2. ÉVAD/ 1.RÉSZ

207 19 4
                                    

   - Isten hozott szerény hajlékunkban- nyititta ki előttem az ajtót Jin én pedig beléptem a birodalmukba.
- Wow- néztem körbe a nappali közepén. Kívülről sem kicsi a ház, de belülről hatalmas. 3 emelet. 8 hálószoba külön fürdőkkel. Modern konyha, plazma TV, xBox és a hátsó udvaron medence. Szóval kb minden ami 7 fiú életben maradásához kell.

- Érezd otthon magad kicsi lány- invitált bentebb NamJoon.
- Ez valami brutálisan kurva jó ház- mondta ki viszonylag széoen amit gondoltam.
- Az bizony. Imádjuk a főnök Hyungot- nevetett V és Kookal leültek Xboxozni majd csatlakozott hozzájuk Jimin is.

- Biztos éhes vagy főzök valamit- ment a konyhába Jin.
- Felviszem a cuccod. Gondolom YoonGival alszol- nézett rám kérdőn a Leader.
- Persze, hogy velem alszik. Igaz Aranyom?- karolta át a vállam mosolyogva YoonGi.
- Nem- vontam meg a vállam huncut mosollyal.
- Tudod, hogy ezért bünti jár-, suttogta a nyakamba a kis cukorka és lágyan meghatapta a
vállam.

- Járhh- kuncogtam.
- Na menjetek szobára- ment el mellettünk Hopi.
- Oda terveztünk- nevetett YoonGi majd a kezemet megfogva vitt fel valószínüleg a szobájába.
Az emeleten minden ajtó más volt. Színekben is és mindenbe más motivum volt belefaragva.

- Ezek mit jelentenek?- simítottam végig az ajtókon.
- Mindenkinek más. De a nevek is benne vannak- mutatott az egy ajtón TaeTae nevére. Az világosbarna volt és hülye emojik voltak rajta. Tipikus Tae. Mellette volt Kook-é akinek szürke volt és egy zongora volt rajta. Mindenkié más és teljesen egyedi volt, de az utolsó ajtó hófehér volt, de azon 3 név volt. YoonGi-é , a cicámé YoYu-é és az enyém. Nem vokt rajta más csak 3 apró szív.

- Ez Aranyos. De honnan tudtad hogy hárman leszünk?- fordultam mosolyogva barátom felé.
- Már az elején tudtam. És tudok jobbat amitől még nagyobb lesz ez a gyönyörű hatalmas mosolyod- fogta meg a kezeim és összefonta az ujjainkat. - Az utolsó évedet a Suliban velünk csinálod végig. Nem kell suliba járnod.

- Yupi~- ugrottam a nyakába boldogan. - Köszi~- húztam el a szót visongva.
- Mondta én- kuncogott.
- Igen. Végre napi szinte lehetek veled és nem csak próbákon- karoltam a nyakába és szeretet teljes csókba húztam. Viszonozta ajkaimat majd felkapott az ölébe én pedig szorosan kapaszkodva sem hagytam elvállni tőlem. A lábával berugta az ajtót majd a csukott ajtónak nyomta a hátam és áttért puha ajkaival a nyakamra. Halkan felsóhajtottam és beletúrtam sejmes hajába. Elbotorkáltunk az ágyig majd lágyan lefektetett és felém mászva kezdte kigombolni az ingem. Nem cécóztam letéptem róla a pólóját.

- Bocsi- motyogtam két csók között. Édes kuncogást hallatott és végigcsókolta a felsőtestem...
- Szeretlek- suttogtam kipirulva és enyhén verejtékesen mellkasába.
- Én is téged Aranyom- ölelt át és forró testének simulva léptem át az álmok világába.

   Arra keltem hogy nincs melletten senki. Tapogatóztam YoonGi után, de mikor nem találtam nyitogatni kezdtem a szemeim. Nyújtózva ültem fel és körbenéztem a szobába. Nagyon szép és rendezett volt. Néhány ruhás szekrény az ajtó mellettu falnál, egy író asztal amin mindennek meg volt a maga kijelölet helye, a sarokban volg egy szintetizázor viszont azon halmokban álltak a lapok meg persze a egy hatalmas francia ágy és egy ajtó ami az erkélyre vezet. Felakartam venni a ruháim de nem találltam így a bőröndeimből elővettem egy farmer rövid nadrágot és egy #DAB feliratú pólót. A hajamat és a sminkemet rendbe hoztam és lementem a fiúkhoz.

- Hali- köszöntem a még mindig xBox-ozó maknae line-nak.
- DAB!- ordította V es egyszerre Dab-eltek. Mosolyogva csináltam én is majd mentem Jinhez.
- Eomma mit főzöl?- mentem mögé és belekukkantottam a fazékba.
- A kedvencet. Kimchi és lesz hozzá Sushi- tartott felém egy falatot amit örömmel el fogadtam.
- Hm..ez naon finom- ettem meg és megrezdült a telefonom. Chen írt.

" Yun most azonnal beszélnünk kell. S.O.S!!! "

Azonnal felöltöztem és rohantam hozzá. Mit baszott már el megint?..

Szoasutok! Még mindenképpen megírom ma a második részt, de harmadikat nem ígérek😅 Remélem tetszett. Hamarosan folytatom 😘

No Pain No Gain [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora