Byla jsem u Sophie, nemohla jsem se rozhodnout co za šaty, tak jsem si k ní vzala ty, mezi kterými se nemůžu rozhodnout.
Tak kde je zase? Vyšla jsem jen ve spodním prádle do obýváku, v jedné ruce jsem měla tmavé šaty a v druhé šaty, které byly volnější a takové narůžovělé.
"Sophie, tak které teda?" Přemístila jsem svůj pohled z šatů na místnost. Byla jsem nucena se zakrýt těmi šaty, v místnosti byla nečekaná návštěva. Byli tu Liamovi kamarádi i se samotným Liamem. Měla tu být jen Sophie..
Byla jsem z nich trochu v rozpacích. "Jestli takhle budeš chodit po bytě, tak tě asi přetáhnu hned" řekl Harry "Haha, fakt vtipné, nečekala jsem, že tady budete" zamrmlala jsem
"Vypadám na to, že si dělám srandu?" Zeptal se, podívala jsem, jestli to fakt myslí vážně, jeho tvář nemá ani náznak pobavení. Ale ne! Jeden koutek zvedl! Takže můžu být v klidu, není to psychopat..
No pak jsem se podívala na Nialla. "Nialle, říkal jsi, že budeš v neutrálních barvách" řekla jsem mu, jenže on je v tmavě modrém obleku, to není neutrální barva.
"Na poslední chvíli jsem si to rozmyslel, černý oblek jsem si zašpinil" řekl mi, v tom případě bude to rozhodování snadnější.
"Nedívejte se tak na mě!" Zamračila jsem se na ně, celou si mě přeměřovali, to se mi moc nelíbí, je to takové nepříjemné. Začala jsem couvat, rychle jsem zaběhla do koupelny.
Šla jsem si na sebe dát ty tmavé šaty. Měla jsem i lehce navlněné vlasy, celkem by to šlo, nevypadám až tak špatně.. no je na čase jít.
"Tak myslím, že můžeme jít" byla jsem už zpátky v obýváku. "Wow" ozvalo se, tak jsem zvedla pohled ze země. "Páni. No.. sluší ti to" řekl mi Niall "opravdu?" Pozvedla jsem obočí
"Opravdu" zapojili se do rozhovoru ostatní, "díky" pousmála jsem se.
"No a hned k sobě alespoň trochu ladíte" řekla Sophie. Jasně, když ji potřebuju, tak tu není, ale teď jo.
"Tak my už jdeme, ne?" Zeptal se mě Niall "jo" pokývala jsem hlavou.
___
Celý večer byl dokonce lepší, než jsem myslela. Niall mě tam naštěstí nenechal samotnou. Pořád jsme spolu jedli, tančili a pili. Byla s ním opravdu zábava. Jsem ráda, že tam se mnou byl a že jsem nakonec šla. Nejspíš půjdu i na ty další dvě, kam jsem pozvaná. Třeba si to taky užiju.
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.