Volalo neznámé číslo, asi to bude zase ta Lola, tak jsem to zvedla.
"Prosím?" Ozvala jsem se jako první "ehm.. ahoj, ty asi nebudeš kluk, že?" Téda, bystrá holčina. "Ne, tady je Harryho spolubydlící, napsal ti moje číslo, protože si údajně své nepamatuje" "oh, je to celkem divné, tvoje číslo si pamatuje a svoje ne" řekla udiveně. Nedivím se, jestli to teď nechápe.
"No jo, byl včera trochu mimo i jak přišel domů, takže.. tak, jsi Lola, že?" Zeptala jsem se, jestli si náhodou nespletl i jména.
"Ano a ty budeš Lily" řekla a uchechtla se "jak to víš?" To by mě celkem zajímalo.. "Harry o tobě pořád mluvil, dokonce i to, co jsem vědět nepotřebovala" Harry bude mít průser..
"Tak já ti napíšu jeho číslo do smsky, hádám, že u sebe nemáš tužku a papír" promluvila jsem na ni
"To bys byla hodná" já jsem hodná.. "dobře, tak ahoj" zavěsila jsem, zdá se jako milá holka
Pro neznámé číslo
+44 68-35-74-21 radím.. zavolej mu radši až za hodinku, Harry ještě spíOd neznámé číslo
Děkuju moc! Harry se zdá jako skvělý kluk, vím, že je do tebe zamilovaný.. ty ho nechceš. Tak.. přenecháš mi ho?Wow, tak tohle odepsat.. to jsem nečekala..
Pro neznámé číslo
Jistě, že ano. Chci, aby byl Harry šťastný, nevím, kde jsi vzala, že je do mě zamilovaný, ale není to tak.. jestli mu nijak neublížíš, myslím, že bychom spolu mohli vycházet.Od neznámé číslo
Možná bychom mohli být i kamarádky?Pro neznámé číslo
To ano..Od neznámé číslo
Skvělé! Už se těším, až tě poznám😄Mám novou kamarádku, no jupí!
Někdo ťukal na vchodové dveře, tak jsem šla otevřít a za dveřmi byla.. Gemma.
"Ahoj, Lily. Tady je Olivia, Harry slíbil, že se mi o ni postaráte" podala mi klec s kočkou.
"Oh, jasně. Harry ještě spí, jestli s ním chceš mluvit" řekla jsem jí
"Ne. To je v pořádku, Ash mě čeká už venku, jedeme na tu dovolenou" ahá, já na to úplně zapomněla, Harry mu něco o tom říkal.
"Jo, aha, tak si to tam užijte" usmála jsem se na ni "no počkej. Co provedl? Znám tenhle úsměv, není úplně falešný, ale taky není upřímný" řekla mi
"Ale nic, jen se včera trochu víc opil a tak.." řekla jsem "Mám si s ním promluvit?" Zeptala se mě
"Ne, ty si máš teď užívat cestu na dovolenou. Neboj, o Oliviu i o Harryho se postarám, sice Harrymu možná jednu střelím, ale to ti hádám vadit nebude" zasmála jsem se nad tou představou.
"To ne, někdy by si ji zasloužil, tak ahoj. Harry ví, jak ji má krmit, je mazlivá, tak si tě určitě oblíbí.. už půjdu" usmála se "Dobře, ahoj, pozdravuj a užijte si to"
"Děkujeme, ahoj" mávla ještě a šla pryč.
"Kdo to byl?" Ozvalo se za mnou Harry. "Gemma" řekla jsem, položila jsem klec na zem a otevřela jsem ji, hned z ní vyběhla kočka.
"Lily? Mohli bychom si promluvit?" Zeptal se mě, já si sedla za.. Olivií, která se ke mně přitulila.
"Nevím o čem bychom si měli promluvit" řekla jsem neutrálním hlasem. "Je o čem si promluvit, chci ti to vysvětlit"
"Měl bysis jít pro telefon, za chvíli ti bude volat Lola" řekla jsem mu "cože?!"
"Volala mi, povídali jsme si, poslala jsem jí tvoje číslo, řekla jsem jí, že ještě spíš, takže tak za dvacet minut ti zavolá"
"Proč jsi to udělala?! Proboha!" Dal si ruce do vlasů. "Vždyť se jí líbíš" řekla jsem mu "to mě teď vůbec nezajímá, já ji nechci, proč jsi to proboha udělala?" Proč na mě sakra křičí?
"Jejda tak promiň, ale mohl bys to s ní zkusit. Zdá se milá. A chce být se mnou kamarádka" řekla jsem mu, já jsem v klidu, narozdíl od něj..
"Ale víš, proč jsem to udělal? Víš proč?" Rozhodil rukama "Dobře, tak jí to pak vysvětli" pokrčila jsem rameny "proboha!" "Neměl jsi jí dávat moje číslo"
"..ještě že je hezká" zamrmlal a šel pryč. Nevím proč, ale už se s ním prostě nemůžu bavit jako předtím. Asi nebyl dobrý nápad se sem stěhovat.. jsem tady tak.. čtyři měsíce.. začínám to zvažovat.. asi budu hledat byt i tak..
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.