"Ty jsi těhotná" řekl, když vešel do domu. Koukal do blba před sebe.
Jak to sakra zjistil?
"Co? Ne.. to je blbost" udfrkla jsem, co když jen hraje, že to ví, ale nic neví?
"Těhotná. J-já.. budu táta?" Konečně se na mě podíval "co to meleš za kraviny?" Zeptala jsem se ho a zamračila jsem se.
"Nehraj to na mě, já to vím! Budu táta!" Zajásal a rychle se ke mně nahrnul, líbal mi tváře a rty.
"Nevím, o čem mluvíš, Harry" řekla jsem mu "už dost, jo? Já to vím, sám jsem to viděl černé na bílém" řekl mi a usmíval se
"Cože jsi viděl? Jak jsi to mohl vidět?" Zamračila jsem se na něj "nemrač se, ty jsi mi nechtěla říct, co se děje, tak jsem to.. musel zjistit" řekl mi
"Jak jsi to zjistil?" Zeptala jsem se ho, vždyť.. to nemohl vidět. Lékař má složenou přísahu, že bez svolení pacienta nebude moct říkat informace někomu jinému, než pacientovi. Vždyť každý pacient má svou složku a nemohl to prostě jen tak zjistit.. nebo?
"Tak trochu jsem se tam vloupal, když měli polední pauzu" řekl a poškrábal se na krku.
"Cože jsi? Ty jsi se úplně zbláznil!" Vřískla jsem "klid, Lily. Buď v klidu, nestresuj se, když tam máš našeho drobečka" řekl a objal mě, hlavu si položil na moje břicho.
"Harry.." oslovila jsem ho naléhavě, měl by něco vědět..
"Harry" oslovila jsem ho znovu, když nic nedělal."Co?" Odtáhl se s úsměvem, proč se tak sakra usmívá? Je až moc šťastný, ale..
"Je tady možnost," stoupla jsem si a popošla jsem trochu od něj a znovu se nadechla "že to dítě není tvoje" řekla jsem mu, přesně tohle jsem nechtěla vidět. Tenhle výraz.
"Cože? Jak jako, že by nemuselo být moje? Vždyť.. jsi v šestém týdnu a-a spíme spolu dva měsíce, něco přes měsíc jsme oficiálně spolu, takže jak to nemusí být moje?! Čí by to mělo být, když ne moje?!" Křičel a mračil se.
"Waldena" šeptla jsem a první slza je na světě.. "Cože? Toho kreténa?! Ty jsi s ním spala?! Zatím.. co my jsme-"
"Nebyli jsme ještě spolu, prostě se to stalo.. potkali jsme se a-"
"A hupsli jste hned do postele! Konec. Já.. ho zabiju" řekl a rychlostí blesku si stoupl, rychle přešel ke dveřím od domu a vyšel ven, samozřejmě jsem za ním hned utíkala.
"Harry! Je větší pravděpodobnost, že to je tvoje, s ním jsem spala jenom jednou!" Utíkala jsem za ním bez bot i ponožek, prostě jsem si stoupla před jeho auto, aby nemohl vyjet, hned za ním bylo totiž moje auto.
"Uhni, Lily!" mračil se, ale já jsem se nehnula z místa. "Harry. Prosím!"
"Nechápu, jak jsi mi to mohla udělat!" Zakřičel a opřel se hlavou o volant v autě.
"Ještě jsme spolu nebyli, ani jsem nevěděla, že spolu skončíme, vždyť my-" přerušil mě a pokračoval sám
"My jsme spolu jenom šukali bez citů, že?!" Udeřil rukou do volantu.
"To chceš jako čekat až se to malé narodí, pak zjistit, že je to jeho a být pořád se mnou?""Nemusíme čekat, než se to narodí, může se to zjistit klidně hned" řekla jsem mu
"Jak? Vždyť krev odebrat musí dítěti" vystoupil z auta a přešel ke mně.
"Ne, Harry. Mně a tobě odeberou krev, zjistí jestli je v mé krvi - kde je současně i krev dítěte, jestli je něco společné s tvou" snažila jsem se to vysvětlit smysluplně.
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanficVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.