Lily's POV
Leželi jsme s Harrym na posteli a opírali se o čelo postele.Stalo se to jen tak znenadání.. nikdo to asi nečekal..
Prostě naše slabá chvilka.."Takže teď jsme.. pár?" Zeptal se mě, když jsme vedle sebe leželi, koukala jsem na protější zeď. Byla velmi zajímá..
"Bude lepší, když budeme přátelé" řekla jsem a podívala jsem se na něj.
"S výhodami?" Zeptal se za chvilku
"To klidně" zasmála jsem se, tomu se nebráním, jen ho nechci ztratit jako všechny ostatní.."Dobře" usmál se a přitulil se ke mně. Zvedala jsem se i s dekou.
"Co je? Kam jdeš?" Zeptal se hned, on to nechápe.."No, Harry. Od teď jsme kamarádi s výhodami, to znamená, žádné tulení, žádné pusinky, žádné city, prostě jen skvělý sex, zavoláme si kdykoliv a příjdeme, bereš?" Zeptala jsem se
"Jasně, že jo. Ale.." Zasekla jsem se v pohybu, čekala jsem co řekne.
"Já tě potřebuji teď" stáhnul mě zpátky na sebe."Vážně?" Spodní ret jsem si vsála mezi zuby a přešla jsem zpátky k němu.
"Jo" odpověděl a stáhnul si mě na sebe. Zrovna mi z mého těla sundával deku, byla obtočená kolem mě, když někdo vtrhl dovnitř."Hele, Harry. Zapomněl jsi-" Louis se zasekl v půlce věty, když nás uviděl.
"Vy spolu.. co?" Zeptal se, asi byl trochu v rozpacích."Ne! Jasně, že ne, jen nedorozumění.." řekla jsem hned a z Harryho jsem slezla. Ještě, že jsem měla pořád tu deku, vzala jsem si věci ze země a šla jsem do koupelny, asi se osprchuju.
Tak tohle byl trapas.
______________________________________
"Tak co? Užila sis nedorozumění?" Zasmál se Louis a mrkl na mě. Stál na chodbě, když jsem probíhala do mého pokoje. Jak dlouho tu hodlá být?
"A moc" mrkla jsem na něj, jasně bylo to super, ale nechci, aby se mezi mnou a Harrym cokoliv změnilo, protože nechci přijít o skvělého kamaráda.
"A vědí to ostatní?" Zeptal se, dala jsem si ukazováček na rty, jakože nemá nic říkat, pokroutila jsem hlavou.
"Čauu" A pak jsem jen přešla do mého pokoje.
Musíme si to prostě vyjasnit, jak to má být. Nesmíme prostě.. se ukazovat na veřejnosti jako pár, ne.. to nechci.
Třeba mi prostě není dopřána láska, kterou chci. Tak.. to nebudu hrotit a prostě.. kdo přijde, ten přijde..
Nebudu si přece někoho hledat na sílu a na moc. Bude to v klidu.. Prostě.. žádný stres. Snad.
Omlouvám se za kraťučký díl 🙄
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.