"Zajdeš prosím do obchodu?" Zeptala jsem se Alexe, protože doma opravdu nic nemáme. "Blázníš? Je čtvrtek! Všude jsou nové slevy a všude je plno důchodců!"
"Alexi! Nemůžu za to, že tě šťouchla bezbranná důchodkyně a že jsi spadl" jednou jedinkrát jsem ho poslala ve čtvrtek do obchodu a vrátil se mrzutý, protože nekoupil to, co chtěl.
"Tak bezbranná? To ona mi vytrhla to poslední maso z ruky tak surově a pak mě shodila!" Máchal okolo sebe rukama, už jsem si myslela, že trefí i mě.
"Fajn, tak já tam zajdu sama" povzdechla jsem si, v téhle domácnosti budu asi největší chlap já."Ne! Oni tě ušlapou!" Řekl mi hned a chytil mi ruku, ať nikam nechodím.
"Ale nepovídej, prosímtě" nic se mi přece nemůže stát, nějaká stará paní by mi přeci neublížila, i když jsou slevy.
"Já tě varoval!" Řekl mi a pozvedl svůj ukazováček, já ho však ignorovala a brala jsem si klíče od auta.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Šla jsem z nákupu domů, koupila jsem si i ledové frappé. Akorát jdu a piju ho, když do mě šťouchne jedna babka vozíkem, tak letím dopředu. Někdo mě zachytil.
"Opatrně" podívala jsem se na mého 'zachránce', usmála jsem se, byl pěkný, měl modré oči jako studánky a blond vlasy.
"Jsem Aeron" představil se mi, Aeron, pěkné jméno pro pěkného kluka.. "Lily" "někam bych tě pozval, ale koukám, že nápoj už máš, tak co třeba oběd?"
"Neboj, budeme na veřejnosti, neznásilním tě nikde" zasmál se, musela jsem se pousmát, mám jít a nechat Alexe s Jamesem o hladu? No.. snad to chvíli přežijí.
"Jsi vtipný" zasmála jsem se, nad tím jeho pokusem o vtip, který je zdá se mi- hrozné klišé.
"Tak šla by jsi?" Zeptal se už naléhavěji, jak jsem mohla říct ne?
"Tak jo" řekla jsem klidně, musím říct, že modré oči se mi začínají líbit čím dál tím víc. A tak jsme šli na oběd.
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.