"Něco si o nás říkají, pořád sem čumí a přitom si povídají" řekla mi Soph, seděli jsme v kavárně, čekali jsme na Liama a spol, nevím, jestli mají přijít všichni.
"To se netrap, když nás pomlouvají za zády, jsou akorát v perfektní pozici nám políbit prdel" mrkla jsem na ni
Usmála se na mě, tentokrát jsem zaregistrovala i já, že se sem dívají, fakt to vypadá, že si o nás něco říkají.
"Jestli nám něco chcete říct, tak nám to řekněte do očí" křikla jsem na ně, seděli dva stoly od nás, otočily se na mě všechny oči v kavárně.
Hups, já to křikla přes celou kavárnu? No nevadí. Podívali se tentokrát všechny jen na mě.
"Ty jsi ta, co spí s Harrym?" Zeptala se černovlasá holka a šla k nám, doufám, že se jí vykloubí kyčel z toho, jak moc jí kroutí.
"Prosím? S jakým Harrym?" Zeptala jsem se jí, protože jsem vážně nevěděla o koho jde.
"S mým Harrym" řekla, aha, ty jsi teda dobrá, když tam dá slovo 'mým' tak mi asi moc neporadí.
"Promiň, s kým, že?"zkusila jsem to znovu. "S Harrym Stylesem" řekla i jeho příjmení. Zní to tak podvědomě, ale nevím o koho jde..
"To je kdo?" Zašeptala jsem k Sophii, jestli to náhodou neví ona. "Liamův kámoš, Harry - hnědé vlasy, zelené oči" řekla mi, aha, tak už vím.
"A cože s ním dělám?" Zeptala jsem se znovu, protože kde by na takovou věc přišla? Vždyť nás nikde neviděla a ani šanci vidět nás spolu neměla, tak nevím co to tu na mě hraje.
"Spíš s ním, ty děvko" řekla mi, vážně mě teď nazvala děvkou? "Jak jsi mě to nazvala?" Stoupla jsem si naproti ní, to od ní nebylo moc pěkné. Od takové plastikové barbie.
"Slyšela jsi" řekla mi, už jsem jí chtěla vrátit úder, když se tu ozval mužský hlas. "Co se tu děje, holky?" Přišel Liam i s klukama.
Ignorovala jsem je a dál mluvila s tou holkou. "Kdo ti to řekl?" Chtěla jsem to vyřešit v klidu, takže se docela držím.
"Takže to je pravda!" Zapištěla hned. "Co tady děláš?" Ozval se třetí, chraplavý hlas.
"S touhle spíš?" Ukázala na mě, ať na ně neukazuje, je to nezdvořilé a nejraději bych jí ho nacpala někam hluboku do-
"Co ti je do toho, s kým spím a s kým ne?" Podívala jsem se na toho, kdo to řekl, tudíž na Harryho. "Takže jo?!" Proč pořád tak ječí?
"No a?" Řekl Harry, nemyslela jsem si, že je takový debil. Dala mu facku, otočila se a odešla i s kamarádkami pryč z kavárny.
"Vysvětlím ti to, já-" začal mluvit, ale já jsem mu dala facku. "Tohle nikdy nedělej! Nechci být nazývaná tak, jak mě nazvala ona!" Vzala jsem si tašku a vyšla jsem z kavárny.
Teď mě pořádně nasrala. Nejen ona, ale i Harry. Řekl jen- no a? Viděli jsme se sotva dvakrát a co on takhle? To teda ne. Ten den ale pěkně začíná..
Teď si všichni myslí, ze s ním spím. Jsem tak naštvaná!
ČTEŠ
The luck || h.s. ✔
FanfictionVždycky, když se s někým políbím, ten dotyčný si najde lásku svého života. No já ta láska jeho života nejsem.. #2 in FF - 29.5.