Jimin.x.Chen
Jimin Pov:
Már 3 év telt el azóta hogy szerelmemmel megházasodtunk és egy éve hogy végre van egy csodálatos és gyönyörű kislányunk.- Szivem megjöttem- mentem be a nappaliba szatyrokkal a kezembe. Chen éppen Lisa-val játszott, de a hangomra mind ketten mosolyogva kapták felém a fejüket.
- Szia Kicsim- adott lágy csókot ajkaimra férjem ezálltal kivéve a kezeimből a megpakolt szatyrokat és a konyhába vitte őket.
- Apa!- futott oda hozzám kislányom.
- Szia Hercegnő! Jó voltál ma?- pusziltam meg.
- Igen- mosolygott édesen és az ölembe mászott.
- Lisa azt is mond el mit csináltál- kuncogott Chen és oda jött hozzánk.
- Mit csináltál pöttömkém?- vontam fel a szemöldököm.
- A gyúrmát a szőnyegbe kentem és a szőnyegre is kakiltam- mondta teljesen büszkén.
Először próbáltam szigorú szülőként megdorgálni amiért ilyet tett, de nagyon messze állok a szigorú szülőtől és még kicsi. Elmosolyodva nyomtam meg picit a nóziját.
- Nem szabad ilyet csinálni. A kaki a pellusba való vagy a wc-be a gyúrma pedig az asztalra. Jobb esetben valami papírra. Értve?
- Igen apa- bólogatott mosolyogva és megpuszilt.
- Okés- raktam le hagy játszon még.
- Mit főzöl vacsira?- ölelt át párom.
- Semmit. Pizzát eszünk lusta vagyok főzni- kuncogtam.
- Ch milyen háziasszony vagy?- borzolta össze a hajam.
- Aki nagyon nagyon szereti a családját- adtam ajkaira egy puszit.
- És mi is nagyon szeretünk téged- mosolygott és megsimogatta a fejem.
Mindkettőnk telefonja megrezdült.
- Yun- mondta
- YoonGi- vontam fel a szemöldököm
" a hét végén tali. Nincs kifogás se semmi. Fontos!
Puszi: az álom pár :P"- Ch az álom pár mi vagyunk- karolt át Chenie.
- Bizony- bújtam a mellkasának.
Vajon mit akarhatnak?
Sziasztok! Ilyen kis apróságok lesznek az elkövetkezendő részekben. Ma még tuti lesz rész! ☺☺