No Pain No Gain~ 16.rész

198 24 6
                                    

   Teljesen a gondolataimba feledkezve vettem át a fürdőruhámat és pakoktam össze olyan cuccokat mint napszemüveg, törcsi, naptej...stb.
Lementem a ház többi tagjához akik már a nappaliba csak rám vártak.

- Na mehetünk- tapsolt kettőt Sam, hogy indulhatunk. Szerencsére a tengerpart nem volt messze így gyalog mentünk. Elől ketten anyáék. Mögöttük Sam és a pöcsfej egymásba feledkezve. Hátul pedig én egyedül kollogtam. Lehet Samnak vagy Jiminnek leesett, hogy én is kurvára itt vagyok és Jimin a másikoldalára húzott majd átkarolta a vállam.

- Na cicám mosolyt. Hisz láthatod majd a szexy, izmos testem- suttogta a fülembe, hogy csak én halljam. A természetes színem megint a tűzoltó autó piros lett.
A bordáiba könyököltem, amit egy fájdalmas nyögéssel díjazta.

   Már hallottuk a tenger zúgását szóval nem lehet messze. Jól tippeltem mert a következő néhány méter után már láttuk a fényesen csillogó hibátlan tengert és néhány családot vagy kissebb társaságokat a vízben és a parton egyaránt. Semmel találkozott a tekintetem. Nem tudom miért nézett rám úgy mint egy vérengző vadállat az éppen védtelen őzikére, de nem is nagyon érdekelt. Csak kiakarok kapcsolódni és nem akarom, hogy Sam vagy akár Jimin elrontson mindent. Leterítettük a plédet és lepakoltunk. Jimin bekente Sam hátát naptejjel amígy anyánék már a vízben voltak.

- Menj előre kicsim mindjárt megyek- csókolta meg a nővéremet Jimin és miután Sam már hallótávolságon kívül volt ledobta a pólóját és felémfordulva nyújtotta a kezét

- Mit akarsz?- néztem rá furán, de nem tudtam hazudni, hogy az izmos felsőteste vonzotta a tekintetem mint pillangót a tűz.

- Bekenni a hátad- vette el a naptejet majd mögöttem elhelyezkedve elkezdte szétkenni a hideg krémet a hátamon.

Fel nyikkantam a hideg érzésre, de jólestek a kezei munkája. Már majdnem elaludtam mikor megszólalt.
- Kész vagy cica. Menjünk a vízbe- állt fe és felhúzott engem is.

Elballagtunk a vízhez. Az elején még meleg is volt de egyre beljebb haladva kezdett irritálóan hideg lenni. Próbáltam lassan bemenni de a nővérem rámugrott így a víz alá kerültem.
- Barooom- jöttem fel a víz alól dideregve.
- Ezt tudod miért kaptad. Szálj le Jiminről. Ő az enyém- morogta a szavakat és még lefröcskölt utoljára és ment a pasijához.

Lesokkolódva néztem utána majd inkább kimentem a vízből és törülközőbe bugyolálva magam olvastam.
- Na meguntad?- ült le mellém a pöcsfej.
- Nem. Menj foglalkozz Sammel így is azt hiszi én hajtottam rád. Most komolyan csak játszol a nővéremmel.

- Meglehet, de nem fog hinni neked mert szeret engem- vonta meg a vállát.
- Egy szemét láda vagy- pofoztam meg es elindultam haza .
- Héj, Yun gyere vissza- jött utánam. Mentem volna tovább, de a csuklómra fonódott ujjak nem engedtek tovább menni.

- Jimin hagyj- rántottam ki a kezem.
- Nem hagylak. Yun nekem te fontos vagy- hirtelen vallomására lefagytam.
- Nekem barátom van.
- Aki megcsal- mondta halál komolyan.

- Ez nem lehet... YoonGi nem olyan...- csuklott el a hangom.
- Legjobb barátok vagyunk. Elmond mindent beleértve ezt is.

Könnyek szöktek a szemembe.
- Nem! Ő NEM!- kiáltottam és folyó könnyekkel rohantam haza.
- YUN!- kiálltotta Jimin, de késő volt. Egy kőben megbotlottam és térdre estem.
- AUUU!- ordítottam. Összeszörított szemeimet kinyitva a véres betont láttam és a hatalmas sebet a térdemen.
- Yun, jól vagy? Uh ez csúnya. Rá tudsz állni? - próbált segíteni de elöktem.
- Hagyj békén. Ez a te hibád- kiabáltam rá és bénán felálltam majd sántítva indultam haza.
Nem hiszek neki, de az a lány hang, amit hallottam...azt nem csak képzeltem... ::>_<::

Ez a rész kicsit bénábbra sikeredett, de remélem azért olvasható lett. Lehet ma lesz még egy rész, de nem ígérek semmit. További szép napot 😘

No Pain No Gain [BEFEJEZETT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin