Hyuna Pov:
Este megbeszéltük, hogy holnao hajnalban elkezdünk még próbálni mert már korán reggel menniük kell fotózásra, interjúkra meg ilyenek és este lesz a fellépés.
Álmosan kászálódtam ki az ágyból és össze futottam a konyhában drága ikertesómmal, Kimmel.
- Szió- integetett. Éppen valami müzlifélét kevert össze joghurttal.
- Szia. Uh kapok?- csillant fel a szemem.
- Hát ott van csinálj magadnak.
- Aigoo, ennyit nem tudsz meg csinálni?- mentem el a hűtőig és kivettem én is egy joghurtot majd beleüntötte a müzlit.
- Neked is ugyan annyi mint nekem- ment a nappaliba és leült a tv elé.
Gyoraan megettem a kajám majd mentem készülődni.
- Mikor jössz?- nézett rám kérdőn.
- Nem tudom, de sietek- pusziltam meg majd cipőt húzva elindultam.
Kicsit hideg volt így megbántam, hogy nem vetten pulóvert. Lehet napközben harminc fok van, de így hajnalban egész hűvös. Ezeken gondolkoztam mikor megéreztem valami puhát a vállaimon. Mi?
Kérdőn néztem a pulóver gazdájára aki egy édes nyuszu fiú volt.- Kook?
- Hyuna- ejtette ki a neven ismét azzal a szokásos dorombós hangjával amibe még a szívem is beleremegett. - Vedd fel. Nem akarom, hogy megfázz
Belebújtam a meleg pulcsijába ami legalább két számmal volt nagyobb rám.
- Köszönöm- mosolyogtam rá.
- Aranyos vagy benne- borzolta össze gondosan megcsinált hajam.
- Hé sokat foglkoztan vele- nyúltan az ő hajáért de elhajolt. - Na~
- Ez van Baba, de sisessünk mert Monie kiveri a hisztit- nyúlt a kezem ért és megfogva mancsom indultunk el.
Nagy szemekkel néztem rá, de csak egy szívmelengető mosollyal elintézte.
10 perc séta után ott voltunk. A cég előtt 4 lány állt és persze a fiúk. Az egyik lányról már hallottam. Valamilyen Taeyeon és még engem is iritál a kinézete.
Észrevettem, hogy Kookie elengedte a kezem és odament az egyik lányhoz aki lágy csókot adott ajkaira.
Lefagytam. Mi a szar? Tegnap még...nem...de..akkor... Szinte a szívem majd kiugrott a helyéről. Látni őt ahogy más lánnyal csókolózik.- Hyuna- szólt Jin mellőlem mire össze rezzenve kaptam rá a tekintetem. - Minden rendben? Olya sápadt vagy.
- Persze minden- bólintottam és lenyeltem a torkomat szorító gombócot. Nem lehetek gyenge. Hisz mit gondoltam... Egy olyan csodálatos fiú mint Kook egy olyan szürke kisegérrel mint én. Ch naiv vagy Hyuna...nagyon naiv...
- Ne csak álljatok- szólt J-Hope kicsit sem kedvesen a lányokhoz, de mivel ők továbbra is csak a hajukat csavatgatták és rágóztak ezért sóhajtva ő kezdte el.
- Hyuna ők itt néhány tag a Girl's Generation-ből. Gondolom ismered őket. Taeyeon, Yoona, Yuri és Sunny- mutatta a lányokat balról jobbra.
Szóval Sunny Kookie barátnője.
Nehéz bevallani de rettentő aranyosak együtt. Sóhajtva törődtem bele és újra Hopira emeltem a tekintetem.- Srácok befelé- invitállt be minket TaeTae a terembe. A lányok leültek a székekre mi pedig kipróbáltuk a lelkünket. Rá vettek hogy ha énnis táncolok úgy jobb nekik így hát annyit próbáltam mint ők.
- Ti ezt hogy bírjátok?- kérdeztem miközben megittam vagy egy fél liter vizet egyszerre.
- Megszokás- nevetett Jimin.