"Lily? Buď je tady tvůj bratr nebo si pro mě přišli" řekl Harry se smíchem, když otevřel dveře.
"Nick? Je tady?" Zeptala jsem se a skočila jsem přes gauč, ale skončila jsem na zemi s velkou ránou. Měl přijet až za tři dny!
"Do háje.." zamrmlala jsem si a hned jsem se zvedla a upalovala ke dveřím. "Nicku!" Skočila jsem na něj, měla jsem i nohy okolo jeho pasu, byla jsem k němu jako přikovaná.
"I já tě rád vidím, sestřičko" zasmál se, seskočila jsem z něj "moc jsi mi chyběl" zamrmlala jsem mu do hrudi, musela jsem ho objímat.
"Tak jak se ti vede tady u Harryho?" Zeptal se mě a vešel dovnitř. "Počkat.. jak víš, že se jmenuje Harry? Nezmiňovala jsem se o něm" ukázala jsem na Harryho
"Volal jsem s ním" uchechtl se "s ním si voláš, ale se mnou ne?" Zeptala jsem se ho "mělo to být překvapení!"
"Strašně jsi vyrostla" usmál se na mě "hej! Nesnaž se to zamluvit!" Nakrčila jsem obočí.
"A jakto, že jsi přijel dřív?" Zeptala jsem se "vlastně to je to překvapení, domluvil jsem to s Harrym, ať tě drží doma" usmál se
"Pff.. chabý pokus, věděla jsem, že se nedíváme na bambiho 2 jen tak pro nic" pousmála jsem se
"Tak.. jsi její druhý kluk, kterého poznávám, nemám námitky" řekl Nick. "Cože? Ty si myslíš, že já a Harry?" Zeptala jsem se
"Tak, myslel jsem, že žijete na hromádce, že už váš vztah je na bodu, kdy už prostě-" "já mám přítele, ale Harry to není" řekla jsem mu, z čeho si to proboha odvodil?
"Jak tě to proboha napadlo?" Zeptala jsem se ho "Vždyť o tobě mluvil až moc pěkně" řekl "no a kdy poznám tvého přítelíčka?" Zeptal se mě a sedl si na gauč.
"V blízké době ne" řekla jsem "co? Proč?" Začal se ptát "ne! Ty bys ho odpískal!" Zamračila jsem se na něj
"To jak víš? Harryho jsem neodpískal a to jsem myslel, že s ním chodíš" řekl "ale Harry je Harry"
"Nechápu tady logiku, Lily" řekl mi Nick "prostě.. mám ho ráda a vím, že ty lidi soudíš na první pohled, zvlášť kluky" řekla jsem mu "ráda? Myslel jsem, že jsi říkala, to slovo na M. Ale asi už ne, ty miluješ vlastně mě" řekl Harry
"To je tak hrozný ten její?" Obrátil se na Harryho "Strašně, nemám ho rád" řekl hned Harry "on tebe taky ne" řekla jsem mu "vadí mi to snad? Mně stačí, když se nechá lehce vyprovokovat" řekl Harry a nahodil ten jeho typický úšklebek.
"Ty taky nejsi dokonalý" zamrmlala jsem "no a co? Jak ses měl? Vrátíš se tam? Jsou tam i holky? Asi pár jo, že?" Ptala jsem se ho
"No.. co bys ráda tak věděla.. rok budu doma a pak uvidím. Holky tam jsou, ale asi jen 6%" řekl mi
"Rok budeš tady? Doma?" Zeptala jsem se, jestli jsem náhodou blbě nerozuměla.
"Ano, budu tě otravovat, neboj" usmál se "a co ty holky? Máš nějakou?" Zeptala jsem se "nemám, vlastně mě jedna navštěvovala, ale ta je až v Americe a dlouho se neuvidíme, takže.." nechal doznít větu ve vzduchu.
"Tak alespoň jak se jmenuje ten kluk?" Zeptal se zase Nick "debil" promluvil Harry "Walden. Jmenuje se Walden" řekla jsem hned a zamračila jsem se na Harolda.
