"Jsi nemehlo, Lilku"

1.9K 102 2
                                    

Přišla jsem domů, hodila jsem tašku na zem a šla jsem do kuchyně, kde byl zrovna Harry.

"Co se děje?" Zeptal se, když jsem naštvaně zavřela ledničku. "Jedu na služebku" řekla jsem "a kam?" Zeptal se "do Belgie, bylo by to fajn, kdyby mě tam neposlali v průběhu Dylanových narozenin" řekla jsem mu

"Jedu tam za 10 dnů a Dylan má narozeniny za dva týdny!" Sakra jsem tak naštvaná!

"Ale oslava pro rodinu a přátele se bude dělat až přijedeš, ne?" Zeptal se mě "asi ano.. já nevím.. jen mě štve, že jsme byli vždycky celý den spolu a tento rok nemůžeme.."

"Neboj, si to vynahradíte jindy.."

"Jdu zavolat mamce" řekla jsem hned.

"Mami?" "Ano, Lily?" Zeptala se "ahoj, no kdy chcete dělat oslavu pro Dylana?" Zeptala jsem se "v sobotu, co je nejblíž jeho narozeninám, proč?" Zeptala se "achjo.. já totiž budu na služebce, tak jsem se jen chtěla zeptat, jestli to nemůže být až ta další sobota" řekla jsem jí "ale určitě, tak tu sobotu uděláme pro děti a pak rodinou oslavu" řekla mi "děkuju moc!" "Jo, ještě tě chce k telefonu Dylan, tak zatím ahoj" řekla mi "ahoj" "Lily?" Ozval se Dylan "ahoj, Dyle" usmála jsem se, i když to nemohl vidět. "Vyřídíš Harrymu, že ho zvu na moji oslavu?" Zeptal se "no dobře, na rodinou?" Zeptala jsem se pro jistotu, u něj nikdy člověk neví.. "jo, aby přišel, když tu budeš i ty, byl bych rád" řekl a nahodil ten prosebný hlas, kterému prostě nejde odolat! "Dobře, vyřídím mu to" "tak jo, měj se, Lily" "ty taky, ahoj" otočila jsem se zpátky na Harryho

"Jsi pozvaný, bude to v sobotu, den po tom, co přijedu" řekla jsem mu "já? Jsem pozvaný?" Ukázal prstem na sebe "jo, Dylan tě tam chce" řekla jsem "ty mě tam nechceš?" Povytáhnul obočí.

"Ale jo" protočila jsem oči "ale víš kdo tě tam nebude chtít?" Pousmála jsem se "Chceš domů přivést Waldena?" Zamračil se, bingo. Harry. Bingo!

"Já jeho rodiče znám" pokrčila jsem rameny. "Počkat. To kdy stihl?" Zeptal se udiveně. "Asi před dvěma týdny" řekla jsem mu, vlastně to byla jen náhoda.

"Volá ti Walden" řekl, mobil jsem měla na stole, u kterého seděl Harry. Zatím co já jsem se dívala znovu do ledničky a brala jsem si do rukou až moc potravin.

"Můžu to zvednout? Prosím? Můžu?" Zeptal se mě "tak to zvedni, ale neříkej žádné kraviny, prosím" řekla jsem mu, přešel ke mně i s mobilem v ruce.

"Já tě taky miluju, LILY" řekl Harry a dal mi telefon k uchu. Sakra..

"Waldene?" Promluvila jsem na něj "To bylo co? Vyznání citů?" podle hlasu je zase naštvaný, no super. Zase budu muset všechno vysvětlovat já!

"Ne, to se jen Harry nudil" zamrmlala jsem a držela jsem si mobil ramenem a oplachovala jsem zeleninu.

"No dobře.. Určitě víš, že spolu zítra budeme celé čtyři měsíce, tak mě napadlo.. co takhle si zajít na večeři a celkově si udělat pěkný večer?" Mohla jsem poznat i takhle, že se usmívá do telefonu.

"To není vůbec špatný nápad" pousmápa jsem se a začala jsem krájet zeleninu. "Dneska už se asi neuvidíme, mám být déle v práci" řekl

"Vždyť to nevadí, uvidíme se zítra" řekla jsem zase já, alespoň bude filmový večer!

"Dobře, tak tě vyzvednu zítra v sedm?" "Dobře" "už se na tebe těším" řekl mi, "já taky" řekla jsem a v tentýž moment jsem se řízla nožem. "Kurva!" Upustila jsem mobil, který mi spadl jen na linku.

Teče mi krev, bolí to.. "co se stalo?" Přiběhl za mnou Harry "Jsi nemehlo, Lilku" zamračil se, když viděl můj prst, vzal mi ruku a dal mi ji pod proud studené vody.

"Dobrý?" Zeptal se "jo, v pohodě.." promluvila jsem, Harry mi zkoumal prs, vypadal teda dost soustředěně.

"Nic to není, jen ti na to dám náplast" řekl, odběhl asi do koupelny a za chvíli byl zpátky i s náplastí. Zalepil mi ukazováček na levé ruce. "Hotovo" usmál se na mě.

"Děkuju" "to nic, ale už to radši dodělám za tebe" řekl a krájel zeleninu. "Proč to vlastně krájíš?" Zeptal se mě

"Na ten salát s masem" řekla jsem "to ti to tak chutná? Dělala jsi to nedávno"

"Teď jsem to chtěla s tortillou, prostě.. zabalit do ní, něco jako gyros nebo kebab" řekla jsem mu na vysvětlenou, jen pokýval hlavou, že chápe.

"No.. co ti volal?" Zeptal se mě "kdo?" "Kdo asi? Walden" řekl "jejda" vzala jsem telefon. Už jsme nevolali, jen jsem měla hodně zpráv a trochu nakřáplý displej, ještě že to je jen ochranné sklo.

"Neřekneš mi to? Je to extra tajné?" Zeptal se mě "ale nic, jen, že dneska bude dlouho v práci a zítra máme program" řekla jsem mu

"Program? A to si jako časuje i kdy má jít na záchod?" Zasmál se "nedělej si srandu. Tak jsem to nemyslela, jen, že už máme plán" řekla jsem mu

"A jaký plán?" "Půjdeme na večeři někam" odpověděla jsem mu "ale.. co se slaví?" Zeptal se "4 měsíce spolu"

"Neříkáš to nadšeně teda.." konstatoval. "Řekla bych to nadšeně, ale nevím, co proti němu zase použiješ, takže radši.. mluvím opatrně" řekla jsem

"Dobře.. když dneska s ním nebudeš, co takhle přivést Dylana? Půjdeme třeba do aquaparku na tobogány" rozzářily se mu oči.

"Vlastně to není špatný nápad" řekla jsem "tak zavolám mamce a domluvím to s ní" hned jsem vzala telefon a volala jsem, Harry už to dokrájel, tak jsem mu dala ještě, že má nakrájet maso.

"Na kostky" řekla jsem Harrymu a mamka mi to už konečně vzala.

"Ahoj, Lily" pozdravila "zase Ahoj, mami. Můžeme vzít Dylana do aquaparku? Jako klidně můžeš jet taky i s Paulem" řekla jsem jí "To není špatný nápad. Poznáme toho tvého kluka?" Zeptala se "ne, poznala bys Harryho" zasmála jsem se "No dobře, alespoň budu vědět s kým to bydlíš" "Dobře, tak za hodinu.. vás vyzvedneme?" Zeptala jsem se jí. "Tak dobře" "Dobře, tak zatím" típla jsem hovor.

"Doufám ti nebude vadit moje máma s manželem" nadhodila jsem "určitě ne, alespoň je poznám dřív než Walden" ušklíbl se "a co tím jako sleduješ? Že tě poznají dřív?" Povytáhla jsem obočí a jeden koutek úst nahoru.

"Takže si mě oblíbí a až se s tím svým rozejdeš, budou ti říkat, že máš být se mnou" uculil se a ukázal na sebe nožem, kterým krájel.

"Radši pozor s tím nožem" řekla jsem mu "neboj, miláčku. Vím co dělám" poslal mi vzdušnou pusu.

"Uvaříme to potom, co na to říkáš?" Zeptala jsem se ho "taky dobrý nápad" řekl a odložil nůž.

"Beru to i s nadhledem, můžu se na tebe dívat, když budeš v plavkách" štípl mě do zadku. To bolelo! Plácla jsem ho přes ruku. "No co je? Běž si pro věci, plavky, ručník, jestli půjdeme do venkovního, tak i opalovací krém, aby ses nespálila" řekl a popohnal mě.

"Jasně! V klidu, je čas! Počkej, mám se obléct teď nebo až tam?" Zeptala jsem se ho "jestli tam, tak si s tebou zabírám společnou kabinku" mrkl na mě "takže teď" řekla jsem a zaplula jsem do pokoje.

The luck || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat