Někdo zazvonil, hned jsem šla ke dveřím, otevřela jsem je a zase jsem je zavřela.
"Lily!" Stál tam jeden můj - v uvozovkách - kamarád.
"Běž pryč, Marko!" Řekla jsem přes dveře. Nechci se s ním teď bavit, nemám na to náladu.
"Neodejdu, chci ti vysvětlit, jak to bylo doopravdy!" Achjo! "Nechci slyšet žádné výmluvy!" Řekla jsem mu, já mu prostě neotevřu!
"Otevři!" Zabouchal na dveře. "Ne, vypadni!" Prostě ať odejde a všichni budou šťastní. "Nevypadnu!"
"Promiň, zdovolením" klapl zámek a nějak se sem dostal někdo, že by Alex? Otočila jsem se, no to snad ne..
"Ahoj, promiň, stojí se tu fronta?" Usmál se na mě Harry a vstoupil, nezavřel dveře, takže se sem dostal i Marco. Kde vzal klíč? Oh, aha.. já Sophii zabiju!
"Jděte oba dva pryč" řekla jsem jim "Chci ti to jen vysvětlit, nechci, aby jsi se zlobila" začal Harry, najednou začal mluvit i Marco, tak se překřikovali.
"Zmlkněte!" Opravdu na tady tohle nemám náladu. "Začni, Marco" řekla jsem, nechtěla jsem, aby se překřikovali.
"Je to soukromá záležitost, nerad bych, aby to slyšel tady ten" ukázal na Harryho. "Fajn, tak mluv ty" řekla jsem Harrymu. "Taky se o tom nechci bavit před ním" řekl zase Harry a pokýval hlavou k Markovi.
"Mně je jedno, že to před sebou nechcete řešit, ale nemám na to čas ani náladu, takže to řekněte teď, nebo vypadněte" řekla jsem jim to jasně a stručně, tak by se mohli domluvit.
"Já nevypadnu" řekl Mark "Já taky ne!" Přidal se Harry, povzdychla jsem si "Tak spusťte někdo" řekla jsem
"Já-" ozvali se oba dva. "Pojďte si radši sednout a nestůjte mezi dveřmi, uslyší to celá ulice" zavedla jsem je do obýváku
"mluv první" řekl Harry Marcovi
"Fajn. Omlouvám se, Lily. Nechtěl jsem tě nějak vyděsit, ale ty jsi mě hned potom vyhodila z bytu, tak jsem neměl čas ti to vysvětlit" řekl mi, to ho ale neomlouvá.
"Ale tohle se normálně při sexu neříká!" Řekla jsem hned a Harry se uchechtl. "Ty se nesměj!" okřikla jsem ho a zamračila jsem se na něj.
"Já vím, ale-" chtěl pokračovat, ale já ho nenechala. "Na tohle není vysvětlení, odnauč se při sexu někoho žádat o ruku, pak si spi s kým chceš, vyřešeno, čau!" Opravdu na tohle nemám nervy, teď mi je jedno, jestli je tady i Harry, prostě to chci mít za sebou.
"Řekl jsem to jenom tobě, já nevím, co se dělo, předtím jsi se mě zeptala, jestli s tebou nepůjdu jako doprovod na svatbu, tak to na mě prostě dolehlo, omlouvám se" řekl mi
"Fajn, možná jsem reagovala přehnaně, ale prostě.. Nevím, vyděsilo mě to a překvapilo zároveň, už bych to radši nerozebírala" řekla jsem
"Dobře, takže zase všechno dobrý?" Zeptal se a povytahnu obočí nahoru.
"Eh.. tak fajn" řekla jsem "Na tu svatbu spolu nepůjdeme, že?" Zeptal se asi na ověření. Pokroutila jsem hlavou, že ne."Tak dobře, ahoj Lily.." řekl mi, vstal a odešel, předtím jsem ještě měla šanci mu odpovědět na pozdrav.
Fajn, jednoho mám z krku, teď ještě tenhle. "Tak co jsi chtěl?" Zeptala jsem se ho, ale téma nasměroval zpátky k Markovi. "On tě při sexu požádal o ruku?" Zeptal se udiveně
"Nereš to!" Řekla jsem mu a dala jsem si hlavu do dlaní. "To musím někdy zkusit, když se chci s někým rozejít, ale u mě by to bylo spíš tak, že by si mě spíš vzala, než by mě vykopla"
"Jestli budeš rozebírat tohle, tak běž pryč" řekla jsem mu hned. "Ne, promiň. Chceš, abych šel s tebou na tu svatbu?" Zeptal se mě
"Ne, někoho si najdu" zamrmlala jsem "No dobře" řekl a dál mlčel. "Tak?" Zeptala jsem se ho, měl by konečně říct, co chce.
"Není to tak, jak to vypadalo, prostě jsem se s ní už rozcházel něco přes měsíc, ale ona nedala pokoj, tak jsem jen z povzdálí ukázal na tebe, aby mi věřila, ona by za tebou i přišla, ale naštěstí jsi byla na odchodu, tak za tebou přišla až dneska ráno ve starbucks, jen jsem se jí chtěl zbavit, omlouvám se za ni, že ti nadávala, ona je prostě..-"
"otravná coura" dopnila jsem ho "Jo" zasmál se a hned pokračoval "Tak se jen omlouvám, byla jsi jen první pěkná holka na dosah, tak jsem prostě zpanikařil" řekl mi, proč se něco musí dít vždycky okolo mě?
"Dobře" zvedla jsem se, že ho půjdu vyprovodit, tak si stoupl i on. "Omluva přijata?" Zeptal se "Jo" pousmála jsem se
"Děkuju" dal mi pusu na kraj koutku úst, nějak jsem se neodtahovala, protože jsem si myslela, že se třeba odtáhne, ale on mě hned poté dravě políbil na rty.
Po chvilce jsem odskočila. "T-tohle se nestalo" řekla jsem se zakoktáním, dotkla jsem se prsty rtů. "Už radši půjdu" díval se do země a tak i odešel, jednou se na mě podíval a s pohledem upřeným do země prostě odešel.
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.