~1.BÖLÜM~

23.9K 575 45
                                    

Arkadaşlar öncelikle şunu belirteyim ki bu benim ilk hikayem. Aslında hep yazıyordum bir şeyler ama ilk defa birilerine sunuyorum. Hatalarım olursa affedeceğinizi düşünüyorum.☺😊
Multimedia Bade

Perdenin arasından sızan güneş suratımı buluşturarak uyanmama vesile oldu. Normalde güneş sayesinde uyanmak huzur verirdi bana. Şimdi ise içimde bir sıkıntı vardı. Sanki güneş bir şeylerin habercisiydi. Tuhaf. Her türlü şerden Rabb'ime sığınırım. İmm neden huzursuzdumm. Namaz kılındı. Kuran okundu. Bunları düşünmek istememiştim. Ve her şeyi unutmaya çalışırcasına gözlerimi tam sımsıkı yummuştum ki evet benim tatlı belam hemen odama dalmıştı. O benim oda arkadaşım balığım Leyla'm olur. Bu kız benim her şeyim çünkü annem ve babam vefat ettikten sonra biz kardeş gibi olmuş birlikte büyümüştük. Sağolsun Leyla'nın  anne ve babası olan Hatice Teyze ve Halil amca bana aratmadı annemleri. Ama anne bu işte boşluğu dolmuyor. Tam ben dalmışken Leyla'nın sözleri beni kendime getirdi "Kalksana cadı kızz. Geç kalacağız. Hem senin neyin var yüzünden düşen bin parça" Saçma endişelerimi Leyla ya  anlatıp da onu da endişelendirmek istemem . Aman onun endişeleri var ya... beni işime göndermez. Hemen mutlu rolüne girip usta bir oyuncu gibi rolümü oynadım yarım ağız sırıtarak "Yok be balığım. Ben iyiyim biraz geç yattım ya ondan uykusuzum. Sen mutfağa geç ben de geliyorum hemen" Leyla cevap niteliğinde göz kırparak odamdan çıktı. Aaaaaaaaaaa nasıl da unuttum. Ben size kendimi tanıtmadım. Ben Bade ERSÖZ. Babam Yavuz Annem ise Sultan. İkisini de kaybettim. 25 yaşımdayım  tabiri caizse hayatımın baharındayım. Hayalimin mesleği olan doktorum. Tabii  Genel Cerrah. Ve şimdi ise geç kalmak istediğim en son şey olacağı için acilen yataktan zıpladım. Bu kadar efkarlandığım yeter. Hemen üzerime haki elbisem ile kot ceketimi giydim. Ve elbisemle aynı renk denebilecek bir şal taktım. Hemen cıkmalıyım . Ahh geç kaldım ve ameliyatım var bugün. Elime bordo çantamı alıp çıkacaktım ki kapıda bir engelle karşılaştım. Tabi ya nasıl unuturum şevval i... kahvaltı hazırlamıştı o kadar. Şevval pis bakışlar eşliğinde "Yemek yemeden nereye gidiyorsun sen!" Bu kötü oldu işte.
Arkadaşlar ilk bölüm olduğu için sıkıcı gelebilir yakında heyecan dorukta planlarıma göre. İnşallah yani. allah a  emanet olun😊
Ayrıca ilk bölüm olduğundan çok kısa yakında daha uzun olmasını bekliyorum.

VUSLATI BEKLERKEN #TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin