Negyed óra...ennyit ültem abba a székbe és egy pillanatra sem láttam, hogy drága barátom mit csinál a hajammal. Lehet kicsit meggondolatlanság volt, hogy rábíztam magam.
- Most azon agyalsz, hogy ölj meg ha elrontottam?- YoonGi kuncogó hangja zökkentett ki az agyalásból.
- Talált süllyedt Min- húztam huncut mosolyra az arcom.
- Úgy tudod, hogy ilyenkor nagyon szexy vagy.Egy pillanat alatt lerombolta az önbizalmam és elpirulva hajtottam kicsit lejjebb a fejem.
Édes kacagást hallatott. Annyira szeretem mikor ilyen aranyos.
- Készen állsz?- fogta meg a vállaimat. Izgulva bólintottam és lehunytam a szemeimet míg megfordított.Lassan kinyitottam sötét íriszeimet és az állam leesett.
Ez..ez tényleg én vagyok? A hajam a vállam felett volt levágva. Az eddig egyben lévő hosszú hajam most frufrura tagolódott mely a az egyik szememet takarta félig. Nem amatőr fodrász az biztos.
- Mondj valamit mert így nehéz- ölelte át a derekam barátom és a hasamnál össze kulcsolta a kezét.
- Ez..ez..- nem találtam a megfelelő szavakat. Csak dadogás jött ki.
- Ez mi?- kérdezte komolyan, de a szája sarkában egy elégedett mosoly bújt meg.
- Ez ez- mutattam a hajamra nevetve majd megfordultam az ölelésében és fekete hajába túrva szenvedélyes csókba húztam.A csóban elengedte az eddig vissza tartott mosolyát és a derekamat átkarolva húzott közelebb magához és viszonozta édes ajakaival.
Az idilli pillanat nem tartott sokáig.
- Hé ne a fürdőbe lécives- szólot az ajtótól egy túl ismerős hang. Taehyung? Ez meg?..
- V kussolj és tünés- szólt oda neki Yoongi.
- Na Suga befűzted a mindenlében kanál kislányt? Elismerésem- tapsolt.
- Kussolj- csapta be az ajtót idegesen szerelmem.
- Yoongi...ő mi a faszt keres itt?- utaltam az idióta baromra aki lekislányozott.
- Kb úgy jár ebbe a házban, mintha családtag lenni. Olyan öcsi féleség nekem- magyarázta.
- Éretem..
- Amiket mondott azzal ne foglalkozz. Nem gondolta komolyan- simizte meg az újdonsült hajam.
- Nem terveztem magamra venni- kuncogtam és inkább újra visszatapadtam édes ajkaira.
***- Aranyom itt alszol?- kérdezte már az ágyonfekve Yoongi miközben én a zongorájánál próbáltam "szép" hangokat kicsalni a hangszerből.
- Nem lehet. Haza kell mennem mert a nővérem pasija jön vacsira és nekem is ott kell lennem- mondtam kicsit szenvedve.
- Kár pedig estére már terveztem programot- dobotr felém egy perverz mosolyt.Elpirulva dobtam meg egy párnával.
- Megyek- néztem a telefonomra mert már anya hívott
- Várj haza kísérlek- állt fel az ágyról. Lementünk a lépcsőn majd kiléptünk a hűvös tavaszi levegőbe. Rossz ötlet volt kabát nélkül eljönni.
- Szólj ha fázol- adta rám a kabátját Yoongi.
- Köszönöm- bújtam hozzá és megpusziltam hibátlan fehér arcát.
Ilyen szerelmes hangulatban értünk a ház elé.
- Holnap találkozunk- hajolt le hozzá egy csókra.
- Szia- karoltam a nyakába.
10 perc búcsúzkodás és nyálcsere után elengedtük egymást és beléptem a házba.
- Megjöttem- ordítottam.
- Már azthittem sosem engeded el a haverom- mondta valaki mögülem. Ismerős hangja volt. Sajnos túl ismerős is. Lassan fordultam meg és megláttam...Bocsánatot kérek a sok kimaradásért 😭😭 Nem volt ihletem sajnos, de most már próbálok minnél hamarabb hozni új részeket. Addig is puszi nektek 😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
No Pain No Gain [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarEgy apró Fanfiction a kedvencemmel.