RapMon.x.Jin
Jin Pov:
- Ah ez a ház gyönyörű- mentem bentebb abba a házba ami ettől a naptől kezdve már csak az enyém és drága Szerelmemé.
- Örülök, hogy tetszik- ölelt át mosolyogva Nam.
- Mindig tudod mire vágyok- pusziltam orrára.
- Te is tudod hogy én mire hisz még mindig velem vagy. Csak rád vágyok Jinie- puszilgatta a nyakam.
Halk sóhajt eresztettem és megfordultam az ölelésében.
- Nagyon szeretlek- suttogtam.
- Mindennél jobban- kapott fel az ölébe és valószínüleg a legelső ép bútort készül velem felavatni.
***
- Mennyi az idő?- kérdeztem Párom mellkasán fekveke.
- Délután négy- simogatta a hajam.
Mosolyogva bólintva bújtam hozzá és mélyen beszívtam az illatát.
- Kicsim..gyereket akarok- néztem fel drágámra akinek teljes meglepetség ült az arcán.
- Miért?- pislogott értetlenül.
- Mert szeretnék családot. Szeretnék apa lenni
- De kicsikém nem vagyok elég?- éreztem a szíve hevesen vert.
- De igen. Csam szeretnék egy kisgyereket akit én nevelhetek fel. Te nem szeretnél?- csodálkoztam.
- Dehogy is nem csak nem korai még?- simított zavartan a tarkójára.
- NamJoon 4 éve hogy együtt vagyunk. És egy éve házasok. Én csak tőled akarok gyereket minnél hamarabb- feltem fel.
- Tudom de utálom a gyerekeket- motyogta lehajtott fejjel.
- A sajátodat is utálnád?- kerekedett ki a szemem.
Nem mondott semmit csak a takarót bámulta.
Kiszálltam mellőle és felöltözve ott hagytam. Nagyon jöl kezdődik a közös életünk mondhatom.Felhúztam egy cipőt majd kimentem az utcára. Nem akartam messzire menni így csak a környéken sétáltam.
A telefonom pittyegni kezdett. Üzenetem jött." ANYA APA! Muszáj a hétvégén találkoznunk nagyon fontos!
Puszi legjobb lányotok :* "Hogy mennyire szükségem lenne most rád te lány...
Juhuu még egy 😉
Hamarosan folyt. Köv. 😜