"vypadáš.. divoce"

1.5K 111 4
                                    

"Takže.. co si dáte? Lily radši nic.. ale vy?" zeptal se Harry

"Hej! Já si radši pro něco půjdu sama" řekla jsem a šla jsem k baru. Harry byl u mě za chvíli.

"Třeba.. za půl hodiny?" zeptal se "dneska stačilo, nemyslíš?" zeptala jsem se ho a objednala jsem si pití.

"Já bych to ještě zvládl" zašeptal mi do ucha.

"Třeba příště" mrkla jsem a chtěla jsem jít za ostatními, ale zastavil mě dřív, než jsem stihla udělat krok.

"Řeklo se vždycky, když ten druhý řekne" připomněl mi.

"Tak si ujasníme pravidla.. každý může jedenkrát denně, maximálně dvakrát, ale tohle by bylo po třetí" pousmála jsem se

"To jsi neřekla dost jasně" řekl mi "tak ti to říkám teď, broučku. Máš tady málo holek?" Zeptala jsem se a sama jsem se porozhlédla.

"Ale já mám chuť na tebe" nahodil svůj typický úšklebek.

"Za půl hodiny, ani o minutu později" ukázala jsem na něj prstem.
"Neboj" mrkl na mě a nechal mě jít k ostatním.

"Měli jsme si jít pro to radši sami, myslím, že to dostaneme tak za půl hodiny" řekla Sophie. Budu kontrolovat i čas.

Za chvíli tady byl i Harry s pitím. Sedl si vedle mě. Už jsem měla skoro dopité pití.

"Je tady jedna z krásných slečen nezadaná?" Přišel někdo "ne" odpověděl Harry.
"Já jsem nezadaná" usmála jsem se na něj, byl roztomilý, jak tam stál! Harry mi silně stiskl koleno.

"A můžu prosit, slečno?" Usmál se na mě "Určitě!" Nějak jsem se dostala pryč i přes Harryho, který samozřejmě nechtěl, abych šla, protože už zbývalo jen 7 minut do doby kdy jsme se měli sejít.

S klukem jménem Ethan. S ním jsem protancovala dvě písničky, teda skoro, pak z ničeho nic přišel Harry, vzal mě za ruku a šel se mnou.. někam. Nakonec na záchody, jak jsem zjistila.

"No mohl jsi sehnat i lepší místo" uchechtla jsem se nad tím, vysadil mě na desku, kde byly umyvadla.

________________________________

"Počkej," zastavila jsem ho "vypadáš.. divoce" řekla jsem Harrymu a rukou jsem mu projela vlasy, aby je neměl na všechny strany.

"Taky, že mám proč, málem jsi mi vyrvala všechny vlasy" řekl mi "tak promiň" omluvila jsem se "ale mně se to líbí. Je to.. sexy" naposledy mě políbil, než jsem vyšla z toalet. Za chvíli jsem byla zpátky u stolu.

"Co to máš tady?" Zeptala se mě Sophie a natočila mě jejím směrem.
"To je cucflek!" Usmála se. Já Harolda zabiju!

"Dívej, Harry! Ona má cucflek!" Harry si sedl vedle mě a sledoval tu modřinku na mém krku. Jeho veledílo.

"Kdo ti to proboha udělal?" Zeptal se a tak debilně se usmál, jakoby výrazem říkal Ha! Jsem borec!

"No jo, to Ethan, je pěkný a velmi okouzlující" řekla jsem "dala jsi mu číslo?" Zeptal se Louis a ušklíbl se, on totiž naprosto přesně věděl, kdo mi to udělal.

"Nedala, nechám to na osudu. Když se potkáme, stane se a já mu dám číslo a když ne, tak smůla" pokrčila jsem rameny.

"To je alespoň správný přístup" zamrmlal vedle mě Harry a napil se piva, co měl.

"Ty pomlč, běž si radši někoho najít" štouchla jsem ho prstem do tváře. Nahodil takový výraz to jako vážně?

Ach ty pohledy.. naprosto vybízejí a řvou na mě vem si mě znovu, ale jsem už unavená. Bohužel.

The luck || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat