"Ty mrcho"

2.3K 124 3
                                    

"Dobře" pokývala jsem hlavou, jakože rozumím. "A kdy? Tak v sedm, je teprve pět" řekl mi, tak jsme vybalovali dokud nepřišli kluci s El.

"Tak jak se ti u Harryho zatím líbí?" Zeptala se El, "za těch.. osm hodin celkem fajn" usmála jsem se, Harry přišel už oblečený, předtím byl totiž pořád jen v těch boxerkách.

Ne, že by to se mnou nedělalo vůbec nic, ale tak.. je to můj spolubydlící, že jo.

"Tak jdeme hrát?" Zeptal se "co se jde vůbec hrát?" Zeptala se El "Poker. Zlato, to pochopíš během hry" řekl jí Louis "už jsem to hrála" řekla mu "kolikrát?" Zeptal se "dvakrát" zamrmlala.

"Dobře, tak hrajeme hned na ostro?" Zeptal se Niall. Tak fajn. Vydělala jsem si pár liber. Karty mi celkem vycházely.

"Já už končím" řekl Niall, ten prodělal asi nejvíc, nechodily mu moc dobré karty.

"Tak co takhle nehrát o peníze?" Zeptal se Harry "vážně si troufáš na svlékací?" Zeptal se ho Louis "jasně, že jo" proč se na mě sakra kouká?

"Já nehraju" řekla jsem "Proč ne? Hrála jsi už svlékací?" Zeptal se Harry "jo, žádná sláva, skončila jsem nahá před pěti klukama, zpátky jsem vyhrála jen svoje triko" odfrkla jsem si

"Jsi srab, Collinsová" řekl Harry, on mě bude provokovat. "Fajn, uvidíme, kdo skončí svlečený" vyplázla jsem na něj jazyk.

"Já musím jít, sestra by měla přijít z té párty. Přespí u nás" řekla El a už se zvedala..

"Já jdu s tebou" řekl jí Louis. "Já tady s těma bláznama sám nebudu" řekl Niall a ten se taky chystal na odchod.

"To mě tu necháte?" Zeptala jsem se jich "alespoň tě uvidí míň lidí nahou" ušklíbl se Harry. "Tak se mějte" řekla jsem jim "čaute" řekli nám.

"Chceš radši něco k pití?" Zeptal se mě "jo, co máš?" Zeptala jsem se "Chceš radši červené víno nebo Jacka Danielse?" Povytáhnul obočí.

"Danielse" řekla jsem, za chvíli přinesl dvě sklenky a plnou flašku alkoholu.

Hned jsem se trochu napila. "První si zopakujme pravidla" řekla jsem "oba musíme mít stejný počet oblečení" řekl "kolik máš?" Zeptal se, tak jsem počítala. Mám podprsenku, triko, kalhotky, kalhoty, a ponožky. "Šest věcí" řekla jsem "tak si něco sundej, já mám tři" řekl mi, tak jsem si sundala ponožky. "Ty si pro něco běž, já chci začít se čtyřmi věcmi" řekla jsem, tak za chvíli přišel s kšiltovkou.

"Můžeme?" Kývla jsem hlavou, jakože ano. Dámy a pánové, hra začala.

Ohledně hry padaly jen pokerové handy.

"Sundej triko, baby. Mám fullhouse!" Vyložil karty na stůl. Tři krále a dvě desítky.

"Ne tak rychle, kovboji. Royal flush" vyložila jsem karty na stůl. Doložila jsem pikové eso a pikového krále a utvořila největší postupku. Na stole byly tři v listech (piky) - dáma, janek a desítka, pak už jen kříže a herce.

"Sundej si triko" mrkla jsem na něj, pořád se na mě díval jako - co jsi to ted právě provedla?

Sundal si nakonec triko.
Znovu jsme si rozdaly karty. Sakra.. tohle nedopadne dobře.. Mám jen devítku herce a dvojku v listech.

"Bet" zadal základ.
"Call" dorovnala jsem, tak si trochu pohrajeme, ne?
"Check" nic nedal, jen poklepal na stůl
"Raise" navýšila jsem sázky, i když mám na prd karty, tak budu ho trochu mást. Díval se na mě, myslí si, že pozná, že lžu?
"Fold" vzdal se karet. Odhodil je.
"Ukaž ty karty" řekl mi "neukážu" řekla jsem, chtěla jsem je dát do balíčku k ostatním kartám, ale vytrhl mi je z rukou.

The luck || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat