálku na kraji, vyndala jsem papír a pomalu ho rozložila.Bla bla bla bla bla bla bla bla..
Odhodila jsem papír na stůl a rozbrečela jsem se, nemůžu tomu uvěřit..
I tomu, že budu máma, prostě.. něco neplánovaného, nečekaného..
Harry si vzal do rukou ty papíry a dobrou chvilku je studoval.
Nakonec svůj pohled nasměroval na mě a zamračil se.
"Já toho kreténa zaškrtím!" zavřeštěl Harry a jako první vyletěl ze dveří od domu.
Proboha! On ho fakt zabije!
"Harry!" "Nech mě! Jsem nasraný!" Zavřel za sebou dveře od auta a odjel. Bohužel jsem nic nestihla udělat..
Běžela jsem si pro klíče od mého auta a co nejrychleji jsem vyjela za ním. Jestli jel opravdu k Waldenovi..
Za pár minut jsem dorazila k Waldenovi. Harryho auto tam bylo a zrovna jsem viděla, jak se Harry otočil, ale.. kde je Walden? Proboha! On je na zemi! Rychle jsem běžela z auta k němu..
"Nechoď za ním! Nebudeš se s ním stýkat ani ty, ani to malé!" Řekl Harry, když mě držel okolo pasu a měl mě u sebe.
"Harry, proboha.. co je mu?" Zeptala jsem se a chtěla jsem se vykroutit z jeho sevření.
"On si tě nezaslouží. On si VÁS nezaslouží" řekl mi "Harry, prosím.."
"Nebo chceš být radši s ním?" zamračil se "mohli jsme to vyřešit v klidu, Harry. Vždyť jsi říkal, že nezáleží na tom, jestli to bude jeho, že mě i tak miluješ a o dítě se budeš starat jako o vlastní, vždyť-"
"Lhal jsem! Já.. nevím! Samozřejmě, že tě miluju, ale nikdy v životě už nechci potkat jeho!" Ukázal dozadu na Waldena, který už naštěstí vstával.
"Tak ho nepotkáš ty, ale já ano a i malé. Co bude do budoucna až se dozví, že nejsi jeho pravý táta ty? Nenávidělo by mě za to" řekla jsem mu
"Řekl jsem dost jasně, že ani ty ani malé se s ním stýkat nebudete!" mračil se "Harry-"
"Nebudete se stýkat, pokud chceš být se mnou. Pokud se mnou nechceš být.. jdi si za ním hned. Ale já nechci být u toho, když ti znovu zlomí srdce" řekl a pustil mě.
_____
Tahle část, je pro ty, kdo chtěl, aby bylo Waldenovo! Malá vsuvka.. pokud se ti tento konec nelíbil, tak čti dál.
_______________________________________Harry si vzal do rukou ty papíry a dobrou chvilku je studoval.
Nakonec svůj pohled nasměroval na mě a zamračil se.
"Proč brečíš? Vždyť budeme mít naše miminko!" Zvolal a hned mě objal s úsměvem.
"To jen štěstím, ale být tebou, tak si dávám pozor na mého bratra" pousmála jsem se, Harry se ode mě trochu odtáhnul, ale ruce měl kolem mého pasu, jednou rukou mi vyhrnul tričko a políbil mě na bříško.
"Miluju vás" znovu políbil moje břicho, na kterém to zatím nejde vůbec poznat.
The official end of bonuses on this story.
Thanks for everything!
Love ya!
-Clary
💙
❤ Budete mi chybět ❤
Děkuju moc za úžasnou podporu!
Dlouho jsem se rozhodovala, jestli to dítě má být Harryho, chtěla jsem vás překvapit, tak jsem chtěla původně Waldenovo dítě, ale pak jsem si řekla.. je to přeci jen storka.. tak mi to nedalo a tady to máte no.. jsem slaboch, 😫ale pak.. prostě -XoxoNika- zavelela a jsou tady dvě možnosti!
😌
Všechno nejlepší! hazssi
Oh, děkuji! hazssi! Od tebe to potěší❤
😂takovou trapárnu může vymyslet jedině hazssi😂Awww❤ #2 in FF, děkuju za úžasný dárek! ❤❤❤❤❤
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.