Néhány kínkeserves, óráknak tűnő percig utaztunj halálod csendben. Egy ép értelmes mondatot nem tudtam kinyögni.
- Meg válak- jelentette ki mire bólintottam és kiszenvedett a kocsiból. Lassan be sántikáltam az élületbe. Olyan fejem volt mint aki a kivégzésére megy. Falfehér arcal mentem be az irodába.
- Sziasztok- köszönten majd meg hajoltam illedelmesen a főnöküknek aki csak egy bólintással elintézett.
Leültem a számomra kijelölt helyre.
- Nos- köszörülte meg a torkát a manager. - Úgy döntöttem...nem rúgom ki a fiúkat és ha van hozzá kedved akkor vissza jöhetsz dolgozni- mondta úgy mintha a fogát húzták volna. A fiúk elégedett mosolyt villantottak rám. Sajnos nem tudtam viszonozni a mosolyukat. Nem tudtam dönteni. Vagy otthagyon Chenéket vagy YoonGiéket.
Sehogy sem jó. Kérdések közt örlődve válaszoltam.
- Visszajövök...mint koreográfus de mint idol az SM-nél maradok. Ez így megfelel?- tettem fel az ajánlatot.
- Ha neked meg nekem is- nyújtotta a kezét amit megfogtam. Nem vártam hogx bocsánatot kér hisz nem olyan. Bólintott majd kiment ott hagyva az ünneplő fiúkkal.
- Hurrá- ugrott rám Kook.
- Törpike végte vissza jöttél. Nelküled nem lennénk ittt- ölelgetett TaeTae is.
- Én is nagyon örülök- öleltem meg őket sorba de YoonGinál megálltam. Kis gondolkozás után ráugorva megcsókoltam. Belemosolygott a csókba és viszonozta. A többiek türelmesen megvártak minket majd átmentünk a táncterembe. Ledobtuk magunkat a földre majd rendeltünk pizzát és beraktunk valami zenét.
- Akkor Yun ti most ugye újra együtt?- kérdezte a Maknae mosolyogva.
- Igen- válaszoltunk egyszerre és Szerelmem egy lágy csókot adott ajkaimra. Mindenki egy emberként kezdett "Oh"-zni meg azt ordítani hogy "jajj de cukik". Mi csak mosolyogva bújtunk össze. Olyan jó volt újra erős karjaiba lenni ahol biztonságban vagyok. Érezni újra jellegzetes illatát. Hallani egyenletes szívdobbanását mely együtt ver az enyémmel. Látni újra gyönyörű mosolyát mely napsugárként ragyogja be a napomat. Érezni gyengéd érintéseit mely mind azt üzeni, hogy szeret.
- Min gondolkozol ennyire Aranyom?- puszilt orromra YoonGi.
- Rajtad- adtam az egyszerű választ egy csókkal fűszerezve.
- Nya ne feledkezzetek el rólunk- nevetett fel Hopi.
- Jó itt vagyunk- nevettem majd elvettem egy pizzát
- Játszunk danc or sing-et- jutott hirtelen eszébe Kooknak. Mindenki egyszerre bólintott csak én néztem úgy mint aki nem értette.
- Mi?- jöttki ennyi.
- Figyelj Aranyom. Valaki kérdezi tőped hogy Dance or Sing. Ha a dancet választod akkor mond egy dalt aminek a koreográfiájából legalább a reflénr el kell táncolnod úgy hogy a többiek énekelnek. De ha azt mondod hogy Sing akkor meg kapsz egy dalt amit el kell énekelned. Így érted?- vázolta fel nekem YoonGi. Bólintottam majd beültünk egy körbe középre egy üveggel. Mivel én volt a lány ezért nekem adták a pörgetés esélyét. Megfogtam majd az üveg megállt Tae felé.
- Dance or Sing?- tettem fel a kérdést.
- Sing- gondolkozott el.
- Legyem...am...Hyuna Red- kuncogtam.
- Oh hogy az- mosolygott majd kis gondolkozás után belekezdettm két másodperc sem volt már a földön feküdtünk nevetve.
- Jó elég kérlek- kérleltem, de úgy belejött hogy nem lehetett leállítani. Kisseb röhögő görcs után minden újra a helyére állt és V pörgetett ami Jiminnél állt meg.
- Dance or Sing?
- Dance- vágta rá egyből.
- Legyen...Hello venus Wiggle Wiggle- egyszerre kezdtünk nevetni.
A fejét fogva ment a tükör elé és elkezdte.
- Jó a twerked ChimChim- röhögött RapMon.
Ugyan ilyenek voltak a következő körök is. Végül az üveg rajtam állt meg...Sziasztok! Itt a következő rész ami remélem teszett 😉😉