2. ÉVAD/0.RÉSZ

208 23 4
                                    

                        1 év múlva

   Sikeresen megoldódott az életem problémái. Na akkor ezt most kifejtem. Egy éve a évzáró után rájöttem mit akarok csinálni. Koreográfus akarok lenni még hozzá idoloknak. A jelentkezésemet beadtam a Big Hithez. Mármint beadtuk, a fiúkkal együtt mert őket pedig felfedezték. Vagyis hírességek lettek. De csak Jimin, Hopi, Jin, Nam, Kook, V és YoonGi. Chent nem vonzotta az Idol lét, de vele sem szakítottam meg a kapcsolatot. Miután Kook hazahozta a levelet kisebb boldogság görcsöt kapva sírtunk szinte az örötől.
  
   A srácok a BTS nevet kapták ami szerintem nagyon illik hozzájuk. Egy év folyamatos gyakorlás miatt magántanulók lettek, de nekem muszáj volt suliba járnom, mert mint kiderült egy koreográfusnak nem jár az a luxus, hogy magán tanára legyen. BULLSHIT. Na egy év után ma van az első koncertjük az az debütálás.

- Srácot 10 perc és kezdtek- szólt be az egyik szervező amire a csapat tagjai felálltak. Nem akartam zavarni így kicsit távolabb mentem, de V behúzott a körhöz.

- Te is csapat tag vagy- borzolta össze a hajam. Kuncogtam és néztem NamJoon vagyis a csapat Leader-ét mert szólni akart.

- Srácok egy évet folyamatosan gyakoroltunk. Nem azért vagyunk most itt, hogy izguljunk hanem azért, hogy azt csináljuk amit szeretünk. Ma kimegyünk arra a kibaszott színpadra és megmutatjuk a rajongóknak hogy kik is vagyunk- szónokolt Nam amit egy éljenzés követett.

- Fiúk sok sikert. Bízok bennetek- öleltem át őkrt majd YoonGinak egy hosszú csókot adva elmentem a színpad szélére, hogy onnét nézzem őket.

Mihelyt kitették a lábukat a színpadra a rajongók hatalmas éljenzésbe törtek ki. Látszott a srácokon, hogy kicsit megilletődtek de mosolyogba kezdtek bele a dalokba. Nem rontottak semmit és boldogan viszonylag fáradtan jöttek le a színpadról. Visítva rohantam hozzájuk rájuk ugorva.

- I'm ARMY!- kiálltottam mire kitört belőlük a nevetés.
- Jol van Törpi. Te vagy az első számí rajongónk- veregetett vállba V.
- És az első számú YoonGi rajongó. Igaz Aranyom?- fogta meg a kezeim YoonGi és mosolyogva lágy csókba húzott.

Sajnos nem szabad utcán nyiltan felválalni a kapcsolatunk, de azt mondta a főni, hogy a színfalak mögött vagy bármi olyan helyen ahol csak ketten vagy max a banda tagok vannak.

- Fiúk és Yun- jött be a számunkra kijelölt "váró helységbe". - Gratulálok a koncerthez. Holnap mennetek kell reggel 9-re rádió interjúra. 11-re fotózásra. 13-ra pedig táncpróba este 6-ig. Menjetek haza pihenni. Jah és még valami. Yun, mivel nem rossz hatással vagy a fiúkra mint azt az elején hitten, hanem annál inkább viselkednek a közeledben ezért arra kérlek költözz a dormjukba.
Benne vagy?- kérdezte mire én boldogan felvisítottam.
- Benne hát

Sziasztok! 😉 Mivel egy néhányan jeleztétek, hogy örülnétek második évednak ezért meg is hoztam nektem olyan hamar amilyen hamar csak tudtam. Ez egy olyan bevezető szerűség lenne. Remélem elnyerte a tetszéseteket. Ha igen ne felejtsetek el ➡★-olni és kommentelni 😁 Még egyszer hatalmas köszönet annak aki olvassa 😁😁❤❤

No Pain No Gain [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang