"Lily? Řekneš mi pohádku?" Zeptal se mě Dylan. Měli jsme společný den.
A dnes u nás i přespí.
"Vždyť jsi už ode mě všechny slyšel" řekla jsem mu."A ty Harry? Znáš nějakou?" Zeptal se Harryho, který stál u dveří a pozoroval celou situaci.
"Znám" pokýval hlavou a usmál se, tentokrát jsme si vyměnili místa, on seděl na mé posteli, kde spal Walden a já stála mezi dveřmi.
Tak Harry začal vyprávět.
"Na louce stál mladý pár. V tom se nedaleko nich objevily Láska a Rozchod, kteří pár sledovaly.
Rozchod plný nadšení řekl Lásce: "Vsaď se, že ty dva rozloučím."
Láska mu však řekla: "Dobrá. Nech mě však k nim jednou přistoupit. Potom dělej, jak myslíš." Rozchod souhlasil.
Láska přistoupila k mladému páru a přimkla se k němu. Každému z nich prohlédla do očí a zahlédla v nich jiskry lásky. Láska od nich odstoupila. "Teď je řada na tobě" řekla Rozchodu a vzdálila se.
"Vím, že teď, když jsou jejich srdce naplněna láskou, nic nezmůžu. Vrátím se ale později" řekl si a Rozchod odešel. A léta plynula.
Rozchod se vydal do domu, kde rodina žila. Uviděl tu mladou maminku a tatínka, kteří chovali své dítě.
Rozchod doufal, že jejich láska je z jejich srdcí dávno pryč. Pohlédl do jejich očí a zahlédl v nich Vděčnost. Jen pokrčil rameny a řekl si, že ještě chvíli počká.
Po pár letech se Rozchod znovu vrátil. Unavený otec přišel domů z práce, děti hlasité povykovaly a jejich matka je uklidňovala. Rozchod si mnul ruce. "Teď se to povede, Vděčnost a Láska musí být za ta léta dávno pryč."
Když jim však nahlédl do očí, uviděl v nich Úctu a Porozumění. Opět se tedy musel na čas vzdálit.
Když se v rodině opět vrátil, viděl staré rodiče, u kterých seděly jejich dospělé děti.
Když do domu nahlédl o pár let později, uviděl u krbu starou babičku, kolem které pobíhala její vnoučata. "Konečně, teď přichází moje chvíle" radoval se Rozchod. Chtěl se podívat do očí staré ženy, ta však náhle vstala a vyšla z domu. Rozchod ji následoval. Stará babička přišla na blízký hřbitov, kde se posadila u jednoho z hrobů. Hrobu jejího manžela.
Rozchod byl zklamaný. "Jdu pozdě, mou práci již vykonal čas." Naposled však nahlédl do stařinčiných očí. Uviděl Vzpomínku. Vzpomínka na Lásku, Vděčnost, Úctu, Porozumění a Důvěru. Konec." (tohle není můj nápad)Povyprávěl Harry a hned se podíval na mě. To bylo.. nádherné.
"Dobrou noc" zašeptal, vypnul světlo lampičky a přešel tiše ke mně.
Taky jsem odpochodovala pryč z mého pokoje, kde dneska asi už spát nebudu.."To se ti moc povedlo" řekla jsem mu, když mě dovedl do svého pokoje a posadili jsme se na postel.
"Říkala mi to mamka i babička, když jsem byl malý a nemohl jsem usnout" řekl a usmál se
"Když se nad tím zamyslím, myslím, že tady tohle mi pomohlo naučit se úctě k ženám a nebýt prostě takový.. jako většina chlapů" řekl mi
"Vychovali z tebe celkem fajn kluka" řekla jsem mu.
"Celkem? Celkem fajn? Šunková pizza je celkem fajn, ale já jsem boží" řekl, začala jsem se smát."Budeš spát nahá, oblečená nebo něco mezi?" Zeptal se mě
"Hm.. co bys mi navrhoval?" Zeptala jsem se ho s úsměvem.
"Myslím, že ta první možnost je nejpohodlnější" usmál se"Tak asi něco mezi" řekla jsem nakonec
"dobře, chceš půjčit triko?" Zeptal se
"to můžeš" usmála jsem se, za chvíli mi podal tričko, tak jsem si nechala jen moje kalhotky a jeho triko."Doufám, že ti nebude vadit, když já budu spát nahý" díval se na mě, jestli si může sundat boxerky.
"Dělej jak chceš, Harry" uchechtla jsem se.
"Budujeme nový vztah, chci začít poctivě. Jestli by ti něco vadilo, tak mi to řekni" řekl mi"Neboj, tak si to sundej a pojď" odtáhla jsem deku, aby si hned mohl lehnout. Tak si sundal boxerky a hned vlezl za mnou. Přitulil se ke mně.
"Lily? Chci abys věděla, že bych nevzal nic zpět, co jsem s tebou měl a co jsem cítil. Protože bych tě teď neměl, i když jsem ti to na chvíli dost zavařil"
"Když jsme u těch upřímností.. když jsme byli v tom baru, chvílí jsem přemýšlela, jestli by to nebylo snazší s holkou" řekla jsem a nakonec jsem se začala smát.
"Stejně bych tě přitahoval dál a podlehla bys mi pokaždé" zamrmlal a najednou mě kousnul lehce do krku.
"Dobrou" políbil mě už na rty "dobrou" zanedlouho jsem v jeho objetí usnula.
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.