2.ÉVAD/15.RÉSZ

134 22 0
                                    

- Na Yun...Dace or Sing?- kérdezte Kookie.
- Mivel félig rokkant vagyok ezért kizárásos alapon Sing- forgattam a szemem mosolyogva.
- De válassz, hogy fiú vagy lány előadó?- szólt közbe Nam.
- Am...legyen lány.
- Akkor Kook fiú előadót kérj- kérte meg Jungkookot aki egyetértően bólintott.
- Mi? De hát...- értetlenkedtem.
- Neked csak egy választásod van ezen esetben az éneklés, de az úgy nem buli ha olyat kérdez amit te viszonylag jól el tudsz énekelni ezért boy banda dalokat kapsz csak és abból is a nehezeket- vonta meg a vállát TaeTae.
- Én azt hittem szerettek- görbült le a szám sarka.
- Imádunk- borzolta össze a hajam Jimin.
- Na akkor mond a dalom- néztem érdeklődve a nagyon gondolkozó Maknae-ra.
- Legyen...Exo Mama de...- húzódtak pimasz mosolyra a ajkai. - Kínai verzót fogadunk el csak.
- Mi? De a kínai nem megy- ráztam a fejem.
- Kapsz szöveget de csak írás jegyeket- nyomkodta a telefonját majd ide adta.
- Szerintem nem értettük meg egymást. Én full nem tudok kínaiul- bizonygattam.
- Annyit kapsz még hogy fülessel megy a zene. Több segítség nincs- adta ide a fülesét is.
Halk sóhajt eresztve indítottam el a dalt. Az eleje még ment is de a közepére szinte már olyan voltam mint akinek valami a torkára ment és próbálja felköhögni. Persze a fiúk ezen jót röhögtek és 15 percel a dal vége után sem tudták abba hagyni. Én csak türelmesen kivártam míg kapnak levegőt.
- Na jó remélem sokat fof Yun kapni- nevetett Jimin mire kapott egy tockost tőlem.
- Aucs- kapott a a tarkójához. Én csak kacarászva bújtam YoonGihoz.
Így telt a délután míg Jimin telefonja meg nem csörrent.
Mosolyogva nézte majd felállt es kiment a teremből. Alap esetben felvette volna de most nem. Furcsán néztünk utána de nem érdekelt senkit, kivéve engem.
- Mi az Aranyom?- fordult felém YoonGi.
- Semmi- ráztam meg a fejem mosolyogva és lágy csókot adtam ajkaira.
- Olyan édes vagy- suttogta a fülembe. Kuncogva hajtottam a fejem a vállára és vettem egy pizza szeletet amit csendben elnyammogtam. Zavart hogy csak heten vagyunk mert Jimin még mindig kint volt.
- Mindjárt jövök- suttogtam YoonGi fülébe es kimentem. Elmentem a rövid folyosó végére és kilestem. Jimin valakivel nagyon mosolyogva beszélgetett. Vajon ki lehet az. Nem akartam hogy észre vegyen így nem mentem közelebb. Néhány perc múlva lerakta es kifelé igyekezett az épületből.
Nem akartam szem elől veszíteni de mikor utána indultam Jin kapta el a vállam.
- Hát te?- kérdezte kíváncsian.
-Sietek...am mond meg a többieknek el kell mennem- akartam lezárniy de persze hogy nem engedte.
- Jimin után mész?- vonta fel a szemöldökét.
- Igen. Engedj kérlek
- Megyek veled- indultunk el együtt. Napszemüvegben követtük Jimint tisztes távolságból. Betért egy édesseg boltba és egy csokival jött ki majd ment tovább. Egy parkba "vezetett" minket ahol egy nekünk háttal ülő fiúhoz ment.
Befogta hátulról a szemeit. Mosolyogva néztem a jelenetet, de mikor a srác megfordult az állam leesett. Ő????!!

Sziasztok! Itt is lenne a picit rövid 15.rész. Nem tudom mikor lesz következő de kitartás! ☺

No Pain No Gain [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora