"Tak tady je moje království" Harry mě pustil dovnitř.
Paní.. má to tady jednoduše, ale přesto krásně zařízené, bez různých zbytečností.
"Tak co na to zatím říkáš?" Zeptal se, když už jsme prošli skoro celý byt.
"Máš to tu.. nádherné" řekla jsem, zařizoval si to tady sám? Jestli ano, tak má velice dobrý vkus.
"Tady by byl tvůj pokoj" řekl a otevřel dveře "teda pokud bys se mnou nechtěla spát v manželské posteli" řekl se smíchem
"Co kdybych chtěla?" Povytáhla jsem obočí. "Rozhodně bych se nebránil" pousmál se "Kdybys byl gay, tak klidně"
"Klidně kvůli tobě budu gay" zasmál se "opravdu? Jak milé" uchechtla jsem se "Ale kdybys byl opravdový gay, tak by se všechno zjednodušilo"
"Vždyť je to všechno jednoduché i tak, prostě tady budeš bydlet a je to hotovo" řekl zase "Harry, ale tohle já-"
"Já tě tady chci, ano?" Řekl mi, ale já tady nemůžu být, proč je na mě tak hodný? Stejně bych se musela pak odstěhovat tak či tak, takže nevím o co mu jde.. "Proč jsi na mě hodný?"
"Jsem takový pořád" řekl a hrdě se usmál. "Noták, nenech se přemlouvat" pokračoval.
"Tak už mě nepřemlouvej, Harry" řekla jsem mu, nechci, aby mě přemluvil. "Beru to jako, že tady budeš bydlet" proboha, on si nedá pokoj.. "Rozmyslím si to, jo?"
"Skvělé, doufám že na to kývneš" usmál se, já doufám, že nebudu tak zoufalá a něco najdu..
"Když už jsme tady, chceš si pustit film?" Zeptal se "já nevím, asi bych už měla jít" "neblázni, pak tě hodím domů, alespoň zjistíš, jak mám pohodlný gauč" uchechtl se
"Tak fajn, co máš?" "Vyber něco na netflixu, je to na tobě. Jdu udělat popcorn" a nechal mě tady.
Tak, co pustíme? Kamarád taky rád? Ne to ne, co blbnu.. nějakou marvelovku? Já neumím vybírat filmy!
"Harry? Já to vzdávám, neumím vybírat filmy" zavolala jsem na něj, tak hned přišel.
"Jak nemůžeš neumět vybírat filmy?" Zeptal se a pokroutil nade mnou hlavou.
"Víš co? Běž pro ten popcorn, já tam něco pustím" řekl mi, tak jsem si stoupla z gauče a zamířila jsem do kuchyně. Vysypala jsem obsah sáčku do misky a šla jsem za Harrym.
"Tak co jsi vybral?" Posadila jsem se vedle něj a dala jsem popcorn na stůl. "Uvidíš" usmál se a dal si popcorn do klína a spustil film.
"Bambi? Vážně?" Zeptala jsem se "jo, vadí ti to?" "Ne, já mám ráda Disneyho" usmála jsem se "ber si" řekl a zakýval k popcornu, tak jsem ujídala po zbytek filmu.
__________________________________
Asi jsem usnula.. protože teď ležím na posteli vedle Harryho. On mě přenesl? Do jeho pokoje? Asi.. on mě objímá, aw, to je rozkošné.
Pomalu jsem mu sundávala ruce z mého těla, ale on se pomrvil a přimáčkl si mě k sobě ještě víc. Hej! Já nejsem žádný méďa! I když je to zase uklidňující, slyším jeho tlukot srdce.. jak je pomalé.. tak jsem se zase nehývala, nechci ho vzbudit.
Ale za nějakou dobu se jeho tlukot srdce zrychlil. Co to..? Podívala jsem se mu do tváře, díval se na mě. Když uviděl, že nespím, tak trochu uvolnil ruce, já jsem si toupla z postele úplně.
"Dobré ráno" pozdravil jako první "dobré.." řekla jsem, ani jsem si nevšimla, že nemám jeany.. a to tričko na mě plandá, protože mám nejspíš jeho tričko.
"Ty jsi mě svlékl?" Zeptala jsem se, nakoukla jsem, jestli nemám podprsenku. Neměla jsem ji.
"Jo, neboj.. nekoukal jsem se" řekl mi, oh, jaký gentleman.
"A proč jsi mě nenechal na gauči?" Zeptala jsem se a potahovala jsem si to tričko ještě víc dolů, i když mi bylo i tak skoro po kolena. Měla jsem co dělat, abych se na něj nekoukala, měl na sobě jen boxersky, no chápete to? On má super tělo a ještě se odvažuje přede mnou chodit v boxerkách. To nestačí, když trochu slintám jen nad jeho ďolíčky?
"Gauč je na spaní nepohodlný a můj pokoj byl blíž, nechtělo se mi tě přenášet až do tamtoho pokoje, ne, že bys byla těžká, ale byl jsem už unavený" vysvětlil mi
"Aha, tak potom děkuju" řekla jsem "a kde mám oblečení?" Zeptala jsem se, ukázal za mě, byl tam stůl a na něm mé oblečení.
Vzala jsem si ho do rukou a šla jsem do koupelny, která byla přes chodbu.
Jakmile jsem byla hotová, vyšla jsem na chodbu. Slyšela jsem z kuchyně rámus, tak jsem tam šla.Harry asi něco vařil, nebo tak něco. Tak jsem promluvila "tady máš to tričko, moc děkuju za pěkný večer, ale je už hodně hodin a já už musím jít, tak ahoj" řekla jsem rychle.
"Aha. Fakt musíš?" Zeptal se "jo, mám ještě něco udělat a tak.."
"Aha, můžu tě hodit domů" řekl hned "to je v pořádku, není to tak daleko" řekla jsem "nepospíchala jsi před chvílí náhodou?" Zeptal se mě "no jo, ale nemusíš se-"
"Lily. Když ti nabízím, že tě svezu, tak tě svezu, nebuď tak skromná. Bojíš se se mnou bavit nebo co? S ostatními jsi hubatá až až a se mnou ani moc ne" řekl mi
"Jsem taková jen, když se mi to hodí, nejsem hubatá pořád. Sophie ti o mně neřekla, jak milá dokážu být" usmála jsem se na něj
"to mi neřekla, ale už na to přicházím i sám. Tak se tě ptám znovu - chceš hodit domů?"
"No dobře, když jsi tak ochotný" pousmála jsem se "no vidíš, jen musíš počkat než se obleču" řekl a už prchal do jeho pokoje. Ne, vůbec jsem se mu teď nedívala na jeho široká ramenax úzký pas a skvělý zadek. Ne! Nedívala jsem se. Fajn, tak možná trošku ano, ale jen se dívám.
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.