SAPPHIRE
„Ty si urobila čo?" skríkla na mňa Claire a ja som si musela zapchať rukami uši. „Zbláznila si sa?" kričala ďalej a ja som sa pozrela na Sheu, ktorá ležala vedľa nás. Keď som o Willovi Claire povedala, Shea zdvihla hlavu a táto téma ju zaujímala, lenže nereagovala tak ako Claire. Vidí do mňa, preto vie, prečo som to urobila a nemusí sa ani pýtať.
„Veľmi dobre viem čo robím, Claire," povedala som jej a ona rozhodila rukami.
„Vážne vieš čo robíš? Vziať kráľovho rytiera k nim? Ty si šialená," povedala a ja som sa zamračila.
„Niečo na ňom je, Claire. Mohol by sa nám hodiť a dobre to vieš," povedala som a ona sa pozrela na Sheu a ja som ju hneď zadržala, lebo chcela niečo povedať. „A vieš veľmi dobre, že draky nám nie vždy môžu pomôcť. Sú miesta, kam sa nedostanú, napríklad do hradu."
„Ja viem!" skríkla a odvrátila sa. Zamračila som sa a videla ako sa chytila za tvár, a potom sa na mňa znova obrátila. „Lenže jemu nepôjde o to nám pomôcť, ale o to aby si ho niečo naučila, chápeš? Myslíš, že by sa hnal do boja, ktorý nie je jeho?" spýtala sa a ja som sa odvrátila.
„Niečo za niečo, Claire. A zdá sa mi, že on taký nie je," povedala som a zachytila jej šok. „A teraz sa priprav. Onedlho odchádzame, mali by sme sa pripraviť. Čo tie kone?" spýtala som sa a ona prikývla.
„Máme ich, za chvíľu ich prinesú," povedala a ja som prikývla. Potom som ju nechala samú a išla od nej k Shei, ktorá si hlavu znova položila na zem. Vyliezla som jej na veľkú nohu a pozrela sa na tmavnúcu oblohu.
Nie si jediná, ktorá na ňom niečo videla, Sapphire povedala zrazu a ja som sa zamračila. Vtedy na hrade, keď som pristála, cítila som niečo veľmi silné. Veľmi silnú energiu, no nedokázala som posúdiť od koho pochádza, lebo tam bolo veľa rytierov.
A ako vieš, že je to on? spýtala som sa jej v mysli.
Pretože som to cítila aj vtedy na tom kopci, kde ste spolu boli. Dokázala som tvoju silnú energiu potlačiť a cítila som tú jeho. Nie je síce na tvojej úrovni, no je mocný. Urobila si veľmi dobre keď si mu dovolila ísť s nami. Aspoň zistíme čo je naozaj zač.
Neodpovedala som a zatvorila oči. Cítila som totiž to isté a znervózňovalo ma to. Nikdy predtým som necítila nič, dokonca ani seba, a preto ma to vyviedlo z miery a asi aj preto som súhlasila nech pôjde s nami. Možno na ňom naozaj je niečo, čo nás všetkých prekvapí.
Claire sa onedlho vrátila s jedným hnedým a druhým čiernym koňom. Keď sa na nich Shea pozrela, zavrčala a ja som sa zasmiala. Nebola nadšená, že ju vymeníme za omnoho menšie zvieratá, no musela pochopiť, že na iné územie nemôžeme ísť s ňou. Preto som jej povedala nech sa vráti k ostatným a nech bráni našu krajinu. Ak sa roznesie po ostatných krajinách, že tam nie som, môžu byť takí hlúpi a zaútočia. Nechcela som preto nič riskovať a ona to dobre chápala. Vedela, že sa o seba viem až priveľmi dobre postarať.
Keď som sa za ňou pozerala ako mizne v oblakoch, premýšľala som nad všetkým čo sa udeje v nasledujúcich dňoch. Vedela som, že musím na svoju stranu dostať čo najviac priateľov, pretože som si musela uznať, že túto vojnu sama rozhodne nezvládnem. Keď som sa pozerala na Claire, videla som v nej strach, aj keď sa snažila ho neukázať. A vedela som, že po nej nemôžem chcieť nemožné. No ak všetko pôjde tak ako má, bude to len najlepšie.
Nasadla som na svojho čierneho koňa a pozrela na Claire. Bola pripravená a ja rovnako. Nič okrem zbraní a peňazí sme nemali a viac sme ani nepotrebovali. Ideme na dlhú cestu a všetko ostatné by nás len zdržovalo. Nešli sme totiž na výlet.
YOU ARE READING
Svet drakov: Dračia dcéra
FantasyBola raz jedna krajina, v ktorej vládol mocný kráľ a po boku mal dvoch dobrých a statočných synov, ktorí bojovali proti nepriateľom bok po boku. Bratia si medzi sebou dobre rozumeli, no zmenilo sa to v deň, keď mocný kráľ zomieral a kráľovstvo preda...