Zrovna jsem se skláněla nad záchodovou mísou, proč tak piju sakra?
"Ty toho moc nevydržíš, že?" Ozvalo se ode dveří, podívala jsem se tam, Harry vypadal strašně, ale já hůř.
"Vypadni" stihla jsem říct, než se mi obsah žaludku zase ozval a já musela.. vyklopit nepěkné věci. Lekla jsem se, když mi chytil vlasy. "Jakto, že ti není taky blbě?" Zeptala jsem se "já to vyklopil ve čtyři ráno" uchechtl se
"Běž pryč, Harry. Díky za ochotu, ale tady tě teď opravdu nepotřebuju" zamrmlala jsem "radši se osprchuj, přinesu ti prášek" řekl a opustil koupelnu. Já jsem spláchla a šla jsem si vyčistit zuby.
"Nevystrkuj pořád tu prdel nebo se vážně neudržím" ozvalo se, otočila jsem se na něj s kartáčkem v puse. Já mám vlastně jen kalhotky a tričko. Položil na umyvadlo sklenku vody, dal do toho asi šumící tabletku nebo co to..
Vypláchla jsem si pusu a hned jsem se napila ze skleničky. "Přinesu ti ručník" řekl a zase zmizel. Byla jsem otočená zády ke dveřím, sundala jsem si tričko, měla jsem na sobě už jen kalhotky, no ozval se hlas "eh, přinesl jsem ti ručník" jen jsem na něj natočila hlavu a převzala jsem si ručník. "Díky, Harry" řekla jsem, pořád tam stál. "Už můžeš jít" řekla jsem mu "můžu, ale nemusím" řekl a opřel se o stěnu.
Dala jsem si ručník na hrudník, otočila jsem se k němu a vystrčila jsem ho ven. Zavřela jsem za ním dveře, ale nedalo se zamknout, protože tady nebyl klíč. Jestli sem vleze, tak ho uškrtím.
_______________________
Já byla připravená jít ven za mým bratrem, vyzvednu ho u mamky, sice se trochu víc projdu, ale tak procházka je zdravá, nechci si brát auto. Vzala jsem si klíčky od bytu.
"Vzal bych si deštník, má pršet" řekl mi Harry, který ležel u televize. "Ale prd, stejně ty předpovědi jsou k ničemu, skoro nikdy to nevýjde" řekla jsem "jak myslíš, klidně mi zavolej až tě déšť přepadne, klidně pro tebe přijedu" řekl mi
"To snad nebude nutné, ale díky. Měj se" rozloučila jsem se s ním a šla jsem.
____________________
"Ahoj, Lily!" Skočil mi do náruče malý Dylan "ahoj prcku" usmála jsem se na něj "domluvíme to s mámou a budeš celý den se mnou, ano?" Cinkla jsem mu do nosu.
"Platí!" Zvolal, tak jsem šla ještě za mamkou, Dylan si šel pro nějaké věci. "Ahoj, mami" usmála jsem se na ni, když jsem ji uviděla.
"Oh, ahoj Lily. Ty už jsi tady?" Usmála se na mě "jo, přivezu Dylana až večer, nevadí?" usmála jsem se na ni, mám mamku ráda, ale je někdy až moc zvědavá. "Určitě, ale buď opatrná" řekla mi
"Neboj, v sedm jsme zpátky" řekla jsem jí "věřím ti, Lily" usmála se a odešla. Já tu ženu miluju, je na mě vždycky moc hodná, mamka byla vždycky moje nejlepší kamarádka, ale od doby, co jsem se odstěhovala a studivala na vysoké, tak se nevídáme tak částo.
"jsi připravený na super den?" Usmála jsem se "jasně!" "Chtěl bys jít do zoo?" Zakýval hlavou, tak hurá do zoo!
___V ZOO jsme byli už na konci, když v tom začalo poprchávat. A sakra.. rychle jsme se utíkali schovat pod přístřešek. Ale i tak jsme byly mokří od hlavy až k patě.
"Tak trochu nám to nevyšlo" řekla jsem "nevadí, i tak je super den, protože ho trávím s tebou" řekl mi, asi se rozbrečím, vážně mi můj bratr řekl právě tohle? Nevěřím svým uším.
"Mám tě moc ráda, Dyle" usmála jsem se na něj a obajala jsem ho "já tebe taky, Lily"
"Máš už pšítele, Lily?" Zeptal se "ne, nemám" řekla jsem mu se smíchem "Pjoč ne?" Zeptala se, je moc zvědavý, no jo.. jsme po mamince.
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.