Yun POV:
- Áh végre otthon édes otthon- nyújtóztam mikor megéreztem újra a Szöuli levegőt.
- Gyere itt a taxi- fogta meg szerelmem a kezem és elhúzott egy sárga kocsiig.
Szerencsére tudtunk a gépen aludni és nem volt baj. Nyugisan végig ültük azt a fél órát amíg hazajutottunk majd kifizetve a taxit felkapva a táskákat bementünk.
- MEGJÖTTÜNK!- kiáltottam el magam és olyan hangokat hallottam mintha egy csorda tartana felénk.
- YUN!- szaladt felém Tae és szorosan átölelt.
- Te is hiányoztál- morogta YoonGi, de egy mosollyal lepacsiztak.
- Szia kicsi lány- borzolta össze a hajam Monie játékosan.
- Szia Apa és Anya- öleltem meg őt és Jint egyszerre.
- Na én is itt vagyok- ölelt át Jimin.
- Te gyúrsz haver?- néztem nagy szemekkel a pólóját aminek az ujja már feszült a vállán.
- Vagy végre elkezdett nőni- nevetett fel Tae.
- Kacc kacc nagyon vicces. Igen Yun cica gyúrok. tetszik?- feszített be mire a lélegzetem is elállt.
- Igeen!- fanoltam és elkezdtem fogdosni.
- Vigyázz mert YoonGi féltékeny lesz- kuncogott.
- Nem lesz. Vele sokkal jobbat csináltam- nyaltam meg ajkaim.
- Jó nem vagyunk kíváncsiak a részletekre- fogta be a szám RapMonie.
Nevetve mentünk beljebb de a látványra nem számítottam ami a a kanapén fogadott. Hyuna és Kookie éppen reggelizni készültek. Vagyis inkább lenyelni egymást.
- Khm- köhintett nevetve YoonGi. Pirulva szétrebbentek és felénk kapták a tekintetüket.
- Sziasztok- intett Jungkook.
- Szia Sütike- öleltem meg a drága Maknaet.
- Szia Yunie. Milyen volt az út?- ölelgetett.
- Nagyon jó volt, de itt mi történt?- néztem rájuk majd megláttam egy gyűrűt csillanni az ujjaikon. Méghozzá ugyan olyan gyűrűt.
- Mond hogy még nem volt esküvő- fagytam le totálisan.
- Nélküled? Mit feltételezel te rólunk kicsi Dongseangem?- ölelt át unoka nővérem.
- Unniee~- ugrottam a nyakába.
Felmentünk a szobámba és leültettem az ágyra.
- Elmesélsz mindent az elmúlt hétről- utasítottam mire mosolygott és belekezdett.
Nos mint kiderült nagyon sok dologról maradtunk le. Első sorban Jimin és Chen nemsokára össze költöznek, de nem hagyják el a bandát. Jin és RapMon végre kimondták hogy együtt vannak aminek rettenetesen örült mindenki. Olyan édesek együtt. Első számú NamJin rajongó leszek.
A lánykérést is részletesen amitől már most könnyek szöktek a szemembe.
Az esküvő holnap lesz így megkért legyek a koszorús lány. Boldogan rábólintottam.- És ti nem terveztek esküvőt?- húzogatta mosolyogva a szemöldökét.
- Még nem került szóba- szomorodtam el.
- Nyugi hamarosan biztos meg lesz- simogatta meg az arcom
- Olyan szép a gyűrű- néztem csillogó szemekkel az ujját.