"Můžeš pro mě něco udělat?" Zeptala jsem se Waldena, zastavila jsem těsně před tím vším, před oslavou. "Pro tebe všechno" usmál se na mě "jen se prosím nenech vyprovokovat od Harryho, ano?" Zeptal se "Dobře"
"Jen chci, abys věděl, že jsem s ním nikdy nic neměla, jo?" Zeptala jsem se "opravdu nic?" Zeptal se mě a koukal mi do očí "Dobře, párkrát jsme se líbali, ale to není podstatné"
"Lily, zatím to vypadá, že mě chceš vyprovokovat ty" řekl mi "ne, omlouvám se. Jen si to chci dneska všechno s tebou užít a nechci, aby se něco pokazilo" řekla jsem mu
"Neboj" políbil mě "jdeme?" Zeptal se, když se ode mě odtáhl a tak jsme šli do domu, kde už to žilo. Harry by tu měl být už přes dvě hodiny, tak nevím, jestli bude vůbec vnímat. Je sice teprve osm, ale i tak, u Harryho nikdy člověk neví.
Drželi jsme se s Waldenem za ruce, položila jsem dárky k ostatním na jednu hromadu, abych to nemusela pořád nosit. Zahlédla jsem Liama se Soph "vidíš tam Liama? Jdeme za ním" řekla jsem Waldenovi.
"Všechno nejlepší, oslavenče! Promiň, přišli bychom dřív. Ale nemohla jsem najít boty, jak Harry uklízel" řekla jsem mu a objala jsem ho.
"No, Waldena znáte" řekla jsem jim, tak se pozdravili, Liam se bavil s Waldenem a se mnou Sophie. "Harry se opil do němoty za půl hodiny hned co přišel, takže teď spí v jednom pokoji nahoře" řekla mi
"Proboha to proč?" Zeptala jsem se, docela by mě zajímalo, proč tak chlastá. "Nevím, ale volal pak něco s tvým jménem a vytuhnul na gauči, kluci ho odnesli nahoru" řekla mi
"Aha. No nemá tak pít.. my se jdeme napít?" Zeptala jsem se "že váháš" zasmála se Sophie a hned šla se mnou k pultu s pitím.
Tak jsme si dali pár panáků třešňové vodky na začátek, vzala jsem do ruky whiskey ve skleničce a pivo v láhvi do druhé ruky, Sophie vzala úplně to samé a šli jsme za Waldenem a Liamem, ale už tam byl i Louis s El a Niall.
"Co si vybereš, honey?" Zeptala jsem se Waldena, vzal si pivo, chtěla jsem si teda nechat tu whiskey pro sebe, ale ukradl mi ji Niall. "Díky, zlato, jsi fakt hodná" řekl a dal mi prázdnou skleničku, tak jsem šla zase pro pití.
Po asi dvou hodinkách, co jsme si připíjeli s kde kým jsem usoudila, že bych se vlastně mohla podívat za Harrym, jak je na tom, jestli náhodou ještě spí. "Jdu čůrat" řekla jsem a všichni se hned začali smát, všichni s Waldenem vycházeli, myslím, že si rozumí.
Šla jsem nohoru do patra, podívala jsem se hned do prvního pokoje co byl nejblíž. A bingo! Harry leží na obrovské posteli, leží na šikmo.
Zavřela jsem za sebou dveře, popošla jsem k němu, klečela jsem na posteli a rukou se opírala do matrace vedle jeho hlavy. "Harry" nic, nereagoval, nevím proč, ale směju se tomu. "Harry" mluvím nahlas, ale on pořád nic, oddělala jsem mu vlasy z tváře.
"Harry" pohladila jsem ho po tváři, lekla jsem se, když mi chytil ruku a převalil mě pod sebe. "Copak, Lily?" Zašeptal mi přímo do ucha "ty jsi to na mě hrál" Zamračila jsem se a dělala jsem uraženou.
"Nehrál, Lily. Opravdu ne, slibuju na tvoje cecky, že ne!" Dal dva prsty do vzduchu na znak slibu, dostala jsem záchvat smíchu, tohle se nedalo vydržet bez smíchu.
"Víš co bych ještě takhle mohl dělat?" Zeptal se, poukazoval na ty dva prsty "netuším, co třeba?" Zeptala jsem se, pořád jsem ležela pod ním "názorně předvedu" svítily tu jen světla z ulice.
Harry položil svou ruku na vnitřní stranu mého stehna, proč jsem si brala šaty? Putoval rukou až do.. velice intimní zóny, až se tam dostal, tak mi přejel po kalhotkách a já na to jen zavzdychala. "Pro tady ty vzdechy jsem tak dlouho čekal" políbil mě pod ucho a já se nezmohla na nic jiného, než jen na vzdechy.
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.