29.5. Ráno - svatba
"Lily!" Ozval se Harry "co je?" Zeptala jsem se ho a vyšla jsem z pokoje, byla jsem už oblečená v čem budu na té svatbě + teda svetr, je mi zima. Uběhl měsíc a už je svatba. Strašně ten čas letí, starší rány se hojí..
Každá družička (tři družičky) mají svou vlastní barvu sukně i s vrškem. Mně se zalíbila tahle, první Gemma chtěla bílou i pro družičky, ale promluvili jsme ji, že v bílém musí být jen ona. Tak mě nechala vybrat model pro všechny a tradá!
"Páni, sluší ti to" usmál se na mě, byl už taky oblečený.
"Díky.. taky nejsi k zahození" řekla jsem, pohupovala jsem se na špičkách nohou, podpatky jsem měla zatím v rukou, bych se zabila dřív než bych měla a to ne, trapas mám v plánu až na svatbě..
"To, že jste se ožrali včera na rozlučce neznamená, že nemůžeš i dneska" řekl s úsměvem a šel ke dveřím od domu, šla jsem za ním. Nazula jsem si svoje střevíčky a mohli jsme jít. Do psaníčka jsem si dala všechno potřebné a vyrazili jsme do kostela, kde máme být dřív, tak teda jedeme dřív.
________________________________
"Páni, Gemmo.." vstoupila jsem jako první za ní do menší místnosti. Harry šel hned za mnou.
"Ty jsi roztomilá, když ti jde vidět to břicho" řekl jí Harry a obdivoval její vypouklé bříško ve svatebních šatech.
"Doufám, že ses nenamazala včera jako tady Lily" přimhouřil na ni oči "jsem těhotná, ne blbá" řekla a protočila nad ním očí. "A navíc.. Lily na mě dávala pozor" řekla mu
"Teda.. hlídala mě hned, když od ní odešlo pár striptérů. Ale byl to strašně užitý večer" usmívala se, úplně ji vidím na očích, jak je natěšená na svatbu.
"Tak striptéři? Povídala jsi toho hodně, když jsem tě odvážel domů, ale nic o striptérech" řekl se smíchem Harry
"Fakt? Já.. nějak ani nevím" řekla jsem, to by vysvětlovalo, proč mám polonahého chlapa vyfoceného v mobilu.
"Už tam jsou všichni, my si jdeme na svá místa, za chvíli příjde táta a půjdeš tam, moc ti to sluší" objal svou sestru.
"Víte co byste mi mohli dát jako svatební dar?" Zeptala se a nakonec se usmála, to jsem zvědavá co to bude, hrnec na vaření to asi nebude..
"Vaše štěstí" řekla nám, trochu nechápu, teď nejsme šťastní?
"My jsme šťastní" řekla jsem, když nikdo nic neříkal "já myslím společně šťastní" vysvětlila, vždyť.. spolu šťastně bydlíme.
"Šťastně spolu bydlíme, ale teď myslím, že pokračovat v konverzaci budeme potom, už je čas" pousmála jsem se. Prosím, že nemyslí to co myslím, že myslí..
"Jsem ráda, že jsi moje družička, ale tenhle rozhovor skončí až řeknu" řekla a nakonec se usmála.
"Takže, Harry Stylesi, berete si zde přítomnou Lily Collins za svou právopla-" odříkavala kraviny, co za chvíli uslyší ona, akorát jiné jména teda..
"Gemminko moje, tolik ti to sluší" přišel jejich táta. "Děkuju tati" objala ho "ještě jsme neskončili" ukázala na nás
"My musíme jít" řekl Harry a tahal mě směrem k místnost za ostatními družičkami a dalšími kluky..
"Úsměv do toho umírání, jsem tu s tebou" usmál se "no právě" řekla jsem a uchechtla jsem se nad tím, ale vlastně jsem ráda, že jsem tady s ním.
__________________________________
"Tak.. kolik toho máte vypito?" Zeptala se vesele Gemma, když si konečně sedla ke stolu, celou dobu tancovala.
"Lily už tak celou flašku vína" řekl za mě Harry "no dovol? Nevím, kdo tady chlastá whisky jednu za druhou"
"Fajn, takže pokračujeme v konverzaci" řekla Gemma a pohodlně se usadila.
"Víte nad čím přemýšlím? Kluci jsou čuňata, kteří neví co chtějí, prostě to zkusím s holkou" napila jsem se ze sklenky vína.
"Nenene. Nad tím ani neuvažuj. Harry není takové čuně. On ví co chce, chce tebe" mrkla na nás
"Nevím, jestli jsem dost opilý na to, abych řekl pravdu" zamyslel se Harry
"Já na to dost opilá jsem, takže říkám, že teď nechci žádný vztah, prostě.. si dám pauzu. Nevím jak dlouho to ale vydržím" mumlala jsem si
"Klidně si řekni, já tě uvolním" usmál se Harry. Je opilý. Skoro všichni tady, ale zapijí se nanovomanžele. Tak doufám, že jim to vydrží už navždy..
Přišel sem Ash za Gemmou, ou.. jsou tak krásně zamilovaní..
"Láska je krásná věc" zamrmlala jsem, zdá se, že mě poslouchá jen Harry. "Dovol mi ti ji ukázat" políbil mě.
Tak tohle byl totální bullshit😂😬
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
Fiksi PenggemarVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.