"Zajímavé.. velmi zajímavé, jsi s ním alespoň šťastná?" Zeptal se mě "jsem" pokrčila jsem rameny.
"Máma, Dylan i Brad ho znají?" Ptal se dál "ano, znají. Mají ho rádi" řekla jsem mu.
"A tady toho znají?" Zeptal se a ukázal na Harolda. "Jo, znají" povzdechla jsem si
"A tebe co? Mají rádi?" Díval se na Harolda "jo, řekl bych, že i víc než Waldena" "co to kecáš?" zamračila jsem se na něj
"Dylan mě má radši než Waldena. A Brad taky. U Jill nevím, u toho bych se i hádal" dělal, jakože přemýšlí..
"Jsi idiot, Harry" "taky tě miluju" poslal mi pusu "vidíš, s kým to musím žít?" Zeptala jsem se Nicka a ukázala na to individuum vedle něj.
"Stejně na něj nezměním názor. Vždyť si rozumíte, máte se rádi, tak co?"
"To on je ten důvod, když se pohádám s Waldenem" řekla jsem "já? Vždyť jsem nikdy nic neudělal" bránil se
"Ty ho vytáčíš jen svojí existencí" začala jsem se smát i já sama, protože to byla pravda. Neměli se rádi, když se potkali, Harry si do něj rýpnul a zase čau.
"Nemůžu za to, že na mě zářlí. I tak.. jen když se tě špičkou prstu dotknu, tak hned jančí"
"To ty děláš taky, jen když se mě dotkne Walden" řekla jsem mu "ale to je proto, že je to kus vola" řekl mi hned.
"Sám jsi vůl" řekla jsem mu "a jak dlouho spolu jste?" Zeptal se Nick "ehm.. pět měsíců.. skoro" řekla jsem mu
"A to od tebe ještě neutekl? Potlesk" usmál se Nick "to není vtipné. Ty víš jak to bylo doposud, nedělej si z toho sakra srandu!" Hodila jsem po něm polštář.
"Ale no.." chytil polštář, proč má tak dobrý reflex, sakra?
"Tak dobře.. představíš mi ho až budeš chtít, ano?" Zeptal se "jo.. ale nechci nic uspěchat, na svém názoru mi záleží. Tak.. až někdy.."
"Na mém názoru ti nezáleží?" Zeptal se Harry "podle toho na co názor"
"Názor na toho idi-""Drž už sakra hubu! I mě už sere, jak se do něj pořád navážíš, nikdy ti nic neudělal!"
"Byses divila" zamrmlal a šel do svého pokoje.
"Mně to došlo hned, že tě má rád, ale ty máš asi dlouhé vedení" řekl mi Nick "Vždyť já ho mám ráda, ale prostě mě to už štve"
"Nemyslím, že tě má rád jen jako kamarádku.." řekl Nick "no a budeš bydlet u našich, nebo si něco najdeš?" Zeptala jsem se, chtěla jsem odvrátit téma.
"Zatím u našich, ale budu hledat nějaký byt" "tak to hodně štěstí, hledám už víc jak 5 měsíců a pořád jsem nenašla" řekla jsem "vždyť bydlíš tady" řekl a nechápavě se zamračil.
"Jo. Ale i tak se radši dívám" řekla jsem mu "aha, chápu" pousmál se "co chápeš?"
"No že někdy tě tak štve, že by ses nejradši chtěla odstěhovat, ještě k tomu, když má něco proti tvému klukovi a on zase proti Harrymu, nejsem blbý, Lily" řekl
"No.. nejsi ani nejchytřejší, ale máš tak trochu pravdu" řekla jsem mu "jsem prostě dobrý, ale je už moc hodin. Půjdu domů, zítra příjdi k našim, budeme grilovat. Vem i Harryho, když ne toho.. Waldena?, vždyť Harrymu i napíšu, máme na sebe číslo" řekl
"Jasně, ahoj" řekla jsem "ahoj, neboj se, všechno si za ty léta vynahradíme" zasmál se a odešel.
Už úplně vidím, jak by se můj bratr spolčil s Harrym proti Waldenovi..
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.