"Řekl ti proč?"

1.7K 107 11
                                    

Přišla jsem ke kavárně, před ní stál Walden a díval se do země.

"Ahoj" usmála jsem se a chtěla jsem se nahnout pro pusu, ale uhnul. Tohle nikdy neudělal, to proč?

Podíval se na mě a hned promluvil.

"Musíme se rozejít" prostě to na mě vybalil. "C-cože? Já- proč?" Zeptala jsem se, měla jsem už na krajíčku, prosím, že se tohle neděje.. chce si vzít jinou, že jo? Asi se zblázním, jestli ano.

"Spala jsi se svým spolubydlícím, já.. Nemůžu ti věřit, když s ním bydlíš" řekl mi
"Cože? Kde jsi vzal, že jsem s ním spala?" Zeptala jsem se ho šokovaně "to není podstatné, Lily"

"Ale já s ním nespala!"
"Fakt ne? Tak proč mi to řekl?" Zeptal se "on ti řekl-co?!" Já ho zabiju!
"Já s ním opravdu nespala, Waldene, prosím, věř mi" jen jiné věci..

"Nemůžu ti věřit, pokud se s ním budeš vídat" řekl mi a sklopil pohled.
"To se mám jako odstěhovat?" Zeptala jsem se ho "Promiň, ale nemůžeme spolu být, pokud budeš v jeho blízkosti" řekl mi, nechci se stěhovat a nechci přijít o kamaráda, sice debila, ale kamaráda.. a s tímhle mě naštval.

"Klidně můžeš ke mně" nadhodil a díval se na mě, pokroutila jsem hlavou. "Máš pravdu, nechci ztratit dobrého člověka z života kvůli vztahu, který by stejně krachnul, protože bys mi nevěřil" řekla jsem potichu.

"Takže opravdu konec? Nerozmyslíš si to?" Zeptal se mě naposled, pokroutila jsem hlavou. Objal mě, ok, takže rozchod v pořádku, i když teď tady bulím jako malé děcko.

Bylo to pět krásných měsíců s Waldenem..

"Miluju tě.. sbohem.." řekl a pustil mě, nic jsem neříkala, jen jsem se dívala, jak odchází. Proč se to dohajzlu vždycky tak dosere?! Asi mě nemiloval tak moc.. říká se přeci.. odpouštíme do takové míry, do jaké milujeme. Ale on mi nevěří.. už.. to radši nechám být.

Měl tady být i Nick, který akorát teď přišel.

"Lily? Lily co se stalo? Proč brečíš?" Chytil mě za paže, plakala jsem dál "řekni mi co se stalo" řekl jemně

"r-rozešel se se mnou" řekla jsem "cože?" "B-byl tady a p-prostě se se m-mnou ro-rozešel" Nick mi utíral slzy, ale moc to nepomáhalo.

"Řekl ti proč?" Zeptal se mě "kvůli Harrymu" zabořila jsem tvář do jeho hrudi.

"Proč?" Ptal se dál, ale já jen už kriutila hlavou. "Vezmeš mě d-domů, prosím?" Zeptala jsem se s brekem a utřela jsem si slzy.

"Jo"

Nakonec jsem mu to v průběhu jízdy všechno řekla, teda jen to, proč se se mnou rozešel, co mu navykládal Harry.

"Tak.. tohle byl hnus od Harryho. Ale vím, proč to udělal" řekl "i když.. já bych to teda nikdy neudělal" řekl, už jsem radši nic neříkala.

_____________________________

Chtěla jsem být sama, tak mě Nick jen přivezl domů a já už nic nedělala. Je jsem ležela na gauči a koukala jsem na telku se zmrzlinou, co byla ve velkém kelímku (něco jako kýbl, myslím, že se tomu tak říká nebo alespoň nějak podobně) měla jsem ji položenou na polštáři. A samozřejmě.. pořád jsem u toho plakala.. je to pět hodin od rozchodu, ještě jsem se úplně nevzpamatovala.

Najednou klapl zámek a otevírali se dveře. Dala jsem si polštář před obličej, aby na mě nebylo vidět.

"Lily?" Ozval se za chvíli, kroky se ke mně přibližovali. "Oddělej ten polštář" řekl mi, když jsem ho nepoložila já, tak mi ho vzal.

The luck || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